Премини към съдържание

Batil

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Batil's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Batil

    Проблем при влага и бобина

    В цитата от Хонда-форума има едно изречение: "Върху контактните пластини пръскаш малко WD40" - за това питам...
  2. Batil

    Проблем при влага и бобина

    Мнооого изчерпателно. Ще пробвам всички варианти - и с нови капачка и палец (ако намеря) и с лакиране. Не съм сигурен дали ще се справя сам със смяната/изолацията, но за младежа, който ми разглобява делкото, няма да е проблем. Не съм пазарувал досега от Автогарант - мислите ли че ще имат капачка и палец за моя модел?! DJ Tymbi, усеща се леко прекъсване на ниски обороти... ...а за виждането - ще препоръчаш ли някой с осцилоскоп или специални познания П.П. Не разбрах защо пластините трябва да се пръскат с WD40.
  3. Batil

    Проблем при влага и бобина

    10х BAlexandrov, Смених кабелите 2-3 пъти (все същия проблем). Ще проверя капачката и палеца (има ли някакви видими белези по тях, които да подсказват че са повредени?). Ето номера на рамата: JA3CH46D9PZ021960
  4. Приятели, Имам Галант 93 г. - американец (4G63, 2.0L SOHC, E33A). Когато времето е влажно не ще да пали. (Когато е студено няма проблем, само когато е мокро. Например - лятото ако го оставя да нощува върху мокра трева, на сутринта като се вдигне росата под капака, стой та гледай) Водих го на електричар и той каза че според него е от бобината (в делкото). Била пукната изолацията и тока отивал към корпуса на бобината. Не съм сигурен че проблемът е в бобината, но все пак реших да потърся друга. Ядец. Номерът върху бобината е H3T031. В интернет излизат 5-6 производителя, обаче тук в който и да е магазин като отида ми казват че не могат да я намерят. Ходих в Балкан стар, за да питам и там, въпреки че са скъпари. Продавачът я търси 15 мин. в стаичката по VIN-а и най-накрая измъдри че оригиналната бобина се продавала само заедно с основата на делкото (доколкото разбрах това си е цялото делко без капачката). И цената е над 1100 лева. И номерът не бил тоя (H3T031) а MD618761 (не съм сигурен че го чух правилно, защото човекът нарочно го смотолеви). Според мен това е номера на цялото делко, а не само на бобината, просто Мицубиши не продават отделно само бобини (а ако искаш такава си вземаш от друг производител). Затова и Балкан стар не доставят отделно само бобини щото имат договор само с Мицубиши. Та в крайна сметка въпросите ми са няколко: - Може ли проблема с влагата да е от бобината? - Как да купя само бобината? - Този номер MD618761 може ли да се провери на коя част отговаря (В повечето малки магазинчета нямат така нар. "американска програма", за да направят проверката) Ето как изглежда бобината: http://www.homerautoplus.com/ishow/h/homer/supplier/29/88005472/product/2005-coil/pic/big/hic-966s.jpg
×
×
  • Създаване...