Моето мнение за автоматиците на Галант 2.5, е че те си имат заводски проблем. Макар че колкото пъти съм разглеждал подобно нещо си мисля че е направено умишлено, но немога да схвана логиката, явно трябва в цялата верига да има слабо звено.....и производителя е избрал да е точно това. Иначе немога да си обясня подобна глупост. Та проблема е че първичния вал е с 7мм по-къс от колкото е необходимо, т.е. вала които влиза в "торк конвертора" е направен по-къс и не използва цялата площ на шлиците. Което всъщност е и слабото място....просто тези шлици превъртат. Направено е по един и същи начин и при обикновенните и при типтроника......ремонтирал съм по-равно от двата вида (не се заблуждавайте че едните са по-здрави от другите). Да ви кажа правил съм си много експерименти, различни по размер и дължина детаили в торка, разни допълнителни детаили съм съчинявал вътре, правил съм дори и нов вал по-дълъг(толкова колкото според мен е нужно)......И заздрави ли се тази част, то неизменно се чупи нещо друго. Затова малко по-нагоре споменах че може би умишлено е направено слабо звено. На въпроса колко ще кара след като се направи, или смени с ново немога да кажа......Забелязал съм че примерно от 20 Галанта (които в България са средно на около 163245км :D ) 16 са с рециклиран торк, което значи че вече са минали по този път......Добрата новина е че самата скоростна кутия е уникално здрава и дуракоустоичива. И последното нещо което мога да кажа от моите наблюдения, е че този прословут проблем все се появява на ниска скорост и с кротко каране......Мачкаш ли го, трудно се разваля :rolleyes: