Премини към съдържание

axell

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    vidin

axell's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    Колеги, отстраних проблема. оказа се потенциометъра на педала, смених го с друг втора ръка, понеже нов е 980 лева и сега няма проблеми. По отношение на трудното палене се оказа центровка на помпа, сега всичко спи
  2. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    колата е бордо, има ли значение
  3. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    предполагам че апаратурата им е на ниво, а не демо версии теглени от интернет, ти ако знаеш къде да отида предложи, защото само там не съм бил
  4. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    здравейте колеги, проблема с форсирането ми продължава! Летните месеци и по-специално август, когато бяха големите горещини нямах абсолютно никакви проблеми. Преди около две, три седмици, когато започна да вали и паднаха температурите, мъките започнаха. Стигнах до извода, че сутринно време, когато е студен двигателя и са по-ниски температурите, след, като я запаля проблема е на лице. След като я оставя на място да работи или карам и след като вдигне температура около 70-80 градуса се оправя, един два пъти при вдигнат капак и работейки на място докато беше с проблема и след като позагря, чух едно характерно цъкане, като от реле и се оправи. Но след като обясних на майсторите, НИКОЙ не можа да каже какво точно може да прави така. Според мен е някакъв датчик за температура или по точно реле, щом цъка и се оправя. Някой ако може да ми помогне със съвет или конкретен отговор ще му бъда много благодарен, ще ми спести разходка до Балкан Стар - София и бръснене . Мисля, че проблема ми е минимален,но..........................
  5. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    за запалването и аз имам същия проблем, но зимата, дори от третото завъртане, ако е много студено, а когато е загряла пали от четвърт, но би трябвало да е от подгревните, защото при мен са две по две различни а всъщност трябва да са еднакви с еднакво топлинно число. И предвид на това че карам първи дизел се обръщам към Вас за предложения какви да си закупя до зимния период и каква е горе долу цената, защото мойта е нов внос и докато вкарам всичко в час ми се завива вече свят, а и проблема е че сас стара кола оправиш едно а се счупят други две
  6. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    интересното при мен е че когато прави описания по-горе проблем на място я форсирам първите пъти до около 1300-1500 оборота. След известно време, като че ли леко се отпушва нещо и с зор стига до около 2500-3000 оборота. Интересното е че форсирането става много плавно, а не както когато всичко е наред, и мисля че тогава турбото не се включва защото не го чувам да свисти, но пък ще пробвам да стисна маркуча към колектора да ли се надува. По отношение на потенциометъра имах предвид дали ако е тръгнал да заминава е възможно да прави така, защото все пак е датчик, който подава информация и може да бърка компютъра и според мен, той или ЕГР/АГР клапана е възможно да правят така, защото проблема ми е непредвидим, и всичко се оправя от само себе си и дори във движение ми го е правило и се е оправяло. Според мен, ако е помпа или турбина, като се счупят си оставят счупени.........И дръгото което ми е направило впечатление че проблемите ми са когато времето е дъждовно, влажно и когато нивото на горивото в резервоара е малко преди угасване....
  7. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    извинявай колега не съм те разбрал правилно за филтъра. Този, ако има такъв в двигателния отсег не съм сменявал. Иначе когато ми направи проблема и форсирам мисля че турбото не се включва. Да не би да мислите че вероятно да е от него. А какво ще кажете за потенциометъра на педала, казаха ми че евентуално той също може да прави проблем тъй като е вързан с компютъра и да дава грешна информация.
  8. axell

    Проблем с "Галант" 2001г. ТД

    за горивния филтър също ми намекнаха, но не ми се вярва защото съм го сменил края на януари и досега да се е задръстил, не знам, но е възможно. Маркучите уж ги гледах и не открих сцепени. Пали нормално и държи нормални обороти, но тук е момента да добавя, че когато ми направи този проблем и веднъж я оставих да работи на място започна да мени оборотите и от 900 скочиха на около 1200 на място и съответно се оправи. Иначе не пуши, само когато всичко и е наред и я форсирам много, тогава пуши в черно. когато ми направи така на място понякога след многократни форсирания на място стига до около 2000-2500 оборота, но със мъка, а не така когато всичко е нормално - имам предвид че стрелката качва много по-бавно, а в движение едвам тръгва и след превключване до трета предавка върви с до 1300 оборота с педала натиснат до край и с 35-40 километра. Когато подавам газ от механизма под капака също не се форсира, както трябва. Когато съм с този проблем не светват никакви крушки на таблото все едно, че всичко си и е наред. Според мен, ако е заминала помпата не би трябвало да прави така и да се оправя от само себе си, щеше да прекъсва на място, а и нямаше да се оправи сама, както е в моя случай. Предложиха ми да затапя АГР, като изрежа друга гарнитура бе отвор за газовете и ако не се оправи да сменя датчика на педала, тъй като моя е електронен с потенциометър и ако и това не стане не знам?
  9. Колеги обръщам се към Вас за помощ. Имам следния проблем: През м.Януари 2013 г. закупих Мицубиши Галант 2001 г. ТД. Обслужих я напълно и нямах никакви проблеми. Преди около един месец влезнах в голяма локва и бях с около 40 км. На другият ден когато я запалих неможеше да се форсира повече от 1500 оборота. На място работи добре. Когато потегля, върви с около 35-40 км. на до трета предавка с около 1200-1300 оборота. След като направи този проблем, на другия ден се оправи, като помислих, че явно сам намокрил датчик и ми се е разминало. Седмица след това започна отново да прави така, като до момента го е правило около 5-6 пати и след няколко часа се оправя сама. Един от пътите се оправи в движение, докато я карах с този проблем до майстор. От гр. Видин съм и до момента нито един майстор не ми каза конкретно от какво може да бъде. Направих диагностика и не показа никакви грешки. Много пъти по време на движение, когато всичко е наред имам чуството, че придърпва. До момента майсторите при които бях ми казаха, че съответно може проблема да е в АГР клапан, потенциометър на педала и в краен случай горивната помпа. Обръщам се към вас, някой да ми каже ако е имал същия проблем и как го е отсранил.
  10. Интересуват ме размерите на предни и задни амортисьори, както и хода им за Паджеро 2 къса база 1997г. 2,5TDI
  11. Натискам, ама не натискам и за това неще :icon_hmm: От къде да знам на единичката си е с обикновената раздатка и съм си свикнал, а тук се вкарах в размисли две нощи какъв е проблема, ще ми се налагат ли непредвидени ремонти и т.н. Всичко е наред , включва си както трябва. :icon_dance: Колега благодаря много за навременния съвет :mitsu-smiley:
  12. Здравейте колеги! От скоро съм член на "Клуб Мицубиши", но от отдавна съм собственик на Паджеро, а от скоро на Паджеро 2. Напазарувах го малко на сляпо чрез търг в ибей от Англия, понеже старото беше австрийско и съвсем сдаде багажа от към ламарина, рама и т.н.. Понеже нямам опит с раздатката на суперселект установих, че не мога да включа на бавните /4LLc/. Джипа е модел 1997г. къса база мотор 2,5 с ръчна скоростна кутия. Просто лоста не отива на последните две положения, неутрал и 4LLc. Някой имал ли е подобни проблеми и какво би ме посъветвал. Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...