Премини към съдържание

Полезни и забавни неща за Каризма и не само!


Pepper

Препоръчано мнение

Реших да се поровя из нета и да намеря нещо повече за автомобилите Мицубиши.

Ето малко снимков материал:

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled33.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled110.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled210.JPG

 

http://foto.bg/data/6122/untilted4.JPG

Как да свалим бронията.

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled61.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled52.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/untitled71.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам темата от вчера. Ето един интересен GDI двигател къде се е побрал. - http://www.zcars.com.au/kia-koup-concept/

 

http://foto.bg/data/6122/04d.jpg

Това е 4.4L, V8 GDI, 8A80.

http://foto.bg/data/6122/04e.jpg

Това също е 8А80.

Нагледно няколко модела, които се произвеждат само за Япония.

 

http://foto.bg/data/6122/2007_Mitsubishi_Town_Box_e.JPG

Mitsubishi TownBox.

http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi_Delica_D5_001.jpg

Mitsubishi Delica.

http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi_Dion_001.JPG

Mitsubishi Dion 7+1 места.

http://www.foto.bg/data/6122/medium/mitsubishi_debonair_19492.jpg

Mitsubishi Debonair.

http://foto.bg/data/6122/mitsubishi_proudia_15109.jpg

Mitsubishi Prodia.

http://www.foto.bg/data/6122/medium/Mitsubishi.jpg

Mitsubishi Sigma and Emeraude.

http://foto.bg/data/6122/990288.jpg

Mitsubishi Emeraude Concept.

Няколко познати модела.

http://www.foto.bg/data/6122/medium/mitsubishi_eterna_1990_for_sale_prana.jpg

Този модел се подвизава с името Eterna.

http://foto.bg/data/6122/digiads_car_ads_95643_1.jpg

Искам такъв Runner!

http://foto.bg/data/6122/digiads_car_ads_95643_3.jpg

http://www.foto.bg/data/6122/medium/evo9wagon2.jpg

Evo Wagon в действие.

http://foto.bg/data/6122/mits-380.jpg

Unknown :D, май е галант де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се сваля окачването:

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok1.jpg

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok2.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok3.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok4.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok5.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok6.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok7.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok8.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok9.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok10.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok11.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok12.jpg

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/ok13.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на филтъра на климатика.

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/1477.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/3180.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/2237.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/4130.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/5126.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/636.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/7106.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/8103.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекарване на кабел за усилвател.

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0157.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0280.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0340.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0440.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0550.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0640.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0748.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0818.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/0917.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/01038.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/01140.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/01227.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и други забавни и интересни файлове. Хартиени мицубишита (за изрязване и лепене, който има нерви).

 

http://foto.bg/data/6122/SNV336291.jpg

 

http://uploading.com/files/YNI8NZO8/airtrek.zip.html

http://uploading.com/files/AD5PIQE8/colt.zip.html

http://uploading.com/files/00KSX02T/colt_cz2.zip.html

http://uploading.com/files/8IVTNO2I/colt_plus.zip.html

http://uploading.com/files/YYR688UA/i.zip.html

http://uploading.com/files/8JLM95T0/lancer_evo_IX.zip.html

http://uploading.com/files/9MTSCH26/lancer...III_mr.zip.html

http://uploading.com/files/ZD11089Z/lancer_wrc04.zip.html

http://uploading.com/del/I9CHZ8WGNYVIC6/outlander.zip.html

http://uploading.com/files/WPKVUNZC/pajero_evo.zip.html

http://uploading.com/files/T643QVQ4/pajero.zip.html

 

 

Каталози на различни модели каризми излезли през годините. вътре може да видите различното ниво на оборудване.

 

http://uploading.com/files/XM7ZXN39/typenl...rsicht.zip.html

http://uploading.com/files/ADLYYAG2/carism...namics.zip.html

http://uploading.com/files/YLRWOHAK/carism...l_life.zip.html

http://uploading.com/files/8BU1JWUG/carism...atalog.zip.html

http://uploading.com/files/5P5ZP6LB/carism...clusiv.zip.html

http://uploading.com/files/R6LM770D/carism...atalog.zip.html

http://uploading.com/files/WVRJGY2B/mitsub...ct2000.rar.html

http://uploading.com/files/URRDL5X3/mitsub...-index.pdf.html

http://uploading.com/files/TWJDWS5P/typenl...rsicht.zip.html

 

Малко телевизионни реклами на Каризма.

 

http://www.youtube.com/watch?v=T-XtM7omKVs

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Как да премахнем шумовете в багажника на кризма хечбек.

Отварят се капаците на говорителите с отвертка, като се откопчават за по-лесно ламаринените щипки вътре. Бялата пластмаса се издърпва малко на вън и от вътрешната и страна (от към тенекиите на колата) се подлага нещо меко. За по-сигурно се подлага и на долния ръб на кутията на говорителите, може и отгоре върху черната подложка за по-сигурно. Пласмасата се натиска обратно навътре. Проверява се състоянието на говорителите - ако има нужда се лепят или подменят с качествени. Подменят се болтовете с такива с резба - говорителите са хванати посредсвом една ламарина за кутията, болтовете които са на говорителите са обикновени витла, а си има резба, добре е да се сменят, за да не се раздрънчи музиката. На щифтовете на капаците се подлага нещо, за да лягат плътно (намотани с изолирна лента); Затваря се всичко.

 

 

 

http://img39.imageshack.us/img39/2584/dsc09178.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/1107/dsc09179.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/6656/dsc09182.th.jpg http://img22.imageshack.us/img22/8731/dsc03738.th.jpg

 

Спускат се предните седалки и се изважда кората първо от предната част и се натиска леко назад. Смазват се местата, където ляга с грес (някаква по-хубава). В задната част на кората където се е трила се залепят две гумени подложки. Слага се обратно и се вдигат седалките. Проверяват се за за луфт чрез разклащане. Ако има някакъв шум се намотава известно количество изолирна лента на заключалките, за да се обере луфта.

 

[http://img193.imageshack.us/img193/2955/dsc09183.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/6734/dsc09185.th.jpg http://img198.imageshack.us/img198/9580/dsc09215.th.jpg

 

 

Проверява се дали всички болтчета са си по корите и за счупени щипки, включително и за разкачени на лайсната на тавана.

 

Ако се чува гадно скърцане от метал вероятно има скъсани или леко ръждясали щипки на кората на задната врата. Щипките се смазват с грес, като при свалянето на кората трябва да се внимава много да не се скъса някоя. Ако има скъсани с лепило не става. Най-добре е да се залепят с поялник, ако неможете при някой който лепи брони. Смазват се местата на контакт между корите на задната врата, включително и маркуча с кабелите. Всичко се събира обратно внимателно, като се внимава за щипките.

 

Ако се чува дрънчене с висока честота, като от ламарина най-вероятно е от регистрационния номер - от долната страна трябва да има две закопчалки и после под табелата се подлага парченце гума на мястото където табелата е хлабава.

 

После радвате се на тишината или започвате да разбивате окачването...

 

..........................

 

Също така ме дразни как дръжките на вратите от вътрешната страна не са много стабилно закрепени (мърдат се леко). Решението е да се подложи по ръба на кората парче гумена тръбичка срязана по дължина на две (аз ползвах от изолация на проводник); :giggle:

 

http://img193.imageshack.us/img193/1667/dsc09127.th.jpg http://img41.imageshack.us/img41/4193/dsc09129.th.jpg http://img41.imageshack.us/img41/158/dsc09131m.th.jpghttp://img193.imageshack.us/img193/9483/dsc09128.th.jpg

 

 

 

P.S. Може да има скърцане от тампоните на багажника (големите), ако не са добре регулирани - разклаща се багажника както е затворен.

P.S.2. Написаното важи за версията хечбек;

P.S.2. Липсваше ми едно болтче на задната броня, и от него е дрънчало:

 

http://img193.imageshack.us/img193/7760/dsc09207.th.jpg http://img193.imageshack.us/img193/7931/dsc09186p.th.jpg

 

Това второто е лостчето за спускане на едната задна седалка. Въпрос е дали е счупено или не го слагам правилно. Беще се излязло нагоре на два пъти при закопчаването, може би не е било влезнало както трябва. Извадих го и му сложих лепило дано си остане залепено...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
Смяна на филтъра на климатика...............................

http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPG

Много благодаря!

Успях да се справя!

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Да допълня темата, във връзка с горещините които настъпиха:

-Климатика на Каризма - събира 680-720 грама фреон R-134а, масло в компресора - 120 грама. Компресор - MSC90. При външна температура до 25 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 2.5 - 4.5 градуса. При външна температура до 35 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 4.0 - 6.5 градуса. При външна температура до 40 градуса, от въздуховодите струята въздух, на режим "*" трябва да е в диапазона 6.5 - 9.0 градуса. Температурите се измерват при показания около 2 500 на оборотомера.

...............

При климатроника, модела на компресора, количеството фреон и масло, са като при обикновеният климатик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че тези температури не са на тръбата? Имаше една друга таблица, дават го някъде към 12-14 градуса при над 35 външна.

 

 

 

 

Ето го:

 

http://jdmfsm.info/A...SB97E55003E.pdf

 

 

 

 

Имаше и едно по-общо с таблици с темпратурите и с какъв фреон каква температура се достига.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, но има голямо значение след колко време мериш температурата, дали си на тихи обороти и каква е влажността на околната среда.

при 20'С = 4,0-5,5'С , 30'С = 8,5-11'С , 40'С = 18-22'С

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img810.imageshack.us/img810/8708/pwd.png

 

Пише след 20 минути на MAX COOL, колата като е на сянка при 1000 оборота. Зависи и от компресора. Тези стойности 22 градуса вероятно са за компресор, който е проектиран да работи с R12 както и с R134 и с втория не се получава толкова добре. Отделно има датчик, който не позволява изпарителя (в купето) да се обледи и температурата му се поддържа около 3 градуса в идеалния случай и тези много ниските температури по 2-4 градуса трудно ще се получат, ако вентилатора е на MAX.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извадка от документа за обслужване на климатик и климатроник на Каризма:

 

 

 

 

 

 

 

 

Владимиров, обърни внимание на предпоследната снимка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти обърни внимание на линка който съм дал, там много ясно пише, че данните са грешни. Не може изпарителя ти да е с температура 3 градуса, а да излиза 2.5. Вземи го поправи и изтрий следващите мнения да не пълним темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти обърни внимание на линка който съм дал, там много ясно пише, че данните са грешни. Не може изпарителя ти да е с температура 3 градуса, а да излиза 2.5. Вземи го поправи и изтрий следващите мнения да не пълним темата.

Владимиров, не се опитвай да бъдеш пенкилер...

Виж стр. 55-17 от долният линк:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Rukovodstvo%20po%20remontu/pwdr9502_55.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се опитвам, просто съобщавам че има допусната грешка и линк към документа за по-убедително.

 

Давам го пак:

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/Workshop%20Manual/Service%20Bulletins/ESB97E55003E.pdf

 

 

 

 

Ако не вярваш, пробвай се да изкараш 2.5 градуса по описания там метод.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Убедих се..

Не погледнах внимателно документа за корекцията.:icon_blush:

Извинявам се.

Ти се оказа прав!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Аксесоари:

 

http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=tr&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.ibaotomotiv.com.tr%2Foldcar1.htm (като се щракне на стрелката се отваря следващата страница);

 

Спойлери крила и т.н, без праговете, които за бодикита с голямото крило са различни.

 

http://img837.imageshack.us/img837/2458/jycar95ssar.th.jpg

(нещо подобно);

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Днес открих още една причина за ужасното скърцане метал в метал, което се получава при усукване на купето: Ключалката на багажника - ако няма пластмасово покритие на заключващия механизъм, може шума да идва от там. Другите възможни причини са всички съединения на кори (щипки), разхлабен болт по капака на багажника, скъсана заварка или напречните щанги в задното окачване са излезнали. Ако не е метал в метал - тампони в окачването, кората която се вдига и покрива багажника. Тази на самия багажник се сваля, като се разкачи пътво от към страната на стъклото. Тропане и скърцане може да има и от белите пластмаси при говорителите или амортисьорчетата на багажника (може да се подложи дебела гума по средата им, вместо да се купуват нови). На щипките и останалите съединения може да се постави и гумена лента вместо да се смазват и вероятно е по-трайно решение.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
Прекарване на кабел за усилвател.

 

Има и по-добър вариант. Долу в лявата част на купето има още един сноп кабели, които минават отдолу под калника и излизат точно до акумулатора. За да се прекара от там, само че ще трябва да се свали цялата кора на подкалника.

 

http://img198.imageshack.us/img198/5210/wiresw.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз тъй като искам да си взимам нови дискове, се чудех дали това ще ми пасне на Lancer-а:

 

For Carisma 1.6, 1.9 TD 99-2000, EBC D855(OE Replacement) и EBC GD855(Green, Red, Yellow Stuff) 4 x 100 (междуболтово разстояние) Диаметър на диска 256мм, разстояние между вътрешна страна и главината при болтовете 46мм, приблизително износване на диска от 24/22мм. Питам защото по тоя каталог:

http://www.ebcbrakes...o-Catalogue.pdf

има дискове за моя курник, ама човека от Сакал Метал, ми каза че по - добре сам да си ги поръчвам от USA, а в каталога:

http://www.ebcbrakes...m_Catalogue.pdf , който е за EU, това е модела (G)D855, а аз се водя от това:

http://i56.tinypic.com/106k3n9.jpg

 

Смисъл, че голяма ле е разликата от 0.9mm или просто джантата ми ще поизлезе малко повече от калника, ако сложа такъв диск ?! Благодаря ви предварително ! Иначе оригиналният Парт номер от USA-кия каталог е UPR7356 и там пише само 10.1 инча диаметър, типично за американци :D

 

П.П. Някой въобще има ли с такива Каризми и ако има да сподели мнение, дали м/у болтовото разстояние е 4x100 и ако да ако може само да мерне от главината до задната част на диска :)

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти излезне джантата с 0.9мм навън, а спирачния апарат. Има лек шанс едната накладка да опира, ако апарата не може да се измести достатъчно навън. Ако това е единствената разлика в най-лошия случай да се наложи да се свалят няколко десети от едната накладка, да не задържа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти излезне джантата с 0.9мм навън, а спирачния апарат. Има лек шанс едната накладка да опира, ако апарата не може да се измести достатъчно навън. Ако това е единствената разлика в най-лошия случай да се наложи да се свалят няколко десети от едната накладка, да не задържа.

 

Аз си намерих два модела дето са баш такива каквито ми трябват, ама не са за Каризма де :icon_blush:, то било си имало с височина 45mm такива, с парт номера EBC D667 и D704 в европейският каталог и сега писах на EBC и чакам да ми дадът отговор кой от тея два модела ще съответства ето на това:

 

http://i.ebayimg.com/00/$%28KGrHqQOKpkE1r%21eJ99IBNjRY8s4-w~~0_1.JPG?set_id=8800005007

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Смяна на филтъра на климатика.

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/1477.JPG

 

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/2237.JPG

 

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/5126.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/636.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/7106.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/8103.JPG

 

http://www.foto.bg/data/6122/medium/958.JPG

 

Cooling Unit-ите на всички Mitsubishi-та ли са с такова разположение, че така и така ще пълня фреон и ми се ще да си взема и нови филтри за климатика, като преди това ще ги инспектирам дали са нови де :icon_blush: , но точно това ме интересува дали примерно и на моя Lancer Cooling Unit-а, му се намира зад жабката ?! Мерси предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...