Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

dechkostef

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

dechkostef's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Днес смених маслото и всички филтри, защото беше време, прегледахме и затегнахме достъпните турбо пътища и този звук изчезна! Направо ми олекна Кофтито е, че си вкарва масло в маркучите на турбото, но ми казаха, че за стари турбини било нормално и да следя дали харчи много масло - тогава било проблем. Иначе по какво се разбира за луфта? самият луфт от стените ли? Иначе да питам дали активирането на бууста при 1800 - 1900 оборота е нормално? Казаха ми, че било късничко и трябвало по-рано да зацепва, но не можаха да ми кажат защо е така и какви биха били причините. Благодаря предварително!
  2. Здравейте! От около седмица съм вече и аз горд собственик на Space Star 1.9 DiD 2001г. Благодаря ви за богатото инфо във форума - вече съм доста по-ориентиран относно поддръжката на колата, но имам един казус, на който не получавам еднозначни отговори и искам да питам и вас. Колата си работи много добре, всичко изглежда нормално с изключение на странно свирене / свистене на самото турбо при по-високи обороти ( над 2400 някъде ) - независимо от предавката, но най-вече когато има напрежение за двигателя. Най-често се случва при втора, когато колата ускорява. Няма загуба на мощност, или поне не мога да я сравня, за да преценя, но това свирене ме притеснява. Пробвах я и на дълъг път и по магистралата също при нанагорно на 5-та, когато има натоварване свири, иначе няма проблем. Звукът вътре в купето се чува като високо-оборотно въртене и пристъргване - не е точно като въздух, а сякаш има триене. Не е до загряла и студена кола. Винаги го прави при увеличаване на оборотите и напрежението. Свалихме маркучите на турбото към интеркулера и видяхме, че има малко масло, което изглеждаше прясно. Доколкото знам не трябва да има масло там, но пък един приятел каза, че при по-старите коли си е съвсем в реда на нещата. Ходих и на сервиз за турбото, но те не се наеха да правят прогнози преди да установя дали харчи масло. Отделно казаха, че може да е и от генерацията. Направих и няколко снимки като свалихме маркучите. https://www.dropbox.com/sh/7i0d6nv6tf91oeg/AADvoMa0gj-6nTloGxGaAZD5a?dl=0 Какво мислите? Какви са възможностите и трябва ли да съм внимателен като карам да не напрягам двигателя? Много благодаря предварително за всички мнения!
×
×
  • Създаване...