Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Georgi07

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Georgi07's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги! Първо искам да се извиня ако пиша на грешното място във форума, но ми е за първи път и се надявам да ме извините. Казвам се Георги, от Варна съм и от два дни съм собственик на 2008 Outlander 2.4 CVT. В продължение на 3 месеца търсих такава джипка. Първоначално я търсих с 2.2hdi двигателя на Пежо, но в последствие се преорентирах към бензина. Причините са няколко: карам около 10-12000км. на година, притеснявам се от неочаквани скъпи ремонти на дизеловия двигател. Аз принципно съм с двете ръце за дизела (като удоволствие от шофирането) стига да е нов. Та както и да е, за колата. Смятам, че голям късметлия излязох (надявам се времето да не покаже друго). Колата я купих от единствения и досега собственик, който я е закупил нова от Балканстар. Човека си пазеше освен фактурата и поръчката, едно тесте с фактури от Балканстар. Само там я е сервизирал от както я е купил (колата е на 153000км.). Та сега впечтленията ми от автомобила: Плюсове: 1. Изключително комфортна поне за мен возия за джип, имайки предвид че е със стандартно окачване без някакви скъпи и чупливи въздушни възглавници. 2. Много ергономично оформление на салона. 3. Изключително удобни седалки. 4. Много просторен интериор. 5. Прекрасен, изключително тих и балансиран двигател. 6. Много плавно и комфортно возене с CVT кутията. 7. Страхотна стерео уредба с чейнджър. Аз обичам да слушам силна музика в колата и направо ударих джакпота тука! Минуси: 1. Определено не добре обезшумено купе. И то основно шума от гумите. Имам чувството, че още от 30-40 км/ч. се чуват страшно много, особено задните. Но и аз вече взех да свиквам. 2. Тази кутия е прекрасна за спокойно и плавно каране. Субективното ми усещане обаче е, че я "спъва" джипката за резки изпреварвания и изтегляния. Почти няма шанс да усетиш залепяне на гърба ти към седалката. Вярно е, че това не е дизел, няма турбо и т.н., но все пак 170к.с. 3. Други все още не съм открил. Да споделя и за разхода. Колата има монтирана качествена газова уредба, с вградена система за мазане на клапаните. Та на магистрала с 3-ма човека в купето и скорост между 150-170 км/ч. гори 20л/100км. газ. Това ме стресна изключително много, затова след това напълних пак бутилката до горе, и довърших магистралата с 120-130км/ч. и с 100 на обикновения път, и така ми даде 13л. газ на 100км., което смятак че е приемливо и ме устройва (все пак 170 коня бензин на джип). Предполагам, че като съм сам поне 1-1.5л. по-малко ще даде. Все още не съм я засякъл в града колко гори. Това е засега. Надявам се тази информация да е полезна за нови потенциални копувачи. Аз много гледах и Хонди ЦРВ и Тойоти Рав4. Хондата е трашно пластмасова вътре. Останах много неприятно изненадан, а Тойотата определено е по-малка вътре. Освен това багажника на Аутлендъра е видимо по-голям, да не говорим и че е по "мъжкарската" джипка. Това е мое мнение и моля за извинение ако съм обидил някого. Поздрави!
×
×
  • Създаване...