Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

-Margrave-

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Шумен

-Margrave-'s Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега още в началото описах ,че оборотите от около 1000 отиват на 2000 и веднага падат.Това се повтаря на 1 до 2 сек.Като подаваш газ зъглъхва и не се развърта,т.е. педалът на газта не влияе.Но в началото докато работи смукачът е добре около 4 до 5 мин.Нека се оправи малко времето ще се опитам да проверя кабелите на датчиците.
  2. Благодаря на всички колеги за отзивчивостта.Вече писах че с и без дебитомер проблема си го има.Бензин има.След горивния филтър налягането е голямо.Иначе двигателят пали лесно.Първите две минути всичко изглежда добре, докато спре да работи смукача.След това започва да се форсира на всеки 1 -2 сек.При натискане на педала на газта не се форсира,т.е. не чува че му подавам газ и заглъхва.Как се мери потенциометъра на дросела?А относно дебитомерът не подава импулси , а променя съпротивлението си в зависимост от температурата.Относно правенето на адаптер нямам условия.А за кондензаторите.Всичките електролити са сменени.
  3. Дебитомерът се измерва лесно.Изключва се щепселът и се измерва съпротивлението му при различни температури.От другата страна при контакт се измерват напреженията.При мен всичко излезе както го пише.Проблемът е, че няма значение дали и включен или не дебитомерът.Относно ЕКУ поне в Шумен няма кой да го тества.Наистина не съм проверил какви данни отиват в ЕКУ .Трябва да търся по кабелите кой къде отива, защото нямам схема.А бе с нашите стари коли никой не ще да се занимава.Трима ми отказаха още докато кажа годината и проблема.Георге от Ямбол помогни ако можеш.
  4. На електронния блок има надпис MD 17 55 15 и E2T 36274. Някой предлага ли такъв?
  5. Чека по принцип си свети от години.Но си работеше нормално.Възможно ли е нещо дроселовата клапа?
  6. След запалване двигателят започва да се форсира от 1200 до 2000 оборота, като това става на всеки една две секунди.Колата няма мощност и се движи на тласъци.Проверих дебитомера и го почистих с обезмаслител.Проверих му параметрите, всичко е в нормата.Проверих температурния датчик и той е добре.Филтърът за горивото е нов.Бензиновата помпа работи.Електронният блок не може да се тества с лаптоп защото е от първите.Моля за съвет.
×
×
  • Създаване...