Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

sdg

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

sdg's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Привет, Аз имах подобен проблем на Пинин къса база 1.8GDI: оказа се, според майсторите, разхлабена букса на кабел под шофьорската седалка. Наместили го и спря да свети. Дано ти помогне. --СДГ
  2. Със сигурност ще пиша. Гумите са друга "драма". Искам да сложа 15мм фланци (налични са ми) и по-големи гуми (текущите гуми са 215/65/16, искам да сложа 225/70/16). За съжаление, "чашата" на предните амортисьори, която държи пружината, е много ниско над гумата (разстоянието е от 15мм до 25мм, гумата се "подпъхва" под "чашата" около 50мм). Мислих си, че има на Каяба амортисьори с "чаша", която стои по-високо. Оказа се, че няма (в смисъл, амортисьорите са същите като оригиналните на Мицубиши), а и да има, се вкарвам в леко приключение с повдигане на окачването (по-висока чаша на амортисьора => по-натегната пружина => щръкнала предница => изравняване на височината на задницата => корекция на задната стабилизираща щанга). Та, в тоя смисъл, едно нещо което търся, е начин да премахна проблема с малкото разстояние м/у гумата и чашата на предните амортисьори. Следващото нещо, което ще проуча, е възможността за инсталиране на coil-over, макар че там цената сигурно ще е висока, а и не съм сигурен дали има точен по размер заместител (а и искам да се въздържа от други модификации по окачването). Що се отнася до вида на гумите, мислех си за някакви all-terrain, all-season (колата е втора в семейството и се кара градско и по черни пътища). Бих се радвал на съвети за такива гуми.
  3. Привет, Съжалявам, че се забавих с писането, но не му се падна на Пинина да се разходи извънградско до сега... Та, направих пак баланс на четирите гуми и размених гумите -- предните отзад, задните отпред. Никаква промяна -- тресе си по абсолютно същия начин, и все още не мога да намеря закономерност (ускоряване/спиране, наклон нагоре/надолу, определена предавка). Гумите ще ги сменям със сигурност, защото в момента успявам да завъртя и четирите на сух асвалт при по-рязко потегляне. Дано от това се оправи...
  4. Здравейте отново, DJ Tymbi помогна ... Закачи откачения (не знам дали "откачилия се" или "забравения след първия ремонт") датчик за налягането и донастрои подаването на гориво. Също, смени маслата на диференциалите и скоростната и раздатъчна кутии. Като резултат, поведението на колата осезаемо се подобри -- малко по-добра динамика, осезаемо по-тиха работа, по-незабележимо и по-навременно сменяне на предавки. Неспокойната работа на двигателя в спряло състояние не изчезна съвсем, но ще изчакам да застуди, и ако проблемът се задълбочи, тогава ще му обръщам внимание. Последният "наследен" проблем е необичайна вибрация на волана (само на волана, колата не се тресе), която се появява м/у 90 и 110 км/ч, и то не винаги (бих казал "само при ускорение и само при изкачване", но не ми е останало време да я карам само за да изследвам как се държи точно, така че ще правяоще опити). Автомобилът мина регулиране на сходимостта на преден и заден мост след "основната профилактика", също направих баланс на гумите, но това не помогна. DJ Tymbi прегледа ходовата част, но не откри нещо не в ред. Ако някой има идея каква може да е причината, бих бил благодарен да я сподели...
  5. Здравейте, От скоро притежавам Мицубиши Паджеро Пинин, 2000г, 1.8GDI, автоматик, Супер Селект, 95000км. Направих му добра, според мен, профилактика (имам списък, ако възникнат въпроси), но ми остана да свърша две неща, за които имам нужда от помощ: 1. Не-"вървене": чувствам колата мудна за мощността си, а двигателя -- необичащ работа под 4000об/м (след 4000 оборота става ракета). Колата посети официалния сервиз на Балканстар в София по повод други проблеми, където ми казаха, измежду другата свършена работа, че датчика на това колко гориво се подава към двигателя, показва винаги една и съща стойност, и това може да е знак за проблем в подаването на гориво, което се изразява в мудност и неравномерна работа на двигателя. Аз имам точно тези симптоми, а средният разход на гориво според компютъра след 5-6 измервания за 5000км (пълниш резервоар, нулиране на брояча, после на следващия резервоар -- пак нулираш) не мърда от 11.5л/100км. Питах тогава в Балканстар колко ще струва ремонта, те казаха "около 500лв", което и беше причината да не задълбая в проблема тогава (скъпо, особено на фона на изразходените към момента средства за профилактика). Сега, обаче, искам да разреша проблема. Въпросът: някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем, и как го е разрешил (и като извод, аз какво да направя)? Само да уточня, че колата не е OBDII-съвместима, а е MUT-2 или MUT-3 (ако стане въпрос за диагностика)... 2. Профилактика, "част 2": на 90000км трябва да се направи профилактика на скоростната кутия. Нямам представа какво включва тя, но си преставям от смяна на масло, до отваряне, инспекция и поправка/замяна на износени части. Искам да се възползвам от момента и да направя профилактика (или поне преглед и смяна на масла) също на всички диференциали и раздатъчната кутия. Попълних уеб форма за връзка, писах електронна поща и звънях по телефона на "Джемини" в гр. София, на телефона или затварят, или не вдигат, на пощата не са ми отговорили... Въпросът: къде мога да направя такава профилактика, и какво бихте посъветвали да включва тя? Благодаря предварително и приятен ден! П.С. Първоначално писах в офроуд форума (Офроуд България), оттам ме посъветваха да пиша тук . Съфорумник там уточни, че според него датчик като описания от мен не съществува, а има такъв за налягането на горивото; аз не съм специалист, напълно е възможно да не съм запомнил съвсем точно това, което ми е било обяснено...
×
×
  • Създаване...