Премини към съдържание

nickivas

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

За nickivas

  • Рожден ден 12/17/1971

Интернет контакт

  • AIM
    niki_stefi

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    SPACE RUNER

nickivas's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да напиша какво съм направил до тук и с какъв резултат: Преди седмица свалих радиатора и го промих с топла вода и оцет 1:1. Изкарах доста боклук от радиатора. Сложих го на колата, покарах я малко, но имаше същия проблем. Казаха ми да разменя маркучите на радиатора на парното, да не би да съм ги объркал като ги свалях лятото. Размених ги с известна доза песимизъм, понатоварих колата по един баир, загря малко над средата, спрях - радиатора беше хладен от средата на долу. Изведнъж ( то стана като приказка ) радиатора загря целия и смукна всичката вода в разширителния съд. Още не съм я натоварвал,но засега проблеми няма; да се надявам и занапред да е така.
  2. На главата не е правена никаква проба, просто я шлайфахме и я сглобихме. Вчера забравих да добавя - разширителния съд се пълни с кал. Чистих го няколко пъти, сега по-малко, но пак се натрупва някаква утайка с червен цвят. Мехурчета излизт само след като вече е загряла над нормалното (лампата за прегряване вече свети ). Благодаря!
  3. Колеги имам следния проблем с рънера - при по-голямо натоварване започва да прегрява, обикновенно при изкачване или при скорости над 110 км/ч. Сменил съм всички ремъци, ролки, масло, водна помпа, гарнитурата на главата, шлйфал съм и самата глава. Сега като карам около 80-90 по равно няма проблем. Като загрее спирам без да гася мотора след около 1 мин. се включва перката и температурата се нормализира. При нормална температура в разширителния съд няма никакви мехурчета, при светнала лампа за прегряване ( без стрелката да влиза в червената зона ) излизат по едно две на 10 сек. Махнал съм термостата и съм изолирал радиатора на парното, защото ми капе по малко, но проблема остава. Ако някой може да ми помогне че колицата много ми е влязла под кожата. Благодаря предварително на всички.
  4. nickivas

    Space Runner

    Здравейте колеги, С моя "бегач" имам същия проблем - предното стъкло постоянно се изпотява, но освен влагата има един мазен слой на стъклото. Та искам да попитам - ако е от радиаторчето на парното мога ли да стигна до него само ако сваля жабката или трябва да разглобявам цялото табло?
  5. nickivas

    Един "Галантен" дядо

    Колеги ще ми помогнете ли малко с англлийския (нали в ebay се търсу на англ.). Търся гарнитура за главата, капака на клапаните и евентуално пружините за отзад за SpaceRuner 2,0 td. Благодаря предварително.
  6. Благодаря за информацията! Наистина във всяко отношение автомобила ми харесва. Особено в балкана се представя много добре на снега нищо че е само с предно. Дано ме слуша така и за в бъдеще.
  7. Здравейте фенове на Митцубиши! Наскоро се сдобих със Спейс Рънер 2.0 л. дизел. Имам въпрос: При запалване рано сутрин ( пък и не толкова рано ) двигателя работи около 1 минута на високи обороти ( 2000 - 3000 ) Това нормално ли е или имам някякъв проблем? Ако е проблем от къде идва и как да го отстраня? Разхода ми е около 8.0 л на 100 км градско - в норма ли е? Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...