Премини към съдържание

North

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Търговище

North's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Тярся да закупя предният лип спйлер за Мицубиши Каризма !
  2. Благодаря колеги , оправихме проблема след два дни мерене на кабели и проблема беше в копютъра доста неща бяха изгорели незнайно от какво подмениха ги и сега стъпковото си работи , малко са високи към 900 но вече трябва да настроим болта за въздуха понеже го пипахме преди(поне така си мисля де) Благодаря на всички !
  3. Добре но сега дойдох при един жичкаджия който каза трябвя да св направи адаптация на новото , но нямал такава програма , давало се на контанк и се натискал педала нангаста нещо такова каза
  4. Така сложихме го нагласихме го по средата, сега вече работи на 750-800 оборота оправихме Tps на 0.65мм. НО пускам климаъика и оборотите седят на 400, дръпнахме буксата на стъпковото и нищо не става седят си така .....чудя се вече в тоя компютър .... а някъде да има прекъсната жичка трябва вече на жичкаджия да ида и как ще я търси идея си нямам ..
  5. Сега гонсвалийме почистихме дава 0.33 ома дори го сложихме на буксата дадох контакт и леко потрепва сега ще монтираме пак , ще направаим настройката и да видим.....ако не стане ще сваля компютъра!
  6. Частите немога да ги върна понеже ме отрязаха.Със старото стъпково моторче т.е моето палеше без да натискам педала на гаста но моментално гаснеше , замерихме го и нямаше съпротивление.Ще проверим за жичка пак но с новотп даже държи 1400 вече
  7. Да настроихме го на 0.65 даже след това на компютъра си го отчете правилно , това моторче което взех е запежнало явно щемгонсваляме утее и ако това е проблема щв го оправим и след това ще видим какво ще стане и ще настройваме пак ако има нужда.Като го отворим ,ще ви кажа колвги и благодаря за сервизната книжкаа ще послужи , ех дано се оправи този проблем :/ Не го отвприхме умишлено да го видим с цел да можем да го върнем иначе си показваше 33 ома напрежение ....
  8. Утре пак ще мерим ще гледаме пък да видим дано се оправят нещата :/
  9. Сега това нямаше как да го разглобяваме с цел да може да се върне.Но тоя днес каза че уш рабело и няма да го върна. Пробвахме го като го слагаме да 33ома , сега утре ще направим тези размествания.Дано не са му изгоряли намотките на това ,а само да е блокирало от стояне .
  10. Сега като махна буксата на моторчето не дава разлика оборотите си стоят 1200-1300 , като пусна климатика и стават 900, дано да не е някой кондензатор на компютъра?Ако имате още идеи ше съм благодарен!
  11. И така колеги направих диагностика , дебитомера е добре , положението нандросела също донре сме го направили.Явното това моторче е запекло , а моетп стартото електеониката беше се повредила.Сега смятам да го смъкна да го видя и дано проблема да е маханичен и от едно да направим две?
  12. Студена - топла 1200 са , само трябва да пробвам да извадя буксата на моторчето да видим, а уж го попочистихме. Утре ше ходя на компютър да видим какво ще стане.
  13. Колега пробвахме твоя вариант но нищо пак държи тия 1200 оборота
  14. Понеже ми се прецака динамото и това стана в движение изгасна колата оправих динамото и след това разбрахме че стъпковия мотор не работи , съмнявам се да не е ппвреден и дебитомера защото като му извадя буксата и падат , а го гледахме че жичката вътре в здрава ?
  15. Разбирам сега но ще пробвам първо да си сложа моя дросел той си беше чист даже идеален, ще махна тоя дето го взех втора употреба понеже беше черен като кюнец ако не стане ще пробвам твоя вариант . Ако друго колеги също имат мнение да кажат :/
×
×
  • Създаване...