vladimirov Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 При мен след като ми чагъркаха из кутията при превключване от първа на втора, по средата има известно усилие, може ли да се дължи на не добро регулиране / прекалено натягане на жилата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buffoon Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 :help: Хора, без майтап-баси втулката(даже не знам дали се казва втулка, но на такова ми прилича), до сега бах в канала. Някой не знае ли, от къде мога да си я купя :icon_doh:, кутията ми е на рено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Не знам. Предполагам от някой магазин за френски автомобили заедно с втулката, от ратола или от някой от майсторите във форума, ако имат такива. Един от колегите във форума беше ходил във френски сервиз и му я оправили само с реглаж, без да сменят нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandosxx Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Това май се оказва сериозен проблем при всички Каризми.Тъкмо се навих за такава кола и вие ще ме откажете :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Това май се оказва сериозен проблем при всички Каризми.Тъкмо се навих за такава кола и вие ще ме откажете :icon_crying:Е то това е много сериозна причина да се откажеш.... :lol: ...От това по голям проблем няма, на 10 годишна кола, да ти се износи една пластмасова втулка..... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buffoon Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Проблема е, че на магазина ми казват, че няма такова нещо. Опитват се да ме убедят, че едва ли не трябва да си купя цяла кутия заради една втулчица :guns: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Ратола -Пловдив , води се някакъв ябълковиден пластмасов лагер . Доставиха го от Ратола -София ама падна бая чакане . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Това май се оказва сериозен проблем при всички Каризми.Тъкмо се навих за такава кола и вие ще ме откажете Значи ако не ти харесва отиваш при майстор на френски коли и за 10-15лв регулира лоста без да сменя нищо. Тези с японските кутии нямат такъв 10-левов проблем. Проблема при мен е че вече свикнах да включвам скоростите чрез леко бутане с един пръст, ама между първа и втора леко се усеща едно закачане ако се придърпа лоста на ляво. Като се кача на някоя друга кола имам чувството, че лоста и ще ми остане в ръката... Ратола -Пловдив , води се някакъв ябълковиден пластмасов лагер . Доставиха го от Ратола -София ама падна бая чакане . Значи ако е разбито и трябва нов, свързвате се с Miroslav ако имат в наличност до два дена максимум идва. Друг вариант е в някой свестен сервиз за френски автомобили да се търси, вероятно е същия като на някоя лагуна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan4o_ivanov85 Публикувано 9 Май 2009 Сподели Публикувано 9 Май 2009 Здравейте!!! И аз току що си изкарах караницата, защото и на моята Carisma взе доста трудно да вкюлчва 1-ва. Днес беше за смяна на масло и го попитах за скоростите. Казаха (без да я гледат на канал и т.в.), че това означавало износен съединител и направо за смяна. Никой не спомена нищо за втулки и т.н. Явно не съм попаднала на майстори. Дайте съвет къде мога да я закарат за сериозен преглед и помощ!!!Здравей. Мани ги тия майстори - ако е съединител, само 1-ва ли ще е проблемна? И моята беше така, даже вдигах леко лоста като за задна, за да включа на 1-ва от място. В повечето случай всичко си идва на мястото с един реглаж на лоста. Става за 5 минути, само ти трябва канал.Слизаш долу и развиваш лоста от щангата, която отива в кутията и го избиваш назад. Лоста е фиксиран и застава директно между 3 и 4. Някой отгоре да ти го премести с около 0.5 до1см. към 5-та и го свързваш пак с щангата и си готов. Само не прекалявай, защото може да изгубиш 5-та. И не се отчайвай, ако не стане от раз. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gorila Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Здравей. Мани ги тия майстори - ако е съединител, само 1-ва ли ще е проблемна? И моята беше така, даже вдигах леко лоста като за задна, за да включа на 1-ва от място. В повечето случай всичко си идва на мястото с един реглаж на лоста. Става за 5 минути, само ти трябва канал.Слизаш долу и развиваш лоста от щангата, която отива в кутията и го избиваш назад. Лоста е фиксиран и застава директно между 3 и 4. Някой отгоре да ти го премести с около 0.5 до1см. към 5-та и го свързваш пак с щангата и си готов. Само не прекалявай, защото може да изгубиш 5-та. И не се отчайвай, ако не стане от раз. Успех.от къде да я намеря тази щанга мойта е изгнила а в магазините казват няма такава част! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icopepe Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 Пичове дайте някакъв адрес на Милен от Пловдив.Имам проблем с леко покапване от скоростната кутия и трябва да се смени семеринга ,където влиза лостта за скоростите.Колата ми Каризма 1997г 1,6 16V Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scr Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 (редакция) Milen_z Пиши му на лични съобщения. :good: Редактирано 26 април 2011 от scr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetito Публикувано 16 Май 2011 Сподели Публикувано 16 Май 2011 Здравейте,Искам и аз да помоля за съвет.Карам каризма 1.9 TD 1997г.Отначалото имах проблем с превключване на пета.Седа след като се смени маслото на скоростната кутия имам проблем със задната скорост-много трудно включва/със зор едва ли не/.Моля ви за съвет и помощ.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 17 Май 2011 Сподели Публикувано 17 Май 2011 Здравейте,Искам и аз да помоля за съвет.Карам каризма 1.9 TD 1997г.Отначалото имах проблем с превключване на пета.Седа след като се смени маслото на скоростната кутия имам проблем със задната скорост-много трудно включва/със зор едва ли не/.Моля ви за съвет и помощ.Благодаря Трябва да се регулира лоста - отдолу под колата, има един болт - развива се и се движи леко напред назад - много пипкава работа е, ако не му разбираш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 Май 2011 Сподели Публикувано 17 Май 2011 Трябва да се регулира лоста - отдолу под колата, има един болт - развива се и се движи леко напред назад - много пипкава работа е, ако не му разбираш ..Работата е пипкава, защото това не е решението на проблема, а временно залъгване ..За да се оправи напълно проблема, се сменят пластмасовите втулки на избирача , тогава изчезва празният ход на лоста и скоростите си влизат като у тях си .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AMG_iev Публикувано 17 Май 2011 Сподели Публикувано 17 Май 2011 Работата е пипкава, защото това не е решението на проблема, а временно залъгване ..За да се оправи напълно проблема, се сменят пластмасовите втулки на избирача , тогава изчезва празният ход на лоста и скоростите си влизат като у тях си ..Цялата тема изчетох и то два пъти, но така и не разбрах коя каризма е с втулки и коя не, коя с френска скоростна кутия и коя не. Аз карам 1.8 ГДИ 1999г. Забелязах, че през зимните месеци като тръгвах на работа на първа лоста влизаше трудно /при първия светофар след тръгване/, но това го отдадох на сгъстена течност в кутията заради ниските температури защото всичко си идваше на място когато загрееше колата. Сега пак май леко ми труднее първа, но със загряване на колата нещата се оправят. Моля някой който е повече в час да обясни кои каризми имат втулки и кои не, кои са с френски кутии и кои не. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mimishi Публикувано 17 Май 2011 Сподели Публикувано 17 Май 2011 Цялата тема изчетох и то два пъти, но така и не разбрах коя каризма е с втулки и коя не, коя с френска скоростна кутия и коя не. Аз карам 1.8 ГДИ 1999г. Забелязах, че през зимните месеци като тръгвах на работа на първа лоста влизаше трудно /при първия светофар след тръгване/, но това го отдадох на сгъстена течност в кутията заради ниските температури защото всичко си идваше на място когато загрееше колата. Сега пак май леко ми труднее първа, но със загряване на колата нещата се оправят. Моля някой който е повече в час да обясни кои каризми имат втулки и кои не, кои са с френски кутии и кои не. Благодаря предварително.Прочети само №23,24,25 от тази тема.ГДИ е без втулки и без френска скоростна кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teto Публикувано 21 Май 2011 Сподели Публикувано 21 Май 2011 (редакция) Здравейте. И аз имам проблем със скоростите, Не влиза 5 скорост, Ходих на майстор и той се оправи някак си с чука, но изчезна задна. Казаха ми, да сменя втулките, но не сам сигурен кои и поръчах няколко. Някой написа, че става и със заварка - удачно ли е? Става въпрос за щангата и привода към тази, дето влиза в скоростите. Редактирано 22 Май 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Здравейте колеги! Преди известно време ходих при майстор в Стара Загора и той ми демонтира точно този ябалковиден пластмасов лагер на скоростния лост който според мен синхронизира скоростите. Беше износен и той го закрепи временно със тефлонова лента. И при мен проблема беше че скоростният лост мърдаше дори и при включена скорост и също проблем при 5та предавка. Търся да закупя такъв лагер или там както се нарича. Колата е 1.6 16V 90hp 1997 БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Имам такава молба,към запознат с тези втулки колега!Може ли да публикува схема или снимка за по-добра яснота.Явно ,че проблема с тези скорости е важен.При моята има проблем с задна скорост.Дали е същата втулка причината.Глегам ,че като се включва задна,лоста управляващ скоростната кутия се вдига на горе.А и има и някаква голяма щанга с неясна функция ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Имам такава молба,към запознат с тези втулки колега!Може ли да публикува схема или снимка за по-добра яснота.Явно ,че проблема с тези скорости е важен.При моята има проблем с задна скорост.Дали е същата втулка причината.Глегам ,че като се включва задна,лоста управляващ скоростната кутия се вдига на горе.А и има и някаква голяма щанга с неясна функция ? Здравей колега! Да ти кажа честно, че и при мен стои проблема със задната! След като ми закрепиха този лагер проблема си остана(просто скоростите влизаха по стегнато) и според мен е в скоростната кутия! При мен като включа задна и ми хъркат зъбите вътре и трябва бавно да се включва. Общо взето все още не знам дали ми е френска скоростната кутия и не знам кафе да си потърся такъв лагер! Успех с отстраняването на проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Имам такава молба,към запознат с тези втулки колега!Може ли да публикува схема или снимка за по-добра яснота.http://old.japancars.ru/cat/mitsubishi/image.php?area=M60&img=122_2003AG1C0T&s=0.6 24594G са втулките .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didov Публикувано 3 ноември 2012 Сподели Публикувано 3 ноември 2012 Слизаш долу и развиваш лоста от щангата, която отива в кутията и го избиваш назад. Лоста е фиксиран и застава директно между 3 и 4. Някой отгоре да ти го премести с около 0.5 до1см. към 5-та и го свързваш пак с щангата и си готов. Само не прекалявай, защото може да изгубиш 5-та.Здравейте, колата е 1.6 90кс, и при мен го има този проблем с трудното включване на първа и задна. Когато сутрин времето е по студено, по 2-3 пъти правя опити да включа на задна. Втулките ги смених, но пак има затруднение с първа и задна. Прочетох и мнението за регулирането на скоростния лост но не ми стана ясно. Като се премести лоста, с 0.5-1 см, кое го фиксира да не се върне в старото положение. Каква е точната процедура за регулирането на скоростите. Какво трябва да се направи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Здравейте отново! Купих тези пластмасови втулки 24594G и сега ми предстои монтаж. Мога да приложа тяхна снимка но си нямам на идея как. Ако някой се интересува мога да му пратя снимка. Ще пиша след ремонта има ли резултат !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Здравейте отново! Купих тези пластмасови втулки 24594G и сега ми предстои монтаж. Мога да приложа тяхна снимка но си нямам на идея как. Ако някой се интересува мога да му пратя снимка. Ще пиша след ремонта има ли резултат !!!Да,по-важен е резултата,лично аз нямам желание да залягам отдолу под колата в момента.Но при положителен резултат ще е обнадеждаващо!Успех в начинанието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.