Премини към съдържание

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

Като цяло чарът на галант ВР 4 е в двойното задвижване най-вече, като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо.

Несъгласен. Идеално семейно комби е вр-4, типтроник!!! Слага се газова уредба, високия разход, който не е много висок, всъщност, сравнен с градско с туарег в6 нафта, примерно се елиминира, НЕ СЕ ПИПА НИЩО по мотора!!! Остава си сток и туйто. Караш и си свиркаш :rulez:

Лошото е, че е десняк и на възраст вече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Несъгласен. Идеално семейно комби е вр-4, типтроник!!! Слага се газова уредба, високия разход, който не е много висок, всъщност, сравнен с градско с туарег в6 нафта, примерно се елиминира, НЕ СЕ ПИПА НИЩО по мотора!!! Остава си сток и туйто. Караш и си свиркаш :rulez:

Лошото е, че е десняк и на възраст вече :)

Така съм съгласен, семейно комби с газ. Но по някаква необяснима причина ВР4 се приема за бегачка :)

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се по въпроса ми за свещите.

 

 

Боже, какъв разговор :)

 

Да победи в кое, в максимална скорост ли? Кому е нужно това? :)

 

Основните параметри като 0- 60 фута, 0-402 метра и за цвят 0-100 км. ч ръчната кутия отвява автомата много зловещо.И като усещане за по-спортна кола ръчката е далеч по-приятна. Вече, ако човек се опитва да аргументира компромиса, че има типтроник ВР с това, че Vmax била по-голяма, може... :)

 

За бързо каране от място автоматът не става. Освен това не се спогажда с афтърмаркет двигателни електроники или поне аз и хората около мен не успяхме да се справим. Виждал съм на километража над 270, сетъп 278 коня на колелата, около 350 на вала, но каква е била реалната скорост нямам идея. Като цяло чарът на галант ВР 4 е в двойното задвижване най-вече, като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо.

 

Да така е. Разговорът спокойно може да се нарече детски :), но SLX, явно не ме разбра :)

 

Неуспорим е факта, че ръчната кутия има по-добро ускорение. Просто имах предвид, че вероятно ще развие и по-висока максимална скорост от автоматика.

Затова изказах съмнение към цитираните от мен официални данни. Потвърдих, че автоматика е развил 258 и смятам че ръчката, ще вдигне повече от автоматика, а не както дават 247.

Иначе да, абсолютно никакво значение няма максималната скорост. Лично за мен и ускорението няма чак такова значение, няма да участвам в драг състезания с моя VR.

Ще си карам кротко, ще се радвам на добро изпреварване при необходимост и ще си ходя на ски с колата, катерейки малко по стръмни или заснежени пътища.

Компромисът е лесно поправим и винаги може да се сложи ръчна кутия, при необходимост. Просто типтроника е по-масово разпространен и съответно се намира по-лесно и достъпно.

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иха..сериозно раздвижване се е получило тук :) Да всея и аз малко смут с оборотите и скоростите - днес си играх на магистралата с ръчката - при 80 мили т.е. приблизително 130км/ч по километраж, оборотите бяха 3200-3300 на 5та по време на изкачване. При 130 по GPS са 3500. По груби спомени на автомата бяха по-малко при подобни скорости.

За другото - колата с ръчка е тотално друго животно 1-3та не дава да се пипне, ускорението е сравнимо с шут в г*за - просто с автомат и кикдаун изобщо няма база за сравнение :) Сега има я малката но съществена подробност че моята кола не е точно стокова но това са ми личните впечатления. А да - карането в трафик с ръчната е малък ад поне за мен, но пък и на мен това ми е първия толкова мощен автомобил с ръчни скорости...с други думи ако имате идея да си карате културно с малко натискане тук-таме типтроника е вашето нещо - ръчката е за откровенни диваци :drive:

 

За флаша на ECU при минаване на ръчка - не, явно не е задължителен - Марин с негов познат по някакъв начин са го омагьосали поне моя и всичко е ок без флашове.

Редактирано от C0ldblooded
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. Но при смяна със стендалоун връзката с еку на кутията нещо не върви добре.

 

Супер, добра новина. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......че вие с тез баничарки за бегачки ли ги имате........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Това ако го бях написал аз, щях да съм награден с бан.

Не било "бегачка" ... С такава "баничарка" шофьорът при желание ще е по-бърз от минимум 80% от околния трафик - старт от място и ускорение до колкото км/ч искате в София. За мен такова придвижване е равносилно на "бегачка". А ако се вземе под внимание годината на производство и се сравни с другите коли от онези години, тогава процентът става 99%, като 1 оставам на някой моторист с пистов мотор, на който му се занимава с вас.

Това ми напомни за една покана да се "бягаме" с едно а8 2.5тди... автоматик. Казах му на онзи да се бяга с тоя титаник от тук че не ми се гори напразно бензин. Ма бил с чип. Е кво като е с чип. Оперирам го без упойка и то със 163 коня и 223 нютонметра.

Ми онзи 500-коньов мАтор да не е да не враЙ? Ако не си разстръви чарколята от трансмисията доста от наистина сериозните и нови автомобили ще останат изненадани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На чужд гръб 100 тояги са малко или ако позволявате да перефразирам - на чуждо комби 280 коня са малко :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ако го бях написал аз, щях да съм награден с бан.

Не било "бегачка" ... С такава "баничарка" шофьорът при желание ще е по-бърз от минимум 80% от околния трафик - старт от място и ускорение до колкото км/ч искате в София. За мен такова придвижване е равносилно на "бегачка". А ако се вземе под внимание годината на производство и се сравни с другите коли от онези години, тогава процентът става 99%, като 1 оставам на някой моторист с пистов мотор, на който му се занимава с вас.

Това ми напомни за една покана да се "бягаме" с едно а8 2.5тди... автоматик. Казах му на онзи да се бяга с тоя титаник от тук че не ми се гори напразно бензин. Ма бил с чип. Е кво като е с чип. Оперирам го без упойка и то със 163 коня и 223 нютонметра.

Ми онзи 500-коньов мАтор да не е да не враЙ? Ако не си разстръви чарколята от трансмисията доста от наистина сериозните и нови автомобили ще останат изненадани.

Чакай да се поправя, докато не са ме банирили :)

Въри кат царя на студьентски град... Горе-доле... Все едно повтаряме - за семейно комби е несъмнено бързо, да се пъха между бегачките може, но ако се поналеят 20-ина хиляди лева. Това са две различни работи. Иначе, че е бърза, няма спор. За семейно комби. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи каква ти е дефиницята за бегачки ;) Ако е коли за по 100хил лв+ с по 500+ коня може и така да е до някъде, ама иначе може да засрами доста коли с близки до него показатели.

 

Edit: помежду другото и аз от време на време се закачам с някой заблуден колега моторист с 600ка, признавам си :)

Редактирано от C0ldblooded
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да се поправя, докато не са ме банирили :)

Въри кат царя на студьентски град... Горе-доле... Все едно повтаряме - за семейно комби е несъмнено бързо, да се пъха между бегачките може, но ако се поналеят 20-ина хиляди лева. Това са две различни работи. Иначе, че е бърза, няма спор. За семейно комби. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif

 

Много добре, но да викаш на този автомобил баничарка си е олигофрения според мен...!

Ама какво да кажа специалистЕ много...!

 

:rolleyes:

Аре сега ако иска някой да направи бан това е мнението...! :)

Поздрави!

Редактирано от npower
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Edit: помежду другото и аз от време на време се закачам с някой заблуден колега моторист с 600ка, признавам си :)

От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock:

 

Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock:

 

Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си?

 

Като му смениш маслото се държи добре известно време (за кратко), но след това е мнооого бавнярка. Не превключва бързо за съжаление....!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock:

 

Да, аз за това моя дзвер на 2 гуми го карам само с полусликове, няма нищо общо с нормалните гуми като сцепление. Но даже и с тях на хлъзгав асфалт е тегаво. Колко вървят и колко не вървят моторетките е много относително нещо :)

 

Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си?

 

В ръчен режим аз забавяния не съм видял кой знае колко, при автоматичен не е супер-добре, но поносимо. Няма база за сравнение с ръчката, ама там проблема е друг... Честно казано при мен разлика преди и след смяна на маслото не съм видял, но пък и не съм я карал чак толкова много моята преди конверсията, че да имам реално наблюдение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

В ръчен режим аз забавяния не съм видял кой знае колко, при автоматичен не е супер-добре, но поносимо.

 

Да не забравяме и поколението на скоростната кутия... моята е по-стар модел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли оборотомерът в таблото откъде взема сигнал, защото не е от ЕКУ-то.

http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/57846/1246380486.jpg

Схеми на електрическата инсталация на ВР 4 няма, освен на японски, което не ми върши работа. Оборотомерът работеше едно време със сток ЕКУ, но със стендалоун не ще. Допускам, че взема сигнал от някой от датчиците на валовете или от запалването, ама не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са 2

- от сензора на скоростната кутия.

- от ABS-а.

Ако на скоростната кутия имаш нещо пластмасово и цилиндрично с 3 жици виж дали не е изключен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са 2

- от сензора на скоростната кутия.

- от ABS-а.

Ако на скоростната кутия имаш нещо пластмасово и цилиндрично с 3 жици виж дали не е изключен.

Минава през ЕКУ-то все пак, но някаква доста странна хава. 8 пин на 3-тата букса минава през един датчик и през диагностичната букса и отива синьо-бял в таблото. Шантава работа. Би трябвало да тръгне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли оборотомерът в таблото откъде взема сигнал, защото не е от ЕКУ-то.

http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/57846/1246380486.jpg

Схеми на електрическата инсталация на ВР 4 няма, освен на японски, което не ми върши работа. Оборотомерът работеше едно време със сток ЕКУ, но със стендалоун не ще. Допускам, че взема сигнал от някой от датчиците на валовете или от запалването, ама не знам.

 

Би ли споделил тази която е на японски ако я имаш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прегледах набързо линковете - това са за 1во поколение VR-4, на мен ми трябва ел схема за последното - EC5A/W 6A13TT. Мерси все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прегледах набързо линковете - това са за 1во поколение VR-4, на мен ми трябва ел схема за последното - EC5A/W 6A13TT. Мерси все пак :)

 

Няма да я намериш в горните линкове. Пиши, ако нещо конкретно ти трябва, някаква експертиза понатрупах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...