Премини към съдържание

Най-активни потребители

Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 02/23/2011 във всички области

  1. Моето мнение за автоматиците на Галант 2.5, е че те си имат заводски проблем. Макар че колкото пъти съм разглеждал подобно нещо си мисля че е направено умишлено, но немога да схвана логиката, явно трябва в цялата верига да има слабо звено.....и производителя е избрал да е точно това. Иначе немога да си обясня подобна глупост. Та проблема е че първичния вал е с 7мм по-къс от колкото е необходимо, т.е. вала които влиза в "торк конвертора" е направен по-къс и не използва цялата площ на шлиците. Което всъщност е и слабото място....просто тези шлици превъртат. Направено е по един и същи начин и при обикновенните и при типтроника......ремонтирал съм по-равно от двата вида (не се заблуждавайте че едните са по-здрави от другите). Да ви кажа правил съм си много експерименти, различни по размер и дължина детаили в торка, разни допълнителни детаили съм съчинявал вътре, правил съм дори и нов вал по-дълъг(толкова колкото според мен е нужно)......И заздрави ли се тази част, то неизменно се чупи нещо друго. Затова малко по-нагоре споменах че може би умишлено е направено слабо звено. На въпроса колко ще кара след като се направи, или смени с ново немога да кажа......Забелязал съм че примерно от 20 Галанта (които в България са средно на около 163245км :D ) 16 са с рециклиран торк, което значи че вече са минали по този път......Добрата новина е че самата скоростна кутия е уникално здрава и дуракоустоичива. И последното нещо което мога да кажа от моите наблюдения, е че този прословут проблем все се появява на ниска скорост и с кротко каране......Мачкаш ли го, трудно се разваля :rolleyes:
    1 точка
  2. И аз съм на това мнение. Вярно е че Галанта си е голяма кола и би й паснал добре едни автоматик - но 2.5 мотора е направен да се кара стабилно. Колкото повече газ му даваш, толква повече върви. Има коли, които като колкото повече ги настъпваш, толкова повече забиват муцуната, тук не е така. Автоматикът си е една идея по тромавичък - конкретно този преди типтроника. При изпреварване превключваш с ръчката на по ниска предавка и всичко става за отрицателно време. Карал съм автоматик и за мен е пълна трагедия. Като натисна рязко газта, уж кикдауна свалял веднага една или две предавки - да ама не на момента..... имам чувството, че скроростната кутия почва да чете ръководството за управлениеи докато се натутка минава цяла вечност :D
    1 точка
×
×
  • Създаване...