Премини към съдържание

joro_sn

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Свищов

joro_sn's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте. Нов съм тук и имам проблем с автоматична скоростна кутия на Pajero 6+1 3.2 DID 2007. Купих го на 05.01.2017. Дилъра, който ми го продаде ми обясни,че е бил натиснат отпред и са му сменени , фаровете и решетката. Някаква тръбичка на скоростната кутия била пукната и след като са я сменили е изтекло маслото на скоростната кутия и за това са го сменили. Проверих го , беше на максимум, но колата беше студена,изгасена,и позицията на скоросния лост съответо беше на "P". Обслужих джипа вчера- масло на двигателя и всички филтри. Днес ходих до София с него. Джипа се движи много добре, стабилен е. Вичко си му беше наред, докато на връщане от София минах през Плевен да оставя колегата с който пътувах: Бях спрял и чакаках на светофар. Скоросния лост беше на директ/D/. Направи ми впечатление, че като пуснах спирачката, джипа тръгна назат /имаше лек наклон/,което не е нормално. Подадох газ- оборотите се качиха, а джипа стоеше на място. Изведниш зацепи /след 1500-2000 об./ и рязко тръгна. Докато изглязох от Плевен , направи това още 2-3 пъти. Докато се движех м/у Плевен и Свищов ми направи впечатление ,че на таблото/на оборотомера/ свети /D - докато карам на позиция директ/ и паралелно с това мига "N". Спрях, изгасих двигателя, запалих го на ново - "N" спря да мига. Потеглих отново. След няколко километра , след като намалих скорастта и оборотите паднаха, отново не можеше да зацепи , както в Плевен. След проявата на проблема "N" започваше пак да мига, и отново при спиране, гасене и ново запалване-спираше да мига. Лека по лека се прибрах. Моля за информация , ако някой има такава. Благодаря.
×
×
  • Създаване...