Pepper Публикувано 25 декември 2008 Сподели Публикувано 25 декември 2008 Реших да се поровя из нета и да намеря нещо повече за автомобилите Мицубиши.Ето малко снимков материал: http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled33.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled110.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled210.JPG http://foto.bg/data/6122/untilted4.JPG Как да свалим бронията. http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled61.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled52.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled71.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 26 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2008 Продължавам темата от вчера. Ето един интересен GDI двигател къде се е побрал. - http://www.zcars.com.au/kia-koup-concept/ http://foto.bg/data/6122/04d.jpg Това е 4.4L, V8 GDI, 8A80.http://foto.bg/data/6122/04e.jpg Това също е 8А80.Нагледно няколко модела, които се произвеждат само за Япония. http://foto.bg/data/6122/2007_Mitsubishi_Town_Box_e.JPGMitsubishi TownBox.http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi_Delica_D5_001.jpg Mitsubishi Delica.http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi_Dion_001.JPG Mitsubishi Dion 7+1 места.http://www.foto.bg/data/6122/medium/mitsubishi_debonair_19492.jpg Mitsubishi Debonair.http://foto.bg/data/6122/mitsubishi_proudia_15109.jpg Mitsubishi Prodia.http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi.jpg Mitsubishi Sigma and Emeraude.http://foto.bg/data/6122/990288.jpg Mitsubishi Emeraude Concept.Няколко познати модела.http://www.foto.bg/data/6122/medium/mitsubishi_eterna_1990_for_sale_prana.jpg Този модел се подвизава с името Eterna.http://foto.bg/data/6122/digiads_car_ads_95643_1.jpg Искам такъв Runner!http://foto.bg/data/6122/digiads_car_ads_95643_3.jpghttp://www.foto.bg/data/6122/medium/evo9wagon2.jpg Evo Wagon в действие.http://foto.bg/data/6122/mits-380.jpg Unknown :D, май е галант де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 26 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2008 Как се сваля окачването:http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok1.jpghttp://www.foto.bg/data/6122/medium/ok2.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok3.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok4.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok5.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok6.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok7.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok8.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok9.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok10.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok11.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok12.jpg http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok13.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2008 Смяна на филтъра на климатика. http://www.foto.bg/data/6122/medium/1477.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/3180.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/2237.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/4130.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/5126.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/636.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/7106.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/8103.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPG 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2008 Прекарване на кабел за усилвател. http://www.foto.bg/data/6122/medium/0157.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0280.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0340.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0440.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0550.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0640.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0748.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0818.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/0917.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/01038.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/01140.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/01227.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 1 януари 2009 Сподели Публикувано 1 януари 2009 Евала! :icon_n_king: :worthy: Нямам думи!Но за съжаление не успях да отворя рекламите в youtube Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 1 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2009 Ето и други забавни и интересни файлове. Хартиени мицубишита (за изрязване и лепене, който има нерви). http://foto.bg/data/6122/SNV336291.jpg http://uploading.com/files/YNI8NZO8/airtrek.zip.htmlhttp://uploading.com/files/AD5PIQE8/colt.zip.htmlhttp://uploading.com/files/00KSX02T/colt_cz2.zip.htmlhttp://uploading.com/files/8IVTNO2I/colt_plus.zip.htmlhttp://uploading.com/files/YYR688UA/i.zip.htmlhttp://uploading.com/files/8JLM95T0/lancer_evo_IX.zip.htmlhttp://uploading.com/files/9MTSCH26/lancer...III_mr.zip.htmlhttp://uploading.com/files/ZD11089Z/lancer_wrc04.zip.htmlhttp://uploading.com/del/I9CHZ8WGNYVIC6/outlander.zip.htmlhttp://uploading.com/files/WPKVUNZC/pajero_evo.zip.htmlhttp://uploading.com/files/T643QVQ4/pajero.zip.html Каталози на различни модели каризми излезли през годините. вътре може да видите различното ниво на оборудване. http://uploading.com/files/XM7ZXN39/typenl...rsicht.zip.htmlhttp://uploading.com/files/ADLYYAG2/carism...namics.zip.htmlhttp://uploading.com/files/YLRWOHAK/carism...l_life.zip.htmlhttp://uploading.com/files/8BU1JWUG/carism...atalog.zip.htmlhttp://uploading.com/files/5P5ZP6LB/carism...clusiv.zip.htmlhttp://uploading.com/files/R6LM770D/carism...atalog.zip.htmlhttp://uploading.com/files/WVRJGY2B/mitsub...ct2000.rar.htmlhttp://uploading.com/files/URRDL5X3/mitsub...-index.pdf.htmlhttp://uploading.com/files/TWJDWS5P/typenl...rsicht.zip.html Малко телевизионни реклами на Каризма. http://www.youtube.com/watch?v=T-XtM7omKVs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Как да премахнем шумовете в багажника на кризма хечбек.Отварят се капаците на говорителите с отвертка, като се откопчават за по-лесно ламаринените щипки вътре. Бялата пластмаса се издърпва малко на вън и от вътрешната и страна (от към тенекиите на колата) се подлага нещо меко. За по-сигурно се подлага и на долния ръб на кутията на говорителите, може и отгоре върху черната подложка за по-сигурно. Пласмасата се натиска обратно навътре. Проверява се състоянието на говорителите - ако има нужда се лепят или подменят с качествени. Подменят се болтовете с такива с резба - говорителите са хванати посредсвом една ламарина за кутията, болтовете които са на говорителите са обикновени витла, а си има резба, добре е да се сменят, за да не се раздрънчи музиката. На щифтовете на капаците се подлага нещо, за да лягат плътно (намотани с изолирна лента); Затваря се всичко. http://img39.imageshack.us/img39/2584/dsc09178.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/1107/dsc09179.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/6656/dsc09182.th.jpg http://img22.imageshack.us/img22/8731/dsc03738.th.jpg Спускат се предните седалки и се изважда кората първо от предната част и се натиска леко назад. Смазват се местата, където ляга с грес (някаква по-хубава). В задната част на кората където се е трила се залепят две гумени подложки. Слага се обратно и се вдигат седалките. Проверяват се за за луфт чрез разклащане. Ако има някакъв шум се намотава известно количество изолирна лента на заключалките, за да се обере луфта. [http://img193.imageshack.us/img193/2955/dsc09183.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/6734/dsc09185.th.jpg http://img198.imageshack.us/img198/9580/dsc09215.th.jpg Проверява се дали всички болтчета са си по корите и за счупени щипки, включително и за разкачени на лайсната на тавана. Ако се чува гадно скърцане от метал вероятно има скъсани или леко ръждясали щипки на кората на задната врата. Щипките се смазват с грес, като при свалянето на кората трябва да се внимава много да не се скъса някоя. Ако има скъсани с лепило не става. Най-добре е да се залепят с поялник, ако неможете при някой който лепи брони. Смазват се местата на контакт между корите на задната врата, включително и маркуча с кабелите. Всичко се събира обратно внимателно, като се внимава за щипките. Ако се чува дрънчене с висока честота, като от ламарина най-вероятно е от регистрационния номер - от долната страна трябва да има две закопчалки и после под табелата се подлага парченце гума на мястото където табелата е хлабава. После радвате се на тишината или започвате да разбивате окачването... .......................... Също така ме дразни как дръжките на вратите от вътрешната страна не са много стабилно закрепени (мърдат се леко). Решението е да се подложи по ръба на кората парче гумена тръбичка срязана по дължина на две (аз ползвах от изолация на проводник); :giggle: http://img193.imageshack.us/img193/1667/dsc09127.th.jpg http://img41.imageshack.us/img41/4193/dsc09129.th.jpg http://img41.imageshack.us/img41/158/dsc09131m.th.jpghttp://img193.imageshack.us/img193/9483/dsc09128.th.jpg P.S. Може да има скърцане от тампоните на багажника (големите), ако не са добре регулирани - разклаща се багажника както е затворен.P.S.2. Написаното важи за версията хечбек;P.S.2. Липсваше ми едно болтче на задната броня, и от него е дрънчало: http://img193.imageshack.us/img193/7760/dsc09207.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/7931/dsc09186p.th.jpg Това второто е лостчето за спускане на едната задна седалка. Въпрос е дали е счупено или не го слагам правилно. Беще се излязло нагоре на два пъти при закопчаването, може би не е било влезнало както трябва. Извадих го и му сложих лепило дано си остане залепено... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony8 Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Смяна на филтъра на климатика...............................http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPGМного благодаря!Успях да се справя! Редактирано 15 август 2009 от jolly_roger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Да допълня темата, във връзка с горещините които настъпиха:-Климатика на Каризма - събира 680-720 грама фреон R-134а, масло в компресора - 120 грама. Компресор - MSC90. При външна температура до 25 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 2.5 - 4.5 градуса. При външна температура до 35 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 4.0 - 6.5 градуса. При външна температура до 40 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 6.5 - 9.0 градуса. Температурите се измерват при показания около 2 500 на оборотомера................При климатроника, модела на компресора, количеството фреон и масло, са като при обикновеният климатик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 (редакция) Сигурен ли си че тези температури не са на тръбата? Имаше една друга таблица, дават го някъде към 12-14 градуса при над 35 външна. Ето го: http://jdmfsm.info/A...SB97E55003E.pdf Имаше и едно по-общо с таблици с темпратурите и с какъв фреон каква температура се достига. Редактирано 14 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Точно така, но има голямо значение след колко време мериш температурата, дали си на тихи обороти и каква е влажността на околната среда. при 20'С = 4,0-5,5'С , 30'С = 8,5-11'С , 40'С = 18-22'С Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 (редакция) http://img810.imageshack.us/img810/8708/pwd.png Пише след 20 минути на MAX COOL, колата като е на сянка при 1000 оборота. Зависи и от компресора. Тези стойности 22 градуса вероятно са за компресор, който е проектиран да работи с R12 както и с R134 и с втория не се получава толкова добре. Отделно има датчик, който не позволява изпарителя (в купето) да се обледи и температурата му се поддържа около 3 градуса в идеалния случай и тези много ниските температури по 2-4 градуса трудно ще се получат, ако вентилатора е на MAX. Редактирано 14 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Извадка от документа за обслужване на климатик и климатроник на Каризма: Владимиров, обърни внимание на предпоследната снимка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Ти обърни внимание на линка който съм дал, там много ясно пише, че данните са грешни. Не може изпарителя ти да е с температура 3 градуса, а да излиза 2.5. Вземи го поправи и изтрий следващите мнения да не пълним темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Ти обърни внимание на линка който съм дал, там много ясно пише, че данните са грешни. Не може изпарителя ти да е с температура 3 градуса, а да излиза 2.5. Вземи го поправи и изтрий следващите мнения да не пълним темата.Владимиров, не се опитвай да бъдеш пенкилер...Виж стр. 55-17 от долният линк:http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Rukovodstvo%20po%20remontu/pwdr9502_55.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Нищо не се опитвам, просто съобщавам че има допусната грешка и линк към документа за по-убедително. Давам го пак: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/Workshop%20Manual/Service%20Bulletins/ESB97E55003E.pdf Ако не вярваш, пробвай се да изкараш 2.5 градуса по описания там метод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Убедих се..Не погледнах внимателно документа за корекцията.:icon_blush:Извинявам се.Ти се оказа прав! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Аксесоари: http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=tr&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.ibaotomotiv.com.tr%2Foldcar1.htm (като се щракне на стрелката се отваря следващата страница); Спойлери крила и т.н, без праговете, които за бодикита с голямото крило са различни. http://img837.imageshack.us/img837/2458/jycar95ssar.th.jpg(нещо подобно); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 октомври 2010 Сподели Публикувано 31 октомври 2010 (редакция) Днес открих още една причина за ужасното скърцане метал в метал, което се получава при усукване на купето: Ключалката на багажника - ако няма пластмасово покритие на заключващия механизъм, може шума да идва от там. Другите възможни причини са всички съединения на кори (щипки), разхлабен болт по капака на багажника, скъсана заварка или напречните щанги в задното окачване са излезнали. Ако не е метал в метал - тампони в окачването, кората която се вдига и покрива багажника. Тази на самия багажник се сваля, като се разкачи пътво от към страната на стъклото. Тропане и скърцане може да има и от белите пластмаси при говорителите или амортисьорчетата на багажника (може да се подложи дебела гума по средата им, вместо да се купуват нови). На щипките и останалите съединения може да се постави и гумена лента вместо да се смазват и вероятно е по-трайно решение. Редактирано 31 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 Май 2011 Сподели Публикувано 26 Май 2011 Прекарване на кабел за усилвател. Има и по-добър вариант. Долу в лявата част на купето има още един сноп кабели, които минават отдолу под калника и излизат точно до акумулатора. За да се прекара от там, само че ще трябва да се свали цялата кора на подкалника. http://img198.imageshack.us/img198/5210/wiresw.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 (редакция) Колеги, аз тъй като искам да си взимам нови дискове, се чудех дали това ще ми пасне на Lancer-а: For Carisma 1.6, 1.9 TD 99-2000, EBC D855(OE Replacement) и EBC GD855(Green, Red, Yellow Stuff) 4 x 100 (междуболтово разстояние) Диаметър на диска 256мм, разстояние между вътрешна страна и главината при болтовете 46мм, приблизително износване на диска от 24/22мм. Питам защото по тоя каталог:http://www.ebcbrakes...o-Catalogue.pdfима дискове за моя курник, ама човека от Сакал Метал, ми каза че по - добре сам да си ги поръчвам от USA, а в каталога:http://www.ebcbrakes...m_Catalogue.pdf , който е за EU, това е модела (G)D855, а аз се водя от това:http://i56.tinypic.com/106k3n9.jpg Смисъл, че голяма ле е разликата от 0.9mm или просто джантата ми ще поизлезе малко повече от калника, ако сложа такъв диск ?! Благодаря ви предварително ! Иначе оригиналният Парт номер от USA-кия каталог е UPR7356 и там пише само 10.1 инча диаметър, типично за американци :D П.П. Някой въобще има ли с такива Каризми и ако има да сподели мнение, дали м/у болтовото разстояние е 4x100 и ако да ако може само да мерне от главината до задната част на диска Редактирано 27 Май 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 Няма да ти излезне джантата с 0.9мм навън, а спирачния апарат. Има лек шанс едната накладка да опира, ако апарата не може да се измести достатъчно навън. Ако това е единствената разлика в най-лошия случай да се наложи да се свалят няколко десети от едната накладка, да не задържа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Няма да ти излезне джантата с 0.9мм навън, а спирачния апарат. Има лек шанс едната накладка да опира, ако апарата не може да се измести достатъчно навън. Ако това е единствената разлика в най-лошия случай да се наложи да се свалят няколко десети от едната накладка, да не задържа. Аз си намерих два модела дето са баш такива каквито ми трябват, ама не са за Каризма де :icon_blush:, то било си имало с височина 45mm такива, с парт номера EBC D667 и D704 в европейският каталог и сега писах на EBC и чакам да ми дадът отговор кой от тея два модела ще съответства ето на това: http://i.ebayimg.com/00/$%28KGrHqQOKpkE1r%21eJ99IBNjRY8s4-w~~0_1.JPG?set_id=8800005007 :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 Смяна на филтъра на климатика. http://www.foto.bg/data/6122/medium/1477.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/2237.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/5126.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/636.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/7106.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/8103.JPG http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPG Cooling Unit-ите на всички Mitsubishi-та ли са с такова разположение, че така и така ще пълня фреон и ми се ще да си взема и нови филтри за климатика, като преди това ще ги инспектирам дали са нови де :icon_blush: , но точно това ме интересува дали примерно и на моя Lancer Cooling Unit-а, му се намира зад жабката ?! Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.