Здравейте колеги, Търся мнения за поправка на двигател, добър и не мн скъп майстор в СФ ( освен DJ Tymbi ), както и смяна на радиатор за охлаждане... Малко предистория като се извинявам за дългия и не особено позитивен пост: Вчера преживях пореден ужас с моя Лансър (2005та година, 2.0 бенз/газ, комби) на а-м Тракия на 15км от Сф...Налагаше ми се да бързам от морето и затова средната ми скорост беше 160км/ч+. 4 човека в колата + куче , карах на газ с пуснат климатик. Признавам, че вероятно грешката е моя, защото при потегляне от к-г Градина, по черните пътчета , ми примигна лампата за маслото - но понеже бързах я игнорирах. Да вметна, че колата явно прогресивно е започнала да харчи масло, без да има видими течове, защото има нужда от доливане преди 10к км. Наскоро сменях и датчика за налягане на маслото, а самото масло е на под 8к км - 10в40. Вторият тревожен признак, който игнорирах беше пушекът от духалките, при едно включване на климатика ( гледам да не седи пуснат през цялото време ) . След рестартирането му димът изчезна сякаш е бил илюзия. 5 до 10 минути по-късно се чу странно тракане от двигателя, при което намалих веднага скоростта, а колата изхвърли като тапа доста масло, сякаш през ауспуха. За щастие веднага се появи отбивка. Когато слязох от Лансъра забелязах, че колата се е запалила откъм изпускателните колектори - предполагам маслото попаднало на горещите тръби е причината....както и да е, извадих пожарогасителя и го потуших набързо. После отворих капака, за да се уверя че колата няма да изгори и какво да видя - радиатора се беше спукал и пръскаше вода/антифриз + част от перката на охлаждането се беше отчупила. Стрелката за температурата беше както винаги една идея под средата , т.е не успя да ме предупреди за аварията....Година по-рано сменях радиатор на климатика, т.к спря да работи след обслужване в сервиз Полмо ( предполагам слочаеност? ), но доколкото помня беше китайски - явно боклук. Та сега отново мъка и разходи ( за 2,5г съм вкарал повече от 3000лв във всякакви ремонти и обслужвания. При закупуване самата кола светеше, нов внос от Германия на уж малко км - струваше с регистрациите 5000лв, но търговецът така и не ми позволи да я вкарам в сервиз за обстоен преглед , та сега си патя тежко). 3 пъти ме блъскат отзад, един път кражба на оригиналното радио + счупен прозорец + изкъртени неща по централната конзола като повредено парно, патене от пишман майстори, които сменят наред а проблемите остават, вандалски прояви като счупена задна чистачка, деруга на предния капак от ключ и т.н... наистина тази кола не ми е на късмет. След като се оплаках от Лансър 9 ( може би просто моят екземпляр е такъв ) ви моля за съвет, къде да вкарам колата за ремонт и какво да очаквам като цифра, при положение че вече нямам пари за тази черна дупка. DJ Tymbi беше 1началният й доктор, но определено не взима евтино ( макар че при мен явно не толкова скъпото излиза в пъти по-скъпо ) а аз просто искам да се отърва вече. Минава ми през ум да я дам и за части вече, особено с този недостиг на едрогабаритни такива в БГ... Радиатор + перка + гарнитура + шлайфане на глава предполагам? Какво още и дали би било рентабилно според вас? Искрено благодаря на всички отзовали се!