Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

herrscher

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

herrscher's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здрасти, много се радвам, че се включваш по темата, защото се канех да ти пиша точно на теб. Прегледах доста мнения за подсветки на бутоните в купето и видях, че ти си дал хубава информация, прилагам ти скрийншот, мисля че е от 2013 ако не се лъжа. Някаква идея конкретно за галант 2003 г. , 2.5 мотор, къде и при кого мога да ги направя най-качествено?
  2. Колко пари ти излезе ремонтът на торка?
  3. Привет, колеги! Видях, че тая тема е разисквана, но отдавна през годините и в последно време няма много мнения по въпроса. Та въпросът е: какъв е най-адекватният и хубав начин да сложа подсветки на бутоните в купето на Галант. Карам такъв с мотора 2.5 от 2003г., закупен е преди година, но още след като го купих видях, че на половината от бутоните, особено в ляво при управлението на огледалата, а и по бутоните на вратите няма никакво или много слабо мъждукащо осветление. Има бутони без никакво такова и редовно ги търся с напипване при нощно каране, което е много неудобно (прим. бутона за регулиране на светлините,бутоните за прибиране на огледалата и други). Ако някой от вас вече си е тунинговал Галанта с такова осветление, моля да качи снимки, ще съм много благодарен. Според мен важните неща са точно две, моля поправете ме или ме допълнете, ако бъркам: 1. Осветлението в купето и по бутоните да е същото, като другите подсветки (тази на климатроника, тази на арматурното табло и на останалите копчета). Тоест да е от същия тип - да свети меко в купето и сложи навсякъде такова и 2. Осветлението да не изглежда като евтин селски тунинг, поради което е важно да се реши дали да е с диоди, с ленти или с крушки, или пък комбинация от всичките, в зависимост от бутона. Гледал съм по разни клипчета в youtube и по други форуми е нета примерни тунинги в осветлението на Галант и наистина има добри попадения, но има и страшни пръчки. Моля ви за съвет и мнение как, къде и при кого може да се извърши цялата тая тунинг интериорна галимация, а ако качите снимки на вашите автомобили след пълно окомплектоване с осветление в купето и по бутоните, ще Ви бъда много благодарен! Поздрави на всички и останете здрави!!!
  4. Благодаря за изчерпателното мнение, Пламен! Мисля, че получих отговор на почти всичките си въпроси и си дадох сметка за някои процеси в колата ми. Ще взема под внимание твоята версия на проблема, защото звучи най-правдоподобно, макар че ми "мирише" на едни 800-900 лева бъркане в джоба за нов торк. Има ли вариант такъв проблем да излезе по-евтино, с рециклиране на торка или да не се надявам според теб?
  5. Уважавам мнението му! Ще го взема под внимание. Към този момент обаче Автоматикът сменя в движение изключително плавно и безпроблемно! Проблемът идва от маневри на място, при смяна между R и D и определено моментът на завъртането на волана влияе много за това дали ще има удар или не. В нито един случай не е имало удар ако при маневра първо превключва лоста и след това врътна волана. Винаги проблемът идва ако след като дам D след това врътна волана и след това като дам на R, в 5 от 10 случая има удар.
  6. Мерси, ще направя нужното за двигателя и ще пиша, щом стане ясно дали това е причината.
  7. Ще я закарам да ѝ видят двигателя и специално как е положението с тампоните му. Нямам никакви забележки при подаване на газ дотук. Единствено педалът на газта леко се втвърдява след каране на автопилот, след което понякога при натискане припуква и прищраква самият педал. Друго, по двигателя, което забелязах е веднъж, два пъти на слизане от планина, по път със завои, когато бях минал на ръчни скорости (знаете, че кутията е стептроник) и ползвах двигателя за спирачка, понякога се чуваше ръмжене от двигателя, като от претоварване.
  8. Това с двигателя звучи много правдоподобно. Наистина се съмнявам да е торкът, както е написал DJ, защото в движение Автоматикът сменя трансмисиите безупречно и недоловимо, като чисто нов, а колата е на 16 г. Ако е двигателят, какво считате, че е конкретно?
  9. Здравейте, Искам да споделя с вас за проблем с автоматика. Карам Галант 2.5 V6, 163hp и от известно време срещам проблем при включване от D към R и обратно. Няма значение дали колата е загряла или не, понякога се усеща един удар, сякаш някой ме блъска по задната броня, а чувството е като лек камшичен удар или като удара, който се получава ако изпуснем педала на съединителя при първа скорост на автомобили с ръчна скоростна кутия. Надявам се, че обясних добре проблема ) Автоматикът иначе няма никакви проблеми със смяната на трансмисиите повреме на движение, прави го плавно и без напрежение. Проблемът е само при D и R в спряло положение, когато правя маневра на паркинг. Това, което ми направи впечатление е, че винаги и без изключение ударът се получава само ако между превключването от D към R първо съм завъртял волана и след това дам на R. Буквално в секундата, в която лостът премине на R, при вече завъртян волан, се усеща този удар. Ако обаче направя така, че да речем от позиция D дам на R и чак след това завъртя волана, няма удар. Всичко това е много странно. Получих две различни мнения в два сервиза. В единия ми казаха, че е от хидротрансформатора, който е заминал, но пък колата е перфектна в движение и сменя гладко, което беше причина в другия сервиз да кажат, че не е проблемът в хидротрансформатора. Голяма загадка. Моля ви за мнение, ако някой е имал сходен проблем. Иначе маслото се сменя на всеки 8000 км и колата получава всичко останало заслужено грижи. Пишете, моля, в случай, че някой има знание и решение на проблема.
×
×
  • Създаване...