Премини към съдържание

Най-активни потребители

Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 10/24/2012 във всички области

  1. Е, и иновативността не е право пропорционална на силните продажби. Иновативността на Фолксваген не е право пропорционална на непрекъснато нарастващите им продажби. Напротив. Точно по този параметър Фолксваген не са лидер, а напротив - една доста посредствена марка. Преди няколко години двигателят им 1.4 TSI стана двигател на годината, независимо, че Фиат имаха такъв двигател няколко години по-рано 1.4 T-Jet. Но в маркетингово и рекламно отношение са просто без аналог. И абсолютно всичко, което постигат днес като продажби, се дължи именно на правилно проучване условията на динамично изменящия се пазар и скоростното удовлетворяване на тези изисквания чрез продуктите, които предлагат. Това е и тайната зад продажбите на Киа и Хюндай. Големите продажби водят и до големи печалби, а големите печалби съответно до възможност да увеличиш производството, да предложиш повече модели, разновидности и двигатели. А голямото производство и добрите печалби води и до все по-широки възможности за маневри при ценообразуването. Фолксвагените никога не са били по-евтини. Днес е трудно за абсолютно всички да конкурират Фолксваген, включително и за Тойота, които правят непрекъснато нещо в тази насока. Но без съществен успех. Едни от най-иновативните автомобилни производители в света са обединени във Фиат Групата. За всички онези, които не биха се съгласили с това, ще кажа само, че алиансът им с Крайслер е осъществен чрез предоставяне на нови, модерни технологии. А не чрез изсипване на едни пари... както много хора си мислят. В същото това време, като изключим Феррари, продажбите на останалите са изключително незадоволителни, а тези на Алфа Ромео са направо плачевни. В същото време, една Джулиета ще е снабдена с 1.4 литров бензинов двигател с мощност 170 к.с.(двигател на годината), трансмисия TCT с двоен съединител, система за управление работата на клапаните Multiair, без дроселова клапа, DNA система и т.н., всичките изобретени през последните десет години от тях самите. В същия клас един Голф не може да се похвали с подобна иновативност, нито с такъв дизайн, нито с такова качество на изработката, ако искат феновете на Фолксваген да знаят! В същото време на 100 продадени Голфа, се падат сигурно пет Джулиети. Значи ли това, че Голфът е по-добрата кола? Надали! Но по-карана - определено! Дали е добре колата ти да е под път и над път - НЕ, разбира се, не говорете глупости! И в тази връзка, ето един виц: Спира на светофара един народен човек в един десетгодишен Пасат. До него се плъзва едно Мазерати. Пича в Мазератито оглежда пейзажа, когато ненадейно вижда, че тоя в Пасата му прави някакви жестове да си свали стъклото. Сваля стъклото човека и въпросително поглежда водача на народното возило. "Абе, колега - започва оня - Тая кола хубава ли е, бе?!" Ужасен от невежеството на сополанкото, той отговаря: "Ами, да... Хубава е!" Онзи оглежда с недоверие Мазератито по цялата му дължина, после вдига рамене и казва: "Щото гледам, не ги карат много..." И заминал. Те така, колеги. За популярност ако си говорим, Мицубиши са много популярна марка. Всеки знае какво е Мицубиши и всеки свърза това име главно с автомобилите, независимо, че не те са днес техен приоритет. Знаят чудесно марката и всички в Китай и Индия, независимо от това, че не ги карат. И точно по това се разбира, че всъщност са много популярни. Лесно разбираемо е да бъде популярно нещо, което се вижда на всеки пет метра. Но истински популярните неща са онези, за които знаеш без да виждаш всеки ден. Когато тези неща са хора, ги наричаме звезди! И с Мицубиши е така, и с Алфа Ромео е така и с много други е така, независимо, че отдавна вече някои от тях дори не съществуват. В тази конкретно насока съм много доволен от Мицубишито си. Колата не беше скъпа, а пък се оказа всъщност доста рядка, особено пък Спортбека.
    1 точка
×
×
  • Създаване...