Премини към съдържание

XXL3032

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

XXL3032's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за бързия отговор, а има ли решение според вас? Знам че се препоръчва смяна на демпферния диск, но до колкото четох може стария да се рециклира. По-скоро въпроса ми е дали могат да се намерят дисковете за съединителите и уплътненията, защото официално ги няма? Щом имате опит, най-добре да докарам колата и да говорим на място.
  2. Здравейте, от няколко месеца съм собственик на маскиран Аутлендър под формата на Пежо 4007. Колата е 2.2 HDI 2010г. автоматик. Имам проблем със скоростната кутия TC-SST , която е с двоен съединител. При качване по нанагорнище или при максимална мощност играят оборотите и има странен звук все едно изпуска съединителя. Разбрах, че е често срещан проблем и има много гаранционни смени в Германия например. След като отидох в Балканстар, защото в Пежо нямат понятие от този автомобил ми предложиха да сменят модула на двойния съединител, което с масла и труд излиза половин автомобил :icon_censored: !!! След дълго четене разбрах, че кутията е GETRAG TC470, подобна на тази, която се монтира в EVO X. За Евото се продават тунинг китове от дискове за съединителя и т.н. Най-приемливата цена до момента намерих в Украйна. Въпроса ми е дали някой се е сблъсквал и справял извън гаранционно с този проблем и дали може да ми препоръчате някой който разбира от тези кутии. Единствения, който съм намерил до момента е Мишо от форума на Ауди, който ремонтира DSGта на VAG, но той също не познава тази кутия. Другото, което ми хрумва е ако се сещате за някой, който се занимава със смяна на съединителите на EVO X с TC-SST. Благодаря предварително
×
×
  • Създаване...