Премини към съдържание

tonkata

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

За tonkata

  • Рожден ден 10/24/1975

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    galant
  • Интереси
    Спортни японски автомобили/също Американски версии/,Тунинг изпълнения, Двигатели с вътрешно горене,<br />в животинския сектор -отглеждане на коне и руски породи кучета,<br />Бодибилдинг & аики до

tonkata's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. в България няма репсол , който да не е оригинален,пък и Испанците нямат изнесено производство извън Испания....почти всички туби са зелени...има само една разфасовка с черен цвят ,но тя се :icon_bye: препоръчва за лекотоварни...това е само пояснение,а не забележка Антон Ванчев официален вносител на REPSOL YPF за България
  2. Здравейте момчета. Искам и аз да кажа нещо за хубавите и евтините консумативи. Според моите разбирания и опит стигам до следните заключения: ...има много качествени стоки, различни ценови политики и много мнения....за съжаление всичко отива към една "бъркотия".Един е доволен от едно , друг не харесва същото...и т.н.... Има качествени масла произведени в Германия,Унгария,Полша,Словакия...Изброявам страни и от бившия Соц. лагер.Кое е гаранта за качество??! Произведеното в Франция или Швеция, Испания,Швейцария...?Гарант ли е?Не мисля.Ако някой си сложи например LOTUS и двигателя ми е по-добре от CASTROL какво?Едното е много по-евтино от другото, но не отстъпва на качествата? Някои "МАРКИ" струват повече/не продукта...марката/ иначе качествата са актуални.Смите фирми производители и фирмите вносители са много различни...Първите работят при доста завишени изисквания иконкуренцията при тях е на друго ниво,а вторите са Българи-вносители.?/Аз съм един от тях...но тук в България бъркотията идва от липсата на информация.Пазара е бързо развиващ се и продажбите на клиента са без нужната детайлна информация,компетентно мнение/техническо/...Ще отида в сервиз и ще ми препоръчат "марката" от която получават най-голяма отстъпка?!/Ще погледне "майстора " в една таблица на стената и ще каже: за твоита кола ...това!...а двигателя в какво състояние е,има ли евентуални бъдещи /очаквани/ проблеми,как и къде се шофира автомобила,какви са досегашните ремонти и т.н....? всичките страдаме от дезинформация защото майстора или продавача "нямат" време или компетенция.. Да не се отпускам много...просто си споделям мнението...Поздрав :icon_bye:
  3. Браво ...впечатлен съм...и аз се вълнувам от подобни дейности...Браво още веднъж :icon_clap:
  4. tonkata

    Pictures From Japan

    Като че ли и самата природа е правена от японци...ненатрапчива красота! :good:
  5. Съг.асен съм с Big Boss ,ако караме автомобила като състезателен - не можем да очакваме "нормални разходи".И за сегментите е прав ... най - вероятно вече имаш износени сегменти...каквато и марка или вискозитет да сложиш резултата няма да е положителен за съжаление.За всеки случай прегледай за теч..там където има гарнитура...глава, капак,..отдолу на картера.Ако е гарнитура ще имаш занижена мощност и завишен разход на гориво???Тези варианти са ако си шофирал нормално автомобила и гори масло, но при екстремни натоварвания ... е "нормално" да гори масло и да се износват частите по-бързо. поздрав...
  6. Това ми хареса...евала брато... :good: :rulez:
  7. честито със закъснение и от мен.Кажи ми моля няколко думи за разхода на гориво.Дават го около 9/100, но разбира се зависи от шофъорлъка.Мисля скоро/ ако Бог е рекъл/ да взема 2.0 TDI или 2.5 V6. Пътувам доста и разхода ми е важен/ но тръпката от шестака е 73 живи коня повече от дизела/!!!
  8. Всеки завод-производител на моторни масла внимателно комплектова нужните за целта добавки. С всеки напредък в производството на автомобилния сектор се променят и изискванията за маслата. Разбира се, вискозитета остава същия, но се променят съдържанието и вида на добавките. Не винаги скъпия продукт означава качество, още повече и необходим. Всеки, който цени автомобила си трябва внимателно да подбере подходящия продукт. В случая за предавателния механизъм е нужно да се обърне внимание на препоръките на завода-производител, защото се използват бронзови сплави за по-висока износоустойчивост в самите елементи на ск. кутия, които могат да бъдат разядени от някои съставки в маслото. Моля разглеждайте етикетите на тубата с масло - там има информация /опитайте се да я разберете/. Има и означения: GL-4, GL-5. Това са различни класове /не като качество, а като състав/. За по-старите като година производство автомобили -GL-4 /до 94г/. След 94г - GL-5. Вискозитет 80W90 е подходящ за нашите атмосф. условия. Вискозитет 75W90 е синтетичен продукт затова е възможно цената му да е по-висока, но първо се убедете,че е за вашия автомобил. Това е накратко, надявам се да съм от полза.
  9. Здравейте момчета управител съм във фирма "CORRIDA Ltd" - официален вносител на Испанските моторни масла REPSOL. Нямам комерсилни цели, просто чистосърдечно предлагам атрактивни отстъпки за всички , които асоциират двете марки/Mitsubishi-Repsol/ Координарам работата на още една фирма вносител на авточасти, само реномирани марки: спирачна с-ма ...FERODO,BREMBO.. окачване ....MOOG,FEBI... Части за ремонт на двигателя...KS,TARABUSI,AE,PAYEN,GOETZE,V.REINZ... За японските автомобили са по-скъпи, но се радвам да помагам с отстъпка в цената. Моля да ме извините , че не мога да участвам във форума толкова често , но ми се налага да пътувам доста , освен това имам чудесна жена и един малък юнак - бъдещ фен на mitsubishi/ покрай татко си и покрай Galanta му.../това беше шега,но наистина ми се налага да поработвам повече.. Ако с нещо мога да съм от полза GSM 0886 86 58 19 , 0896 70 15 15 Повече обикалям Варненския край.Живея в село близо до Варна Радвам се ,че мога да споделям вкусовете си и други юнаци...
  10. Аз съм твърде нов , но искам да благодаря за публикацията.
×
×
  • Създаване...