Премини към съдържание

Mkilla

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

За Mkilla

  • Рожден ден 02/25/1985

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://shop.avto-moto.eu/

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Honda Prelude
  • Интереси
    Автомобили , жени , спорт

Mkilla's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. От части съм съгласен с последните постове.Принципно не е невъзможно да станеш "дилър" на дадена марка масло но друг е въпроса колко ще е рентабилно да го продаваш след като го внесеш.Ако всичко е по канален ред т.е платиш си доставката , ДДС-то ( всяка стока извън ЕС се облага с ДДС при влизане в страна членка ) , попълване на митническа декларация , банкови такси ( доста фирми не работят с кредитни карти а само с превод по банков път ), данък печалба и тн.. то стоката която дойде няма да е на цената в хАмериканският сайт.Качеството на повечето масла към 2013г. е толкова изравнено , че избора се свежда до това коя марка ти е по симпатична Естествено , че има и масла , които са над останалите но са и по-скъпи.Освен Amsoil има и масла TORCO които гърците се разцепват да купуват.
  2. Колега официално не знам кой внася и дали въобще някой внася тези масла.Защо ти е точно такова ?
  3. Определено има голям ефект с тази боичка.Просто обезпраши и обезмасли добре мястото и тогава мажи Ето и темата на колегата от мазда форума за волана - http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=47&t=27667 Всичко си е до поддръжка в крайна сметка.Ето и снимки на шофьорската седалка : -Преди http://www.prikachi.com/images/227/6444227b.jpg След тапицирането : http://www.prikachi.com/images/238/6444238P.jpg http://www.prikachi.com/images/235/6444235e.jpg След намазването на препаратите ( без боя ) http://www.prikachi.com/images/247/6444247N.jpg http://www.prikachi.com/images/248/6444248s.jpg http://www.prikachi.com/images/251/6444251j.jpg Новата кожа е с по-светъл цвят и не е лъската но с времето ще стане като старата.Принципно е добре ако ще претапицирате нещо от салона да се прави симетрично т.е и 2-те страници на седалката примерно за да няма разлика в началото.Другият вариант е да се вземат разни спрейове и пасти и да се докара до еднакъв цвят.
  4. Отварям темата да внеса малко инфо относно поддръжката на кожен салон за автомобил.Може би всеки който има кожен салон има свои начини за поддръжка и ги следва но аз избрах този за който ще напиша.Салона е в добро състояние с изключение на садраната страница на шофьорската седалка и протъркано на пасажерската.Шофьорската е при тапицер и си чака нейният ред.Останалите седалки обаче реших да ги оправя сам.От доста време следя част от темите в BMW форума за кожени салони и тяхната поддръжка.В интерес на истината част от хората там дават доста добри идеи за поддръжката на кожи поради факта , че голяма част от BMW-тата са с такива салони.Според мен стига да е истинска кожата , няма значение за каква марка автомобил се говори когато стане въпрос за поддръжка на салон.И така , пасажерската седалка изглеждаше по този начин : http://preludebg.clan.su/_fr/14/4163367.jpg За да я докарам в приличен вид за мой късмет ми подариха паста която така или иначе щях да закупя.Момчето което ми я подари кара автомобил с кожен салон и след препоръки от няколко места от хора които поддържат доста скъпи кожени салони си е закупил пастата с която и аз действах в последствие.Тя е на BMW и изглежда по този начин : http://www.prikachi.com/images/745/6439745T.jpg Пастата струва 53.00лв но повярвайте...надали има по-добра на българският пазар от нея в момента.Прави кожата мека като бебешко дупе , овлажнява я и я почиства.Отделно е и с UV протекторен слой.Според мен всяка стотинка дадена за нея си заслужава но да се върнем на темата.Почистих салона с влажен парцал и течен сапун.После намазах всички седалки с тази паста.Около 2 дни мирише като на коза в колата но след това остава единствено миризмата на кожа.Седалките омекнаха осезаемо и кожата стана така , както трябва да бъде.Искам да подчертая , че този ефект ще стане още след първото намазване на поддържан кожен салон.На салони като този който според мен не е мазан никога с нищо , се налага да се мине поне 2-3 пъти за да има ефект. http://preludebg.clan.su/_fr/14/2353483.jpg Другото шишенце на Car Plan го ползвам за таблото , тапицериите на вратите , тавана и всички пластмаси по купето.След намазване с препарата на Car Plan , който прилича по вискозитет на кисело мляко се изчаква малко , избърсва се с суха памучна кърпа и всичко светва.Най-поразителният ефект за мен обаче се оказа от нещо което струва 3.00 лева , продава се навсякаде и го препоръчват за кожени якета.Препарата е този и е познат на всеки : http://www.prikachi.com/images/770/6439770S.jpg Та тази турска боя заличава иделно всичко що е драскотина ( е дълбоките няма как ) и дава свежест на протритото място.Питах и един от хората в тапицерският цех какво мисли и той каза , че няма лошо и става.След като изсъхне не цапа , дава блясък и "живот" на кожата.Колега от Мазда форума си е направил с тази боя волана и казва , че повече от година не е мръднала което според мен е един доста приемлив и евтин начин да си освежиш кожата без да е нужно да се изсипват маса пари.Естествено , че си има и някакви граници и няма как да стане така , както една нова кожа но за парите си е доста задоволителен резултата.Но да не говоря а ето и снимки на седалката след минаване с препаратите и боята. http://preludebg.clan.su/_fr/14/3578719.jpg http://preludebg.clan.su/_fr/14/7326824.jpg Крайният резултат е доста задоволителен според мен.След като изсъхне боята , тя не цапа и не ставаш като коминочистач след първото сядане.Пише да се изчаква 1-2 часа но според мен е най-добре 24 часа за да няма после петна по дрехите Доста хора мажат кожите и с крем Нивеа ( не съм пробвал ) и казват , че имало добър краен резултат.Когато стане готово всичко от-до ще направя снимки на всичко и ще го добавя в темата.Надявам се да съм бил поне малко полезен с тази редове.Вие как поддържате вашите салони ?
  5. В интерес на истината , най-доволен съм бил от Радиал под моста "Чавдар" и от Радиал на Сливница и Константин Величков.Карал съм в тези 2 гумаджийници около 7 автомобила до момента и съм нямал абсолютно никакви проблеми.Винаги са били отзивчиви и са си свършвали работата адекватно без каквито и да е било проблеми.Искам да подчертая , че нямам никаква приятелска връзка с тях а ходя на общо основание.Виж обаче от автомивката не съм доволен...Претупват нещата според мен и не бих отишъл 2ри път да си измия колата при тях.Кофти е това което ти се е случило и е съвсем разбираемо да си афектиран но от такива и подобни случки никой не е застрахован в който и да е сервиз.
×
×
  • Създаване...