Премини към съдържание

Avtomontiora

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

За Avtomontiora

  • Рожден ден 08/17/1988

Местоживеене

  • Град
    Русе

Интернет контакт

  • MSN
    112542
  • Уебсайт адрес
    http://151243
  • ICQ
    CharlescomNB
  • Yahoo
    Charlescom
  • Jabber
    CharlescomNB
  • Skype
    CharlescomNB

Информация за профила

  • Кара
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

Avtomontiora's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Търся допълнителните уреди които са отгоре на таблото на паджеро спорт к90 ако е възможно да ми отрежете и частта от таблото в която се монтират понеже ще ги монтирам в хюндай теракан Петър 0883 31 10 65
  2. Здравейте, колеги. Автомобила е Галант 1999та година 2.0 турбодизел . Колата е закупена от автокъща преди две седмици. Една седмица е работела като часовник, обаче една сутрин при първото палене се появил гаден металически шум, който лично оприличавам на шевна машина. Свалих ремъците един по един за да проверя генератор, водна помпа, хидравлична помпа, обтяжни ролки, компресор - всичките ролки са перфектни, проверих ангренажното зацепване - ОК всичко е на заводски белези. Смъкнах капака на клапаните и констатирах, че на първи цилиндър на изпускателния клапан и на трети цилиндър на смукателния клапан, на кобилиците, на шпилките за регулиране ги няма малките сферични петички които натискат клапаните, и видимо шпилките са навити повече от нормалното, явно някой е регулирал клапаните без тези талерчици...... Демонтирах кобиличния вал и направих един оглед обиколих с магнита навсякъде не можах да открия въпросните тарелки, но щом са регулирали клапаните, кобилиците без тях значи е било отдавна, а и една седмица автомобила е вървял добре, нещо друго е станало. Взех такива тарелки от паджеро 2.5тд и ги навих те нали си вървят с шпилките. Сложих кобиличния вал и регулирах клапаните 0.25 . Наредих ремъците обратно и запалих - все едно нищо не бях направил абсолютно същата работа на шевна машина и никаква промяна в звука. :icon_censored: Изчаках да достигне работна температура, свалих капака и прорегулирах отново на горещ двигател малко ги намалих на 0.20. Затворих запалих - пак абсолютно никаква промяна, или съм склонен да кажа че малко утихнаха кобилиците но този металически шум остана. Чувам го от към първи втори цилиндър. Помагайте, колеги с идеи къде да търся проблема на галанта. Благодаря предварително. :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...