Здравейте, реших направо да пусна обща тема Колата е Мицубиши Еклипс 1ва генерация с добре познатия 4Г63, а целта е да я опазя възможно в най-добро състояние... :D Малко снимки от днешната конверсия на гумените тампони на основата за скоростния лост. Побългаряване с подходящ размер шайби (вътрешен диаметър 8мм, външен 22мм). Разликата преди и след е доста осезаема - доста по-добро чувство и контрол при смяна на предавка. Губи се малко от тишината, ноо ... хахаха Ииии начало: Starting to work by Martel Rachev, on Flickr Двете части на конзолата-премахнати за по добър достъп както и откачането на единия кабел, за да се достигне до болта на основата. Eclispe 1g shifter base bushings mod by Martel Rachev, on Flickr Оригиналните тампони (впрочем в перфектно състояние) и четири броя шайби Eclispe 1g shifter base bushings oem vs ghetto by Martel Rachev, on Flickr Преди и след: Eclispe 1g shifter base bushings mod before by Martel Rachev, on Flickr Eclispe 1g shifter base bushings mod after by Martel Rachev, on Flickr Тампоните на жилата при скоростната кутия също са заменени с лагерчета и няколко броя шайби за уплътняване. Така остана само пластмасовите втулки (6 бр.) на самият скоростен лост, като те ще бъдат заместени с бронзови или месингови. Опитвам се да снема правилните размери, но е трудно, при положение че оригиналните такива вече са сплескани.