Премини към съдържание

Георги Тренев

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

За Георги Тренев

  • Рожден ден 08/19/1992

Местоживеене

  • Град
    Димитровград

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 MPI, GLS
  • Интереси
    Спорт, Здравословен начин на живот, Диетология, Пътуване

Интернет контакт

  • Skype
    go6ko0o

Георги Тренев's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за отговора. Това за страните е ясно,а относно модела, просто пиша на кирилица и за едно S не ми се сменяше езика. Ще гледам какво се случва и дано ми свърши работа тоя моя човек, че доста ядове ще ми спести.
  2. Здравейте, колеги! Понеже ми се разтропа малко предницата след една ропа до Чирпан, а майсторите, които ми я прегледаха казаха ,че не виждат никъде другаде проблем , се предполага, че амортисьора е болежката. Та случайно един приятел сменя амортисьори на неговото волво С40 97-ма година и се чудих дали не мога да използвам здравия му амортисьор. Наясно съм, че е хубаво да се сменят двата, но нямам пари в момента, а смятам че един прилично здрав би бил по-добър вариант от моят предполагаемо проблемен. ПС: Моето митсу е 1.8 МПИ от края на 95-та Благодаря ви!
  3. Здравей! 1.6 двигателите по новите са от 90 до 100 коня ако не се лъжа, така че е възможно да е 98. Щом си карал Браво, все ще си щастлив :D Сега сериозно! Карам 1.8, но по старата. Разликите не са толкова много, но накратко ще кажа, че е невероятна кола. Много удобна( щом го споменавам значи е осезаемо) седалките са като кресла. При по- старите модели( мисля че и при тези) втулките в скоростните кутии са проблемни, но не са скъпи за поправка. Двигателя е уникално тих. Возят малко твърдо, но са адски стабилни при високи скорости. До колкото съм чел, че имат невероятно аеродинамика. Може би ще се сетя още информация, но за сега е това. Колегите ще допълнят коментари или ще ме поправят ако бъркам нещо.
  4. Здравейте, колеги! Купих си една Каризмичка скоро, но като започнах да карам повечко и забелязах че ми е счупена едната панта( ако мога да го нарека) на кората. В момента си търся нова кора( възможно по запазена) За контакти: 0877973337- Георги или на имейл: george.v.trenev@gmail.com
  5. Извинявам се че пиша толкова скоро, но нали, за да е по красиво: първо-започнах да забелязвам нещата,които трябва да барна и второ-днес сефтосах по фин начин колата. Относно първото: 1. Кората ми изглежда леко виснала и дрънчи при високи скорости. Как мога да оправя този проблем, за да го няма шума при високите скорости. 2. Имаше лек паразитен звук за който споменах в последния си пост. Успях да го локализирам в пластмасите на едната от задните колони, но не можах да разбера как да я сваля и евентуално изолирам с нещо за да спра шума, понеже много валеше в София и не беше удобно за поправяне. Относно сефтосването: 11111. Понеже до сега карах едно пежо 406, на което антената му е доста гъвкава и се намира на покрива, днес тотално изключих, че имам антена( и то дълга и метална) от страни и съответно я закачих в 1 клон и я счупих. Та въпросът ми е: Намирането на такава антена не би било проблем предполагам, но искам да знам дали е възможно да сложа друг тип антена, която е предвидена за невнимателни олигофрени( като мен). Благодаря ви
  6. ДА! Бордото, има малко повече козметични от видимото и има нещо за правене отпред в дясно( има шум при дупки), но е изключително запазено като цяло. Първи впечатления: 1. Доста си набират тези колички и работи изключително тихо 2. Адски стабилни на високите скорости( бях адски изненадан) 3. Вози доста твърдо 4. Много дълги скорости, с които не бях свикнал и доста често ми се случваше да изпадна в една дупка на слабост около 80-90 км/ч 5. Тази кора е невъзможно дразнеща. Много дрънчи( приемам съвети за борба с нея) 6. Очертава ми се една неприятна сляпа точка, но това може и да се дължи на все още недонастроените ми огледала. 7. Скоростите си личи твърде много, че са Френски :D В момента са изрядни де.
  7. Като пооправя малкото забележки по боята, че ме дразнят и ще постна цяла фотосесия( даже ще намеря начин да я накарам селфи да си направи, все пак е митсубиши и трябва да може), но няма да спамя повече само ви моля да ми дадете някакви контакти на механик в София, за да я прегледа цялата и да ми каже какво трябва да оправям, че винаги има какво.
  8. Здравейте отново. От днес вече съм собственик на прекрасна каризма 1.8 MPI. Благодаря на всички ви за помоща и се надявам скоро и да се запознаем.
  9. Здравейте , отново! Мога ли да ви попитам, дали има някой да ме придружи на оглед или да ме насочи към някого ,за другата седмица , за една джедайка в София. След сряда ще се случи всичко , ще се съобразя с вас относно конкретното време на огледа. ПС: Ще черпя една бира за придружителя- а за тест предполагам DJ tymbi в последствие, но ще се разбера с него евентуално.
  10. Аз все повече се отказвам от GDI предвид минималната разлика в разхода, а огромната отговорност която ще бъде един ГДИ двигател. Тази 1.8от обявата, която последно показах, за сега съм я купил в главата си, но продавача има предложение за бартер в петък, което му се нрави повече и не се знае какво ще се случи с автомобила. Дано не го продаде! Май това ще е моят входен билет за някоя от срещите на клуба( първото нещо след като закупя автомобил, че иначе ще ме е срам с раздрънканото Пежаче :D)
  11. Аз днес видях една интересна обява( не е GDI http://www.cars.bg/c803444 ), но съм чел многократно тук, че и 1.8 моторите 116 коня за сравнително безпроблемни, а точно този автомобил изглежда прекрасно а и някой ден може да ми щугне да сложа газова( не се знае). Не се бъркам, че са с Френската скоростна кутия, нали? Пълен пакет от екстри освен кожени седалки, а и знам че 1.8 мотора са доста по редки( трябва да има причина за това).
  12. Благодаря ви за отговорите до сега, но се замислих, че дори и да правя неща не си заслужава чак толкова да се мъча като се има предвид, че е първата каризма която видях. Сега набелязах още две http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410689304888406&slink=7icc0b ------- http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410085217838092&slink=7icc0b и ми е много интересно дали някой има информация за тях, защото не мога за нищо да се разкарвам до Пловдив, а в София близките няколко седмици, няма да си ходя.
  13. Здравейте отново, съфорумници. Днес си направих труда да огледам една Каризмичка( http://www.cars.bg/c182213 ) Имаше адски много дребни забележки но ако съумея да сваля цената достатъчно смятам, че може да се поправят. Ще изброя какво видях аз при огледа си тъй като имах предостатъчно време насаме с колата, понеже собственика го нямаше, а беше някакъв дето не му пукаше за автомобила. Минуси: 1. Копчетата на ел. стъклата- правени някакви магарий само и само да може да се сваля шофьорското( смятам, че няма да е мн скъпо да го оправя) механизмите работеха. 2. На 1 място скъсана тапицерията на седалката( ще трябва да го преживея) 3. Акумулатора беше изтощен и голям зор видяхме с паленето, но все пак възможно ли е стрелките на таблото изобщо да не работят при изхабен акумулатор, понеже като сменихме акумулатора веднага тръгна и оборотомоера и километража. 4. Имаше някакъв проблем със стартера и с ключа( вероятно за смяна) 5. Не съм се качвал на такъв автомобил, но педалът за спирачката стоеше доста меко до едно положение , иначе си хващаше( вероятно ще иска барване нещо) 6. Климатика духаше здраво , но не можах да се порадвам на студен въздух от него( само това ме притесни наистина) 7. Имаше тук таме забележки по боята, но това е по- скоро естетичен проблем. ДОПЪЛНИТЕЛНО: лампата на SRS светеше нон-стоп, но това е вероятно от разкачането на акумулатора( така четох тук) Плюсове: 1. Двигателя според мен работеше добре( Понеже намерих видео което отговаря като звук 1 към 1 няма да си играя с моето ПОДЧЕРТАВАМ ДВИГАТЕЛЯТ Е МАЛКО ПО РАЗЛИЧЕН). Сменяше режимите на работа точно по часовник и на съответните обороти: първо межу 400-600 после между 800-10002. Не видях почти никаде ръжди по него освен една на капака която по-скоро приличаше на удар от камъче 3. Нямаше странни шумове от никъде( при движение) 4. Не изглеждаше да е претърпял удари никъде. 5. Скоростният лост се държеше стегнато без проблем при смяната на скоростите. Ако може някой много запознат с ремонтите по тези автомобили да каже the worst case scenario за съответните ремонти колко би ми излезнал за да знам колко да искам да ми сваля от цената. Набавил съм си VIN на автомобила, ако може от там да се изкопчи допълнителна информация относно него или да покаже някакъв евентуален проблем. XMCLNDA2AWF134811 Доста изчерпателна информация съм дал и ако някой може да изкаже мнение ще бъда изключително благодарен ПС: Срам ме е , но забравих да проверя как е маслото( рядко тъп съм си понякога :D ) Благодаря Ви.
  14. Говоря само за обслужването и автомобила. Границата от 2500 е по- скоро морална, отколкото реална. Отделните разходи като прехвърляне, нотариална и евентуално, като му дойде време данъци ги приемам като по подразбиране. Иначе съм склонен на компромиси от гледна точка, че дори и колата да има нещо малко за правене и не е спешно, спокойно може да се оправи в последствие.
  15. Здравейте, Нов съм във форума, но мисля да стана редовен и дългогодишен( надявам се) посетител . В момента окончателно съм решил да си взема Carisma 1.8 GDI, изчетох всичко що може да се изчете във форума за нея и все пак имам няколко въпроса, на които няма как да очаквам отговор в други теми. Първо да кажа, че ще разполагам с 2500 лева max за покупка и първоначално обслужване( само задължителните неща на първо време). Реалистично ли е да си намеря адекватно поддържана Carisma, за тази сума, и какво мога да очаквам като ниво на оборудване? Изчел съм какво трябва да огледам при потенциална покупка на колата и все пак се затрудних на места и мисля, че ще бъде полезно информацията да се събере не просто в една тема, но в един пост. Ще напиша нещата, които разбрах до сега ( дано не забравя нещо). 1.Оглеждаме всички копчета( понеже са проблем) 2.Двигателя трябва да работи тихо, но и да не работи обикновенно проблема са повдигачите, които се разтракват от евтини масла и неадекватен дизайн при производството на двигателя. 3. Ръжди( но това е ясно, най- вече за колите от Австрия и Германия) 4. Лостчето на мигачите понякога блокира( четох го някаде, но ако греша ме поправете) 5. Внимание относно свещите, понеже Carisma са със специални iridium свещи.( ще напиша точно кода на модела, после) 6. Непременно да се закачи на компютър за тестване за грешки. 7. Проверка на превключването от 3-та скорост на 2-ра понеже синхронизатора( мисля че се наричаше) е възможно слабо място. 8. Непременно запазване на час при Милен за почистване саждите от двигателя, защото са възможни проблеми с оборотите ако се натрупат прекалено много. 9. Двигателя има специален алгоритъм на работа и на тестване, които в момента не съм отворил и ще добавя по късно. Силно се надявам да не съм забравил нещо и все пак може да бъде допълнено или като коментар, след което ще го добавя в моето мнение, или ако е от администратор, директно редакцията на моят пост. Остава само някой да ме просветли, каква сума трябва да се отдели за първото обслужване( само нужните неща) и какво е хубаво да се смени в при първа възможност, но не е фатално да не е веднага. ПС: Целта на тази тема е, не само да задам нужните въпроси относно покупката, но и да систематизирам информацията която съм научил до сега с цел да улесня четеното на бъдещите собственици на каризма. Благодаря ви за помоща и се надявам да не бъде третирана като поредната която пита " Какво да гледам като си купуваме 1.8 GDI ".
×
×
  • Създаване...