Премини към съдържание

Проблем с турбото Паджеро 2.5ТДИ


Препоръчано мнение

Проблема е ,че колата набира до около 2500об. и след това забива нос.При яко издънване на баир светва лампата за проблем с мотора и включна на авариен режим, след което трябва да спреш и да изгасиш мотора за да излезеш от този режим.Смених всички датчици и клапанчета по управлението, но проблема остана. Утре мисля да сваля вакуум клапана с лостчето на самото турбо и да го почистя и раздвижа, но не знам дали ще помогне.ако някой има някаква идея нека да я сподели или да ме упъти къде да отида? Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и вакум-тръбичките по клапаните, старея и се напукват което понякога предизвиква описания от теб проблем. Ако не помогне тази операция, закачане на тестер и проверка от какво точно влиза в сервизен режим.

на тестера излиза грешка 49 - овър боост и според сервизното ръководство трябва да се проверят вакуум клапаните и датчика за налягането на турбината.проверихме ги в рубин, но не открихме проблем с тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се откачаше маркучето на датчика за налягане, като го мушнеш обратно се оправя. А защо го изплюва все още не съм остановил, обикновенно го прави над 3000об.

Може да е запушване по системата с вакум-клапаните може да не затваря добре клапана на турбото, а най лошото което ми казаха е да се е спукало седлото на клапана, тоест той никога не може да затрвори напълно. Даже ми показаха токова турбо - нищо не става от него. Аз не съм се занимавал да остановявам при мен какво е откакто ми се случи за последен път. Засега си карам и няма проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешка 49 ще излезе веднага щом дръпнеш маркучето което е за датчика за налягане. Въпроса е какво го предизвиква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези джипки явно грешка 49 им е голям проблем........Имам две с същия дефект. :icon_blush:
Давай ги насам....... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Митсубиши Блегоевград извадиха маркучето от датчика за налягане (защото се съмняваха в него) и колата взе да лети, но светеше лампата за проблем в мотора и на другия ден въпреки че беше извадено маркучлето, колата пак спря да върви както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засга единствената надежда е от рубин, защото там имат и едно Л200 със същия проблем и са изпратили запитване до Германия по случая.Ако им кажат какъв е проблема ще ме уведомят да ида да го оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Летяла" е защото е била в авариен режим, но спреш ли за повече от минута и се връща в нормален. Следващия път като я запалиш и е без сигнал към датчика и естествено пак не върви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм в авариен режим и не бих го нарекал летене. Просто така ти се е сторило в сравнение със състоянието при което не идва "сигнал" до датчика :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, на другия ден пак не вървеше и даже след като го закачих и пак го откачих вече този номер не ставаше. В Рубин казаха че се получава свръхналягане и затова не работи, а когато стигне над 200кПа - влиза в авариен режим(тоест не работи разтоварването на турбото, ама нещо не звучи логочно-свръхналягяне а не върви)не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А де... свръхналягане а не върви..... :rolleyes: Иначе грешка се записва ако налягането е над 305кПа в продължение на 3сек. А бе я да ви питам с тези свръх налягания .... има ли загуба на двигателно масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе я да ви питам с тези свръх налягания .... има ли загуба на двигателно масло.

При мен не....Засега :icon_n_whistling:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В най скоро време смятам да разнищя нещата до дъно. Така че стига толкова догатки от мен. Като имам повече инфо ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Аа аз чух за някакъв добър майстор в СБА горубляне и вдругиден ще отскоча да погледне колата. А имам и още един проблем-когато дадеш повече газ при около 2000об и нагоре се чува звук като от ремък, но прекъсващ като от щурче и след като върнеш газта малко - спира. Интересното е че са сменени всички ролки и ремъци, с изключение на ролката на самия алтернатор, в която се сънняваме, защото има около 3мм аксиален луфт, но не я сменихме, защото струва 600лв!!!!. Дали може да е от нещо друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В най скоро време смятам да разнищя нещата до дъно. Така че стига толкова догатки от мен. Като имам повече инфо ще пиша.

 

 

И аз ......понеже имам едно L200 и Паджеро.......Ама мисля че на L200 знам къде е проблема.......Паджерото ще го мисля като го докарат пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...