Премини към съдържание

graphityx

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

За graphityx

  • Рожден ден 11/15/1983

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

graphityx's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В днешно време имам чувството, че има 5-6 дизайнера, които обикалят по света и само те правят дизайна за моделите на всички марки :D Почти всички марки и модели взеха все повече да се доближават по дизайн една до друга. Пресен пример: Mitsubishi Lancer Sportback - ами има си линии като на Форд Фокус, въпреки че си е запазило индивидуалността на :mitsu-smiley: :D
  2. Мисля че няма какво повече да искам :icon_thumbup: Благодаря DJ! Ще ти звънна или ще пиша ЛС другата седмица да се разберем кога си по-свободен. Поздрави
  3. Благодаря за темата. Чел съм я няколко пъти, но както вече споменах аз съм с две леви ръце по този въпрос, а както ти каза обработката е съществена и успехът на начинанието зависи от качеството на работата. Аз за съжаление сам не мога да го направя качествено - съответно си плащам като поп, въпреки че това също не винаги е гаранция за качествено свършена работа. Затова и питам за препоръка за качествен сервиз за тенекии и боя. Някъде където някой е бил - проверено е и е доволен. Поздрави P.S. Имам Galant от петата генерация. Не помня точно година на производство(май беше 1985) и това което ме учудва е че по него сякаш няма толкова ръжда колкото по по-новият ми от 1998. Странно
  4. Благодаря за инфото Напълно си прав. Цената и качеството винаги вървят ръка за ръка. Не търся задължително най-евтиният вариант - затова обмислям и цялостното боядисване. Предполагам както и повечето хора, когато питам за цени, то е най-вече да се подготвя психически :D Те цените 100% си варират взависимост от мястото, майстора, вероятно от размера на мястото за обработване и тн.
  5. Привет, Галантчето ми се е разболява сериозно от... ръжда. Предимно на двете задни вежди и малко на предния калник където е калобрана(предполагам там се задържа повече влага и мръсотия). Знам, че отдолу също ръждясва. В този ред на мисли исках да попитам за препоръки, къде бих могъл да закарам колата на лечение. Въпросът ми също така е дали се оправят само проблемните места и дали не е по-добре цялостното пребоядисване? Това което ме притеснява при оправянето само на проблемните места е, дали ще е достатъчно трайно. Не искам разлики в цвета на боята :icon_blush: Ако някой може да даде евентуално ориентировъчни цени - цена няма да има Поздрави P.S. Отварям темата, защото не намерих подобна. Прочетох тази на Big Boss, но тя е от преди 4 години Имаше също и как сами да се преборим с проблема, но аз по-този въпрос срам не срам съм с две леви ръце. Сигурен съм, че по въпроса си има достатъчно компетентни хора'
  6. graphityx

    Антифриз

    Уау, DJ ти ме разби - след такова обяснение мисля че и тотален лаик като мен ще се справи с процедурата без грешка. Все пак този път вероятно ще се отида при някой дето ги разбира тези неща, но с твоето обяснение в ръка :icon_clap: Мерси на всички за помощта :mitsu-smiley: Фен Клуб-а :rulez: Поздрави
  7. graphityx

    Антифриз

    Здравейте, Извинявайте за тъпия въпрос, но къде се сипва антифриза? Първа кола ми е :icon_blush: По-принцип знам че е в радиатора, но на моето :mitsu-smiley: (1998-ма) има и преливник Книжката е само на немски а не го владея :( Там има картинка само на приливника, но все пак как се прави и къде да го сипя? Помощ моля :icon_crying: Поздрави
  8. Мдаааа определено е много дразнещо. Тази събота и неделя ще го изправя :D
  9. Ето го и моя хубавец http://www.snimka.bg/album.php?album_id=167051 Поздрави
  10. Здравейте, Благодаря на всички за отговорите, помощта и съветите. Ето какво се случи засега: Миналата седмица бях много на зор защотото в сряда трябваше да пътувам за морето. Във вторник миналата седмица закарах колата в сервиза на един познат за да смени поне най-належащото. Цял ден се бори човека от 8:30 до 21:00, но сменихме: 1) двигателно масло 2) маслен филтър; 3) ангренажен ремък 4) ролките - без тази дето обтягала (не можахме да намериме) 5) въздушен филтър Сменихме и още два ремъка но не разбрах за какво са :icon_blush: Оказа се че общо ремъците са 5 Не сменихме само първите два който свалихме. Незнам и де за какво бяха. Всякакви ролки също - без тази дето обтягала ангренажния и още една. Колата се държа много добре и изминах 1600км по морето без проблеми. На магистралата залепих 180-190 без проблеми. Не можах да повярвам, защото е дизел - колата беше прекрасна и стабилна. Можех спокойно да мина 200. А аз по принцип не съм привърженик на такова безрасъдство, но :plane: :mitsu-smiley: -то само ме теглеше. Нямам думи просто Единствено забелязах един типичен пронизителен звук като виене на ремъка когато колата е поизстинала на след две минути изчезва - предполагам че ремъка на хидравликата не е достатъчно опънат По принцип смятам да се възползвам от Ратола Пловдив и ще послушам съвета ви, но миналата седмица нямаше как :rolleyes: Поздрави PS качвам малко снимки на :mitsu-smiley: :icon_thumbup: в галерията
  11. Някой може ли да ми даде контакти на Ратола Пловдив? Дали работят събота/неделя? Евентуално и на Диджея, но не искам да го притеснявам :icon_blush: Поздрави
  12. Ок явно се затвърждава и моето мнение, че мога да разчитам и да поверя самолета само на Диджея или на Ратола Пловдив
  13. Здравейте, Колега мерси за съветите, ще са ми от полза. Разбирам, че най-важното е да сменя ангренажния ремък. Да ме насочиш къде? Предполагам, че имам два варианта: 1) Да си купя ремъка от магазин и да отида в сервиз 2) Да отида в сервиз където имат този ремък и направо да ми го сменят Мерси диджей малко ме успокои :rolleyes: Аз знам че Митсубишитата са много здрави, но все пак човек трябва и да се грижи за тях. Още като взимах колата знаех, че ще има това онова да се пипне, но ей не мога да повярвам, че най-после си имам моето мечтано :mitsu-smiley: Galant Иначе съм от София Поздрави
  14. Здравейте, След като се сдобих с мечтания Galant и най-после слязох от него след около 1000км нон стоп (това ми е и извинението за това че още не съм качил снимки а не съм писал скоро) :icon_blush:, е време да си се погрижа за него както подобава :icon_hmm: Изчетох почти всичко във форума и даже мисля че има теми дето знам наизуст с все точките и запетайките Ето какво знам че трябва да сменя: 1) двигателно масло 2) маслен филтър; 3) ангренажен ремък 4) ролките 5) въздушен филтър 6) горивен филтър; 7) свещи 8) предни и задни накладки 9) маслото в скоростната кутия 10) антифриза 11) спирачната течност 12) хидравлична течност Такаа....... Освен това има някои неща които ме притесняват Колата е 1998 2.0 Дизел - когато завъртя ключа лампата за подгряването на свещите светва за секунда и почти веднага изгасва. Преди съм карал дизел и знам че ми отнемаше доста повече време да изгастне - Съответно като е студена пали по-трудно. След като запаля лампата за ABS-а светва за известно време и след това изгасва - вероятно ми сигнализира за нещо но книжката е на немски и нищо не разбирам :( Това започна да се случва малко след като я взех и съвпада с едно леко тропане от дясната страна, което чувам само когато се движа по бавно и най-вече върху павета. Тези неща струва ми се започнаха след като един ден не съобразих и паркирах на много кално място (незнам дали има връзка) И последното което най-много ме притеснява са скоростите - значи като тръгна спокойно си ги качвам 1-2-3-4-5, но когато слизам - от 3 на 2 или от 2 на 1ва просто не искат да влязат от 3та на 2ра за да стане трябва да съм почти спрял а от 2ра на 1ва напълно спрял :mad: Молбата ми ако някой може да помогне със съвети. За съжаление аз не разбирам почти нищо то коли (срам не срам така е :icon_blush: ) Първа кола ми е и явно ще се уча в движение Кажете ми дали пропускам нещо за смяна и къде да закарам :plane: да го погледнат, но наистина качествено. Ако трябва и до Ратола Пловдив ще отида :icon_thumbup: На какви прегледи да я кача, дали изпускам нещо за смяна, но най-вече препоръчайте доктор който да си свърши наистина добре работата :icon_blush: Наистина съм пълен лайк, така че....... Благодаря предварително Поздрави
  15. Здравейте всички, Много съм щастлив, защото само преди два дни се сбъдна една моя мечта и се сдобих с..... :mitsu-smiley: Galant разбира се Винаги съм искал точно тази модификация - 8-то поколение Моят :plane: е 1998 Mitsubishi Galant GLS 2.0 дизел с всички стандартни екстри без кожен салон. Червен на цвят - просто чудесен Вчера мина регистрация, има си вече гражданска. Днес му слагам алармата, а утре му правя каското И след това потеглям Незнам какво ще правя и как ще ме накарат да сляза от него Ще взема да се отплесна, да забравя да ходя на работа и тн :icon_dance: Скоро ще опитам да кача снимки Поздрави
×
×
  • Създаване...