Премини към съдържание

cncsetter

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

cncsetter's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Миленчо, можеш ли да дадеш линк къде се продава кита ? Наскоро един приятел си заръчваха чаркалъци от Русия и си бяха поделили доставката и таксите.
  2. Колега благодаря за изчерпателната информация ! Сега вече съм по-наясно с нещата , а и днес се чух с Милен от Пловдив. Надявам се скоро да се похваля с решение на проблема . Поздрави
  3. Колега благодаря за съвета ! Само искам да поясня , след малко ровене в интернет и четене , всъщност не съм сменял МPX , а само датчика за позицията на дросела ( майстор ми каза , че това е МPX ) . Имам друго моторче , това в което влизат два маркуча , надявам се това да е вече и така , ще го сменя и тогава ще видя какъв ще е резултата. Ако не се оправи ще бягам до Пловдив. Поздрави
  4. Колеги здравейте ! Имам Митсубиши спейс рънър 1.8 4х4 . Имам проблем с оборотите на празен ход от доста време .При запалване от 700-800 изведнъж скачат на 1600 за момент , след това пак се връщат на 800 , това при студен двигател. При загрял мотор държи 1200 , с включени консуматори ( фарове , парно и др. падат на 900-1000 и така си стоят , но ако включа климатика падат на 400-500 . Почистих дросела , почти без промяна , смених стъпковото моторче , същата работа единствено при включен климатик светва check engine и оборотите пак са около 500. Възможно ли е проблема да е в това което е под дросела , воден смукач или нещо такова е , за съжаление не му знам името ? Ако имате някакви други идеи , ще съм ви много благодарен ! Благодаря на отзовалите се ! П.С. Ходих на доста майстори , за тях проблема беше МПХ , да ама не !
×
×
  • Създаване...