Премини към съдържание

iltcho

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

iltcho's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Начален Разговор
  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Опитвам се от доста време да намеря схемата на това животинче. Инжекциона е от Кордиа Турбо с 2-та инжектора. Та ако може някой да помогне със схемата на окабеляватено ще съм супер благодарен.
  2. Една молба към автора, а и към всички които могат да помогнат. Малко е ОФФТОПИК, но ... надявам се модераторите да не ме :icon_box: Имам инжекцион от Кордиа ТУРБО като тази, за която се пише в тази тема. Лошото е обаче, че го няма цялото окабеляване, както и дебитомера с кутията на въздушния филтър. Та искам да ви помоля, ако някой може да ми помогне със схема по окабеляването? Инжекциона е с 2 инжектора, имам ги тях, имам самото ЕКУ, делко и така нататък. Липсващите парчета от пъзела са дебитомера (ако може някой да каже с какво може да бъде и заместен) и окабеляването. Благодаря предварително.
  3. iltcho

    Mitsubishi Colt GLX 1.4 carburator

    Мотора го знам много добре на какво дередже е, а и имам още 1 мотор, на който ще се направи основен ремонт с бутала, лагери, биели и т.н. от 1.4 турбо мотора. В една местна морга, на 50 км от Враца вчера ми казаха че има направо турбо мотор, който се нуждае от ремонт, но най-хубавото е че няма липси, и това, че онзи от моргата е навит на замяна - единия от моите за него А да - мотора е с кутия и полуоски - неговия и моя. Не съм го виждал и незная какъв е точно. тук явно са серазмнали думите ни. Аз искам да направя такъв колт с мотор с принудително пълнене, или така наречения турбо мотор. Четох някъде(в някакъв сайт на Холандски Мицубиши ентусиасти) че мотора и трансмисията могат да понесат до 220 конски сили. Доколко е вярно незнам, но аз и на 130 ще съм доволен. :icon_dance: А по-трудно е да ги изкарам от атмосверен мотор, отколкото от такъв с турбинка. Ако някой има някакви техничезки данни за такова зверче турбо, някакви чертежи и т.н. моля дайте ги ще съм ви много благодарен. И още нещо - турбо мотора с карбуратори ли е или инжекцион???
  4. iltcho

    Mitsubishi Colt GLX 1.4 carburator

    Благодаря за отговора ти. Значи може да му бъде сложена турбинка в такъв случай. Е ще експериментирам и надявам се скоро да успея да се похваля с една вървяща самоделка. Ако има още някой да каже нещо, да даде съвет как мога да размърдам бебчето и да го направя по-пъргаво - моля и предварително благодаря на всички.
  5. iltcho

    Mitsubishi Colt GLX 1.4 carburator

    B) Значи, тва което забравих да кажа в горния си пост е, че искам да направя тази кола за удоволтвие, а не за стриитрейсинг или някакви такива. Абе както се казва - да си начешам крастата Ето ви снимка на едно подобно. Моето бивше и надявам се бъдещо зверче е такова, само че с 2 врати и 1.4 моторче
  6. Значи, първо здравейте колеги. Преди доста време имах такова старичко Митсу. Преди седмица го открих захвърлено в един двор на едно село и ... ... честно казано ми стана мъчно за него. Мисля срещу 500 лева да си го върна, но ... искам да го направя по-бързичко от колкото беше. Колата се продава с резервен мотор, та искам да ви питам, случайно да знаете степента на сгъстяване, до какво натоварване може дапонесе коляновия вал, въобще може ли да му се сложи "вентилаторче" или казано по-така - от атмосверен двигател, да направя такъв с принудително пълнене. Знам, че съм си избрал трудна задача, но ... просто обичам тази кола, имам доста приятни спомени с нея. Знаете как е - първа кола, която сте подкарали легално ... Предмствата му, които ме карат да го направя така, са че върви с още едно за части, само без ламарините, купенцето е здраво, леко и удобно. Скоростната кутия е тази с 2-те лостчета. Ще ви бъда благодарен за всичко което ми кажете в повече, като съвети, мнения и т.н. Предварително благодаря
×
×
  • Създаване...