Премини към съдържание

Sisco_5

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Sisco_5's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте Колеги, Някой инсталирал ли е модул за централно заключване на Колт ? Колата има оригинално, обаче ключа не може да го управлява - предполагам е резервния и няма бутони на него. В интернет има управление+дистанционно но незнам как да го вържа. Ако някой има схеми на инсталацията би било от полза също. Благодаря предварително за помощта :drinks: Поздрави
  2. Наистина въртенето на волана не оказва никакво влияние върху този шум. Интересното е , че дори и при форсиране честотата на шума не се повишава от оборотите на двигателя.Като те минат над 1700 примерно вече почва да се чува турбината и като че ли шума изчезва. По пътя на логиката стигам до заключение че шума идва от система, която работи само при студено време, когато оборотите са около 1000. Моля колегите, които са навътре в материята да споделят дали този мотор има смукач ? Ако този смукач го има, дали се активира с вакуум? Както казва колегата "bokoto" проблема не идва от факта че двигателя е студен, а при вдигане на оборотите . Вчера направих следния експеримент. На виещ мотор включих климатика, оборотите паднаха на 800 и шума спря. Днес пак го направих ама оборотите не паднаха този път и си остана шума. Та въпроса е, какъв е механизма който повишава оборотите? каква е същноста на процеса ? ..... много се разписах
  3. Симптома е абсолютно същия. По препоръка на колегите, днес цял ден слушах и се ослушвах ама тц. Шум в моторния отсек не мога да хвана, нито около решетката на чистачките. Шума се чува само в купето и наистина може да се оприличи с някакво завихряне на въздух. Чудя се ( а и Вие сигурно знаете) дали има някакво остатъчно движение на въздуха из системите, което да затихва 3-5 сек след спирането на двигателя? Не че колата не може да се кара и така, ама ми разваля идилията п.с. Днес ми се случи нещо странно... карах си по Цариградско и реших да си стегна малко врата на 2ра предавка. Май минах 4500оборота и изведнъж светна жълтата лампа и колата изгасна.... ужаст... направо ми спря часовника от шаш... случвало ли ви се е и дали е нормална защита срещу издевателстване върху техниката...
  4. Няколко точки на предния капак за 10 години, но предишния собственик явно доста е карал зад камионите през зимата, защото има много точки и по бронята. Супер е колицата Успех
  5. Спейс Стар 1,9 ДиД. Ако можеш някъде да я покараш мисля няма да останеш разочарован. Спомням си като си вземах моята и първо пробвах него и после друга кола не можа да ми направи впечатление нито като возия нито като вървене... като разход също е доста икономична. А и купето е функционално и удобно. Баща ми кара Примера но в нея направо ми се хваща клаустрофобията Има доста място за пасажерите отзад а и ако ти се наложи може да дръпнеш задната седалка и да уголемиш багажника. Успех
  6. Здравейте колеги, Първо благодаря за съветите ! ... Иначе явно не е от турбото. Вчера го погледнаха в един сервиз и се оказа че си е наред, а и всъщност колата си върви идеално. Прегледаха ролките - не е от там. Накрая вдигнаха ръце и ми казаха да чакам да се усили... т.е. сам да се оправи напролет Препоръките ви имат логика, така че утре сняг не сняг ще пускам търсачката, пък дано да излезне нещо. Четох някъде за ролка на алтернатора - какво мислите? Защото реално при изгасяне на студения двигател остатъчния шум наподобява точно като спиране на въртяща ролка или лагер...
  7. Здравейте Колеги, Честита Нова Година на Всички Бъдете здрави и безаварийно ! Собственик съм на Митсу Спейс Стар 1.9 DiD. Карам го с голямо удоволствие вече 2 години - Страхотна количка Откакто застудя обаче, удоволствието ми беше помрачено. Сутрин на студен двигател като запаля и оборотите се вдигат след около 10 сек от 800 на 1000. Токава започва да вие нещо. Шума наподобява примерно като виене на моторчето на парното или като духане на вятър - не е силен и се чува в купето предимно. Най - осезаемо е, когато колата е на обороти. При форсиране на двигателя честотата на шума не се увеличава пропорционално а произволно но в минимални граници. Ако в този момент изгася мотора се чува едно хрррр, все едно някаква ролка се е въртяла свободно и спира - това в продължение на 3-4 сек. Като се стопли мотора шумовете изчезват. Проверих да не е от моторчето на парното, Въртях волана на място като слушах за някакви промени в звука, пуск- стоп климатик - никаква промяна :( Притеснявам се много да не е от Турбото нещо. Скоро я карах на ремонт на ауспуховата система - дали може нещо от там да е? Сблъсквали ли сте се с подобен проблем и от какво може да е. Ще се радвам ако споделите мнения и препоръки. Поздрави
×
×
  • Създаване...