за горивния филтър също ми намекнаха, но не ми се вярва защото съм го сменил края на януари и досега да се е задръстил, не знам, но е възможно. Маркучите уж ги гледах и не открих сцепени. Пали нормално и държи нормални обороти, но тук е момента да добавя, че когато ми направи този проблем и веднъж я оставих да работи на място започна да мени оборотите и от 900 скочиха на около 1200 на място и съответно се оправи. Иначе не пуши, само когато всичко и е наред и я форсирам много, тогава пуши в черно. когато ми направи така на място понякога след многократни форсирания на място стига до около 2000-2500 оборота, но със мъка, а не така когато всичко е нормално - имам предвид че стрелката качва много по-бавно, а в движение едвам тръгва и след превключване до трета предавка върви с до 1300 оборота с педала натиснат до край и с 35-40 километра. Когато подавам газ от механизма под капака също не се форсира, както трябва. Когато съм с този проблем не светват никакви крушки на таблото все едно, че всичко си и е наред. Според мен, ако е заминала помпата не би трябвало да прави така и да се оправя от само себе си, щеше да прекъсва на място, а и нямаше да се оправи сама, както е в моя случай. Предложиха ми да затапя АГР, като изрежа друга гарнитура бе отвор за газовете и ако не се оправи да сменя датчика на педала, тъй като моя е електронен с потенциометър и ако и това не стане не знам?