Премини към съдържание

Mike4o

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer X 2008 2.0 di-d

Mike4o's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След като почетох още малко, намерих теми на колеги, които имат сходен проблем. Разбрах че проблема може да идва от вътрешно каре или "дистанционни шайби" (линк към темата). Колата там е Carisma и се чудя дали това е възможен вариант и при мен.
  2. Здравейте колеги, От известно време наблюдавам доста странно поведение на моето Мицу и ще съм много благодарен ако ме посъветвате на какво може да се дължи. Проблема (странното поведение) се получава само когато колата е в движение, на скорост - между 2000 и 2500 оборота. Всеки път когато от поддържане на скоростта, пусна педала се усеща едно доста силно придърпване (като удар). Същият този удар липсва когато повторя упражнението в движение под 2000 или над 2500 оборота. Друго изражение (подозирам на същия проблем) е пак между 2000 и 2500 оборота, на 5та или 6та скроост, кгоато се опитам да ускоря по нагорнище колата почва да тресе зверски. В този случай трябва да привключа на по-ниска предавка, за да вдигна оборотите над 2500 и да изкача баира. Колата е Lancer X 2008 2.0 di-d (tdi двигателя). Преди месец смених съединител + маховик и лагер, но проблема си остана. Майстора каза че маховика е бил прилично разбит, но проблема не се оправи. Дюзите ги регулираха преди около 2 месеца и тогава майстора спомена че и 4те са в норми, но и това не помогна. Благодаря за помощта предварително! Лек и успешен ден.
×
×
  • Създаване...