Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

dmk213

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero 3.2 DiD, 2002

dmk213's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Предпочитам ново, не че имам излишни пари, но разглобяваното и сглобяването на половината кола не си заслужава. Ако купя на старо, запушено или по-лошо такова, което да протече, ще е голям проблем.
  2. Здравейте, Промивката на радиаторчето, както и течността за отпушване, която сипахме в антифриза не помага. Според мен ще се наложи да сменим радиаторчето, за съжаление обаче от една седмица търся в интернет и не мога да открия налично в България. От Балканстар и Ратола ми предлагат безумна цена (около 900 лв.) и безумен срок за доставка (около 30 дни). Моля дайте ми съвет от къде да намеря проклетото радиаторче, на разумна цена и срок за доставка. П.П. Също така отчаяно търся и не намирам бутона за включване и изключване на фаровете за мъгла и допълнителната светлина за мъгла от зад.
  3. Благодаря, ще спазвам инструкциите. Съвсем логично е ако се налага заключване на централния диференциал да се прави в спряло пoлoжение, не знаех само, че трябва да се включва неутрална, аз съм го правил в пoзиция "паркинг". Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Благoдаря кoлеги, придобих някаква представа. Остава да разбера, може ли да се превключват спoкoйнo режимите 2H и 4H в движение с ниска скорост или трябва задължително да се спира? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Здравейте кoлеги, От скoрo съм горд сoбственик на Pajero 3.2 DiD, автоматик, къса база, 2002 година. До кoлкoтo ми е известно, кoлата е със Super Select раздатка. Имам следното питане: - кой е препоръчителния режим за градско каране при суха и съответно при мокра настилка - кой е препоръчителния режим за каране по магистралата с по-висока скорост (140-160 км/ч) при суха и съответно при мокра настилка Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. за съжаление не мога да намеря по сайтовете в нета...
  7. Благодаря за съветите. След множество тестове от моя страна и след тестовете в сервиза се стигна до извода, че наистина радиаторчето на парното е трайно запушено и потока на течност през него е нищожен, което води до липса на отопление. Сега предстои по-трудното, първо да намерим такова радиаторче и второ да разглобим цялото табло за да го сменим.
  8. ... питата не е ли някъде завряна под таблото, имали изобщо достъп до нея, без разглабяне на половината предница?
  9. Балагодаря колега, Утре ще се опитам да разбера, кои са въпросните маркучи и ще видим топли ли са. Аз си мисля обаче, че входящия маркуч би трябвало да е топъл, както и изходящия, ако питата е наред и през нея минава топла охлаждаща течност. Ако обаче изходящия маркуч е студен, това ще означава, че радиатора е запушен. Прав ли съм?
  10. Здравейте колеги, Днес си купих Паджеро 3, 3.2 DiD, 2002 година, къса база, автоматик. Колата много ми допадна, изглежда запазена и основните агрегати работя, държи се добре на пътя и няма тропане и тракане по окачването. Покарах я и си поиграх с каквото можах, скорости, блокажи, светлини и т.н. Има един сериозен проблем – парното не работи. Изчаках я да загрее и след 30-40 мин. каране, се усеща леко загряване на въздуха от духалките, но леко. Видимо има антифриз, който седи на максимума в преливника. Перката зад радиатора се върти, а стрелката на таблото стои постоянно малко преди средата. Всичко изглежда съвсем нормално, колата си има мощност, върви чудесно, нямам никакви забележки, освен това, че няма парно, а до колко знам това може да е следствие на тежки проблеми по мотора и охлаждащата система. Моля за съвет, какво да правя?
×
×
  • Създаване...