Премини към съдържание

IvanDin

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

IvanDin's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте! Пиша Ви по един новобрански въпрос, но търся професионално мнение. Днес смених свещите на автомобила Colt IV (1,6 GLXI 113ps)Кара се на бензин. Бях с bosh FR7DCX+ с които карах около 30,000 км., но им свърши мандата. Сега ги замених с DENSO Q20PR-U (такива ми предложиха в един магазин) Били еднакви на размер и заменяеми. Всичко е точно - двигателя работи тихо, има мощност, пали лесно и т.н. Въпросът е следния - Забелязах, че bosh имат 1,1 мм разстояние на полюса, а тези са с 0,8 mm, това голям проблем ли е? Какви могат да са щетите? Гледах в няколко онлайн магазинa, че "скъпите" свещи са с 0,7~1.0мм gap. Трябва ли да ги сменя навреме с други (отново 1,1) или може да си карам така до следващата смяна? Още не съм засичал разлика в разхода, понеже съм изминал 10-20 км. Някой ползва ли такива свещи с 0,8 или по-малко?
  2. IvanDin

    Високи обороти

    Здравейте отново! Благодаря за бързия отговор. Моля да ме извините за следващия въпрос, но просто съм некомпетентен - колко излиза грубо като цена една такава интервенция? Има ли надежден техник, при когото да отида в район Пазарджик или Пловдив? Има ли някой, който да е правил такова нещо и добри ли са резултатите? Даже се чудя дали да не мина на една диагностика при компетентен техник, ако по този начин ще хванем точния източник на проблема и други проблеми (ако има такива), но и за това ми трябва помощ с намирането. Поздрави и успешен ден!
  3. Здравейте! Ще започна по същество - когато паля автомобила студен, оборотите на празен ход са около 2000 и след няколко секунди започват да спадат. Достигат до 750-800 за не повече от минута - две и са стабилни. (дотук добре) Когато тръгна и изключа от скорост, но автомобилът е в движение (например преди знак СТОП и светофар) оборотите пак гонят около 2000 докато автомобилът на застане в пълен покой (0 км/ч), тогава се нормализират. Това е в действие докато автомобилът достигне работна температура(предполагам около 75C+), тогава на свободен ход, дори в движение, оборотите са около 1000. Има ли някой с подобен проблем и дали имате идея от какво може да е? Държа да подчертая, че автомобилът няма проблем с ускорението или разхода, просто това ме дразни и искам да знам дали е сериозно. Става дума за COLT 1,6 GLXI 113 к.с. Благодаря за вниманието! Поздрави!
  4. Моят съвет е да отидеш навреме до сервиз. Едва ли е нещо сериозно, щом скоростите са масло, но все пак болният си има нужда от лекар. :D Ако си го решил или някой ти е помогнал за ремонта кажи какъв е резултата. Поздрави! :drinks:
  5. Този равномерен ротационен звук наистина намирисва на лагер. Има ли други симптоми като трудно превключване или вибрация на скоростния лост при ускорение? Проверявано ли е маслото в скоростите? Дай малко повече информация, някой може да е имал същия проблем и да те насочи към подходящ сервиз или да даде съвет.
  6. Здравейте! Преди година си купих колт 1.6 GLXi(113) 94г. и съм изключително доволен от него,но има един голям проблем - износва ми гумите неравномерно или както гумаджийте казват - на вълни. Износването стана за около 20 - 22 000 км. на Fulda Ecocontrol летни. Искам да подчертая, че гумите са на около 60-70% грайфер в момента и не изглеждат износени.(усеща се на ръка при плъзгане) Минал съм стенд наскоро и всичко по автомобила е перфектно. Гумаджийте предполагаха проблем с амортисьорите, но всъщност нямам нито един признак за износени такива. В момента при скорост от около 70км/ч започват да шумят леко, но при 120-140 стават като оркестър и е малко дразнещо.(държа да подчертая, че автомобилът не дърпа на никъде и не тресе при движение) Имал ли е някой от вас подобен проблем? Дали е от модела или от гумите? Благодаря за отделеното внимание! Поздрави!
×
×
  • Създаване...