Премини към съдържание

quake3

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

quake3's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. 98 година. Нямам представа дали има разлика в капака с по-новите.
  2. Броня и стоп са намерени вече. (доста бързо). Все още се интересувам от цена на капак - багажник. Благодаря!
  3. След като някой се вряза в задницата на Галанта и избяга се налага да намеря задна броня(без удар) и ляв стоп. Интересувам ме също цената на капака на багажника. Тел: 0988 855 028
  4. quake3

    Сервиз в и около Варна

    Логиката (виж по-горе) е, че когато се сложи нов тампон, а от противоположната страна тампонът е напълно скъсан нещата изглежда се влошават, защото новият тампон държи двигателя наклонен в противоположна на него посока и когато тампона от другата страна "хич го няма" - пеперудата не стои където трябва. Оказа се, макар и видимо здрав, тампонът отпред е много мек. Сигурен съм, че след смяната му, скоростите ще си влизат, както трябва. Изводът който си направих е: макар и с мека връзка(жила), превключването от една предавка на друга се влошава, ако тампоните на двигателя не са Ок. Отново голямо Благодаря на DJ Tymbi, който потвърди съмненията ми, че щом скоростният лост се движи при газ-спирачка, значи тампоните на двигателя не са наред.
  5. quake3

    Сервиз в и около Варна

    Днес просто отидох в един сервиз и поисках да ми сменят кривия носач. Майсторът се опита да възроптае, че нищичко му няма, но този път бях непреклонен! Малко по-късно - тропането изчезна. Покарах си 15-на минути в изпълнено с тишина блаженство, но лукавият си няма работа и реших да се върна и да сменя и левия тампон на двигателя, който така или иначе бях купил. Доста време му отне на човека, но го смени. Старият тампон се оказа напълно скъсан и всичко беше цветя и рози, до момента който тръгнах да си ходя. Оказа се, че скоростите отново влизат трудно - както преди да сменя тампона на скоростната кутия. Разликата е, че преди лостът се движеше, когато давах газ-спирачка, а сега - не, но сега когато дам повечко газ и съм на задна скорост чувам някакъв звук - все едно ще се скъсат жилата. Някой да е патил от подобен проблем? Каква е логиката с нов тампон, вместо скъсан при условие, че връзката е с жила - скоростите да влизат по-трудно? Благодаря на всички за съветите, които получих!
  6. quake3

    Сервиз в и около Варна

    "Не е задължително да има луфт в шарнира, за да трака." mmotors, бях чел някъде, че е така и че ако могат да се движат болтовете с ръка, то най-вероятно не са добре. Ще ги сменя тези криви носачи с или без желанието на майсторите Ако това оправи трополенето ще остане само да разбера защо се движи скоростния лост при подаване или отнемане на газ. Ще кажа да проверят водачите на спирачните апарат. Благодаря S.Iliev!
  7. quake3

    Сервиз в и около Варна

    След като бяха сменени двата прави носача, биалетката отзад и тампонът на двигателя към скоростната кутия, колата е чувствително по-стабилна. Скоростите влизат перфектно. Скоростният лост се движи напред назад, когато по баир надолу давам рязко газ и отпускам педала, а също така се чува съвсем отчетливо същото тропане, както когато минавам през дупки. При сменен тампон на скоростната кутия това трябва да е проблем от жилата ли? На място просто "запалена" кола се усещат вибрации в купето. Всичко описано по-горе какво би трябвало да значи? Да сменям още тампони на двигателя или примерно тампони на "магарето"? Тропането си остана. Нещо ново което преди наистина не чувах, сега е много отчетливо, а именно - Когато колата се движи назад и леко се чукне педала за спирачката се чува тракане. Не съм съвсем сигурен дали е същото тракане от по-горе. Този метод описан от Пламен (DJ Tymbi) дава информация, че шарнирът на кривия носач не е добре. Сега остана само да разбера кой от двата криви носача е за смяна Приемчикът в сервиза в който бях днес твърди, че няма никаква хлабина в шарнира на кривия носач. Може ли тропането да е все пак от него и да не се вижда по никакъв начин? Може ли да е от тампони на реактивната щанга? Ако до четвъртък/петък не намеря решение на проблема си, просто идвам в София Пламене.(ако разбира се имаш свободно време)
  8. quake3

    Сервиз в и около Варна

    sandimen - не е от накладки и изобщо от нищо свързано със спирачките. Звукът е друг и го знам. Преди година смених доста такива пластинки, както и някакви болтове за спирачните апарати, които ги прави стругар. Сега там всичко е ок. staki момчето от Ямбол се казва Сашо. Не знам адрес и име на сервиз, но един приятел го хвали много. На лично съобщение мога да ти да телефон, ако се интересуваш. DJ Tymbi с теб разговаряхме на скоро, но звукът за който говорихме - когато колата се движи назад и леко натискам спирачки не се чува. Звукът е като метал в гума или по-точно метал в неметал и създава усещане че нещо тежко се удря в нещо масивно. Звукът е по-скоро туп-тррруп. Понякога е само туп, но понякога е няколко пъти един след друг в зависимост от дупките. "Как така скъсахте жилото?" - Както си карах, лостът взе да се втвърдява и накрая омекна. Имах само 2-ра скорост. Когато давам рязко газ или натискам спирачка лостът се движи. Когато съм в обороти (аз си го представям - двигателят е наклонен напред или назад) отнема време за да превключа на друга скорост. Обратно ако вдигна крака от педала за газта (респективно двигателят отива назад или напред/ незнам точно) мога да превключа бързо и без усилие на друга скорост. Аз лично свързвам скъсването на жилата с някакво усилие, което идва от движението на двигателя/скоростната кутия/"пеперудата" за която са хванати тези жила. Днес ходих в N-ти сервиз тук във Варна и честно казано приемчика ми се стори разбиращ. Утре (т.е. днес) ще сменят биалетка отзад, двата прави носача и два тампона на двигател. Човекът каза, че левият носач "не схожда" и наистина не пасва както десния. Но според него не това е причина за тропането, а тампоните на двигателя. Биалетката (каквото и да значи това - спроред мен - просто едно криво желязо) също трака и я чух но това е съвсем друго тракане, по-тихо, по-метално и отзад. Дай боже утре мъките ми да свършат! А, ако ли не, ще пробвам по телефона отново и това като не стане - София. Ако ли пък са тампоните с чиста съвест ще пльосна името на сервиза тук. Благодаря ви за отделеното време и съветите!
  9. Здравейте съфорумници, Притежавам Галант 2.5 1999 година. Харесвам си колата, но от няколко месеца започна да ми създава главоболия. Всичко започна с леко потропване отпред в дясно. Ходих на няколко различни сервизи, но никой не намери проблем. Аз претендирах, че тампоните на двигателя не са добре, защото когато рязко давам газ или натискам спирачка скоростният лост се движи напред назад. Всички майстори твърдяха, че тампоните не са скъсани и може би са малко меки. След като се скъсаха жилата на скоростния лост, тръгнах още по-ожесточено по майстори и накрая имах късмета да попадна на 4-5 път на едно момче, който откри че на 2 от тампоните им липсват някакви болтове. Сложи ги и нещата се пооправиха. По късно се появи още някакво тракане отпред. Отидох при същия човек и той смени правия ляв носач, както и даде рейката за рециклиране. Тропането се увеличи. Гледа носачи, спирачните апарати, амортисьорите, преден капак и още бог знае какво. Ходих и в още 4-5 различни сервиза. В представителния сервиз на Мицубиши не ми се ходи, защото вземат доста скъпо. Може ли някой останал доволен да сподели името и координатите на сервиз в и около Варна? (примерно до 100км.) П.П. Ако и тук не намеря отговор ще ходя или в Ямбол или при Пламен в София.
  10. Предполагам че е точно така, само дето давам по 300 лв. на отваряне Напръскаха с МД (идея нямам какво е точно, ако не бъркам нещо което разяжда ръжда?) някакви ябълковидни ммм... гнезда на жилата и сега 2-ра скорост влиза чудесно. Остана и 4-та да се оправи
  11. Наистина не е от тях... Ще трябва да се отваря кутията пак явно.
  12. Здравейте отново! Благодаря за бързия отговор! С двойно амбриране всички скорости влизат чудесно. Човекът който смени синхронизаторите, каза че е прегледал хъбове, муфи, че конусите са добре и че синхронизаторите правят добър контакт с конусите. Кутията е била отваряна и преди да стана неин собственик. Днес ще проверим демпферните планки на жилата.
  13. Здравейте! Собственик съм на Галант 2.5 99 година. От самото му закупуване имам проблем с превключването на 2-ра и 4-та скорост. Направих не малко ремонти, но проблемът продължава и до днес... Смених горна и долна помпа на съединителя, от което разбира се нямаше никакъв ефект (явно и предните си бяха читави). Майсторът ми след като отвори скоростната кутия каза че съединителят е перфектен. Смених синхронизатори на 2-ра и четвърта предавка което ми струваше 250 за 2-ра + 100 за 4-та + 300 за отваряне на ск. кутия. Днес си смених маслото с ЛикиМоли-(незнам как се пише точно) 75-80 gl3+, предното беше някакво японско 75-90 от което всички скорости започнаха да влизат много много по-добре, но проблемът с 2-ра и 4-та си продължава. Не съм сменял жила, но ми казаха че едва ли е от тях - защото са капсуловани и фиксирани на точно определно място. По-трудно влиза 4-тата. И при спряла кола и изгасен двигател и при запалена и в движение 4-та просто се вкарва доста по-трудно от другите. Все едно не съм със жила, а лостът се движи в канали и изпитва затруднение да влезе в канала. Ако приложа повече сила и 2ра и 4та влизат без да "похърква, прихърква и пр." ск. кутия. Днес ходих при друг майстор, който ми каза че според него имам проблем със синхронизатора за 4-та и втора защото: ако приложа усилие да включа 4-та но не толкова голямо че да успея, ако на място вдигна 2.5-3к оборота ск. лост просто омеква и 4-тата си влиза сам самичка. Въпросът ми е: Нужно ли е някакво време на тези нови синхонизатори да улегнат (напаснат), минал съм не повече от 500 км. с новите синхронизатори. Може ли проблемът да е някъде другаде-например жила?. (2ра и 4та са проблемни, но и задната не влиза както 1ва, 3та и 5та) Благодаря ви!
×
×
  • Създаване...