Премини към съдържание

martogp

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

martogp's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А иначе намират ли се стъпкови моторчета. Ако е така ще си взема ново, стига да не е цифромания.
  2. Май е проблема в него. Днес се прибрах на София и автомобила не угасна нито един път. Забелязах че оборотите бяха твръде високи - около 1500. Само преди да спра да заредя ми светеше постоянно check engine, но може това да си е нормално и да влиза в някакъв режим на работа свързан са ГИ. Иначе разхода на газ беше 22 л. за 238 км. при положение че около 40 е не градско, а направо планинско.
  3. Няма да режа нищо колеги. Днес огледах кабелите на буксата и схемата дадена от колегата. Корено различни са, а и какъвто съм електричар, най много да запаля инсталацията на вана. Ще търся някакъв преход, все ще се намери магазин някъде. Тъй като работя в ж.к. младост ще потърся първо тук.
  4. Много благодаря. Няма значение, важното е да работи че направо изкукуригвам без касетофон :icon_crying: . Весели Празници
  5. Колеги здравейте. Във Вагона искам да сложа касетофон. Има букса, но е по различна от евробуксата. Не намерих преход затова купих обикновена евро бекса. Въпроса ми е от къде да намеря схема по която да видя как да свържа новата евробукса към снопа с кабели на Мицубишито (т.е. кой кабел е + - и кабелите за колоните). Предварително благодаря за отговорите.
  6. Може ли малко насоки как да настроя клапата, ТПС-а. Днес покарах малко вагонетката. След като загря, превключи на газ, като изключих от скорост угасна и така два-три пъти докато стигнах до магазина до който бях тръгнал. Оставих я около 10 минути, докато си свърших работата и от тогава до момента в който се прибрах след няколко часа нямах проблеми с гаснене, независимо че ходих на кафе, видях се с приятели, а и двигателя на Вагона имаше достатъчно време да изстине няколко пъти.
  7. Колега, къде се намира декодера? Номера на рамата е jmblnn41wnz001410
  8. Не е малка разликата. Нали за това се слага ГИ а не обикновенно АГУ. Колега междудругото с какъв мотор ти е Вагона? Как да разбера моят дале е 1,8 или 2,0
  9. Не е ли висок този разход. Нали при газов инжекцион разлика между газ и бензин не трябва да има.
  10. Колеги здравейте. От месец карам Спейс Вагон, истината е, че незнам дали е 1,8 или 2,0. Води се 7 местно и е 1992 г. В сойтовете намирам данни, че от 1992 г. нагоре 4х4 са седем местни и с мотор 2,0 кубика. Но както и да е. Въпроса ми беше друг. Като запалех Вагонетката оборотите играеха но не гаснеше. В петък ми сложиха газов инжекцион и от тогава взе да гасне като изключа от скорост. Вдигнах оборотие малко от жилото, високи са но май се пооправи. Само на газ гасне, но предполагам ще се оправи като ида да я донастроят. Предполагам, че проблема с играещите обороти е от стъпково моторче, затова ако може да ми дадете някакви насоки как да оправя проблема. П.П. И друг въпрос какъв разход на гориво дават за тези модели. Вчера при първото ми засичане даде разход 10 на 100 газ извън градско каране което май си е много, нищо че е 4х4.
×
×
  • Създаване...