mmotors Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Като цяло чарът на галант ВР 4 е в двойното задвижване най-вече, като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо. Несъгласен. Идеално семейно комби е вр-4, типтроник!!! Слага се газова уредба, високия разход, който не е много висок, всъщност, сравнен с градско с туарег в6 нафта, примерно се елиминира, НЕ СЕ ПИПА НИЩО по мотора!!! Остава си сток и туйто. Караш и си свиркаш :rulez: Лошото е, че е десняк и на възраст вече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Несъгласен. Идеално семейно комби е вр-4, типтроник!!! Слага се газова уредба, високия разход, който не е много висок, всъщност, сравнен с градско с туарег в6 нафта, примерно се елиминира, НЕ СЕ ПИПА НИЩО по мотора!!! Остава си сток и туйто. Караш и си свиркаш :rulez: Лошото е, че е десняк и на възраст вече Така съм съгласен, семейно комби с газ. Но по някаква необяснима причина ВР4 се приема за бегачка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Благодаря на отзовалите се по въпроса ми за свещите. Боже, какъв разговор Да победи в кое, в максимална скорост ли? Кому е нужно това? Основните параметри като 0- 60 фута, 0-402 метра и за цвят 0-100 км. ч ръчната кутия отвява автомата много зловещо.И като усещане за по-спортна кола ръчката е далеч по-приятна. Вече, ако човек се опитва да аргументира компромиса, че има типтроник ВР с това, че Vmax била по-голяма, може... За бързо каране от място автоматът не става. Освен това не се спогажда с афтърмаркет двигателни електроники или поне аз и хората около мен не успяхме да се справим. Виждал съм на километража над 270, сетъп 278 коня на колелата, около 350 на вала, но каква е била реалната скорост нямам идея. Като цяло чарът на галант ВР 4 е в двойното задвижване най-вече, като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо. Да така е. Разговорът спокойно може да се нарече детски , но SLX, явно не ме разбра Неуспорим е факта, че ръчната кутия има по-добро ускорение. Просто имах предвид, че вероятно ще развие и по-висока максимална скорост от автоматика.Затова изказах съмнение към цитираните от мен официални данни. Потвърдих, че автоматика е развил 258 и смятам че ръчката, ще вдигне повече от автоматика, а не както дават 247.Иначе да, абсолютно никакво значение няма максималната скорост. Лично за мен и ускорението няма чак такова значение, няма да участвам в драг състезания с моя VR.Ще си карам кротко, ще се радвам на добро изпреварване при необходимост и ще си ходя на ски с колата, катерейки малко по стръмни или заснежени пътища. Компромисът е лесно поправим и винаги може да се сложи ръчна кутия, при необходимост. Просто типтроника е по-масово разпространен и съответно се намира по-лесно и достъпно. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 (редакция) Иха..сериозно раздвижване се е получило тук Да всея и аз малко смут с оборотите и скоростите - днес си играх на магистралата с ръчката - при 80 мили т.е. приблизително 130км/ч по километраж, оборотите бяха 3200-3300 на 5та по време на изкачване. При 130 по GPS са 3500. По груби спомени на автомата бяха по-малко при подобни скорости.За другото - колата с ръчка е тотално друго животно 1-3та не дава да се пипне, ускорението е сравнимо с шут в г*за - просто с автомат и кикдаун изобщо няма база за сравнение Сега има я малката но съществена подробност че моята кола не е точно стокова но това са ми личните впечатления. А да - карането в трафик с ръчната е малък ад поне за мен, но пък и на мен това ми е първия толкова мощен автомобил с ръчни скорости...с други думи ако имате идея да си карате културно с малко натискане тук-таме типтроника е вашето нещо - ръчката е за откровенни диваци За флаша на ECU при минаване на ръчка - не, явно не е задължителен - Марин с негов познат по някакъв начин са го омагьосали поне моя и всичко е ок без флашове. Редактирано 16 януари 2015 от C0ldblooded Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 Не. Но при смяна със стендалоун връзката с еку на кутията нещо не върви добре. Супер, добра новина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 (редакция) ......че вие с тез баничарки за бегачки ли ги имате........ Редактирано 17 януари 2015 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 1 юни 2015 Сподели Публикувано 1 юни 2015 ......че вие с тез баничарки за бегачки ли ги имате........ Ти пак се изказа не подготвен...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 Ти пак се изказа не подготвен...! Що, и аз смятам като него? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 Това ако го бях написал аз, щях да съм награден с бан.Не било "бегачка" ... С такава "баничарка" шофьорът при желание ще е по-бърз от минимум 80% от околния трафик - старт от място и ускорение до колкото км/ч искате в София. За мен такова придвижване е равносилно на "бегачка". А ако се вземе под внимание годината на производство и се сравни с другите коли от онези години, тогава процентът става 99%, като 1 оставам на някой моторист с пистов мотор, на който му се занимава с вас. Това ми напомни за една покана да се "бягаме" с едно а8 2.5тди... автоматик. Казах му на онзи да се бяга с тоя титаник от тук че не ми се гори напразно бензин. Ма бил с чип. Е кво като е с чип. Оперирам го без упойка и то със 163 коня и 223 нютонметра. Ми онзи 500-коньов мАтор да не е да не враЙ? Ако не си разстръви чарколята от трансмисията доста от наистина сериозните и нови автомобили ще останат изненадани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 На чужд гръб 100 тояги са малко или ако позволявате да перефразирам - на чуждо комби 280 коня са малко :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 Това ако го бях написал аз, щях да съм награден с бан.Не било "бегачка" ... С такава "баничарка" шофьорът при желание ще е по-бърз от минимум 80% от околния трафик - старт от място и ускорение до колкото км/ч искате в София. За мен такова придвижване е равносилно на "бегачка". А ако се вземе под внимание годината на производство и се сравни с другите коли от онези години, тогава процентът става 99%, като 1 оставам на някой моторист с пистов мотор, на който му се занимава с вас. Това ми напомни за една покана да се "бягаме" с едно а8 2.5тди... автоматик. Казах му на онзи да се бяга с тоя титаник от тук че не ми се гори напразно бензин. Ма бил с чип. Е кво като е с чип. Оперирам го без упойка и то със 163 коня и 223 нютонметра. Ми онзи 500-коньов мАтор да не е да не враЙ? Ако не си разстръви чарколята от трансмисията доста от наистина сериозните и нови автомобили ще останат изненадани.Чакай да се поправя, докато не са ме банирили Въри кат царя на студьентски град... Горе-доле... Все едно повтаряме - за семейно комби е несъмнено бързо, да се пъха между бегачките може, но ако се поналеят 20-ина хиляди лева. Това са две различни работи. Иначе, че е бърза, няма спор. За семейно комби. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 (редакция) Много зависи каква ти е дефиницята за бегачки ;) Ако е коли за по 100хил лв+ с по 500+ коня може и така да е до някъде, ама иначе може да засрами доста коли с близки до него показатели. Edit: помежду другото и аз от време на време се закачам с някой заблуден колега моторист с 600ка, признавам си Редактирано 2 юни 2015 от C0ldblooded Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 (редакция) Чакай да се поправя, докато не са ме банирили Въри кат царя на студьентски град... Горе-доле... Все едно повтаряме - за семейно комби е несъмнено бързо, да се пъха между бегачките може, но ако се поналеят 20-ина хиляди лева. Това са две различни работи. Иначе, че е бърза, няма спор. За семейно комби. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif Много добре, но да викаш на този автомобил баничарка си е олигофрения според мен...!Ама какво да кажа специалистЕ много...! :rolleyes: Аре сега ако иска някой да направи бан това е мнението...! Поздрави! Редактирано 3 юни 2015 от npower Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 Edit: помежду другото и аз от време на време се закачам с някой заблуден колега моторист с 600ка, признавам си От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock: Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 6 юни 2015 Сподели Публикувано 6 юни 2015 От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock: Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си? Като му смениш маслото се държи добре известно време (за кратко), но след това е мнооого бавнярка. Не превключва бързо за съжаление....! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 6 юни 2015 Сподели Публикувано 6 юни 2015 От светофар или STOP е много вероятно да го вземеш. Причината, ако въобще знае че ще се състезавате, е контактното петно при него - те са 2-3 пръста най-много. Като прибавиш хлъзгавия асфалт точно на тези места, плюс не много прясна задна гума, която най-вероятно е и студена ... няма голям шанс. Аз моята 600-ка съм "падал" от коли в населено място и сигурно има мнения по форуми колко не вървят тия моторетки. Ама така е - пауърр ис нотин` уидаут гума :icon_rock: Да, аз за това моя дзвер на 2 гуми го карам само с полусликове, няма нищо общо с нормалните гуми като сцепление. Но даже и с тях на хлъзгав асфалт е тегаво. Колко вървят и колко не вървят моторетките е много относително нещо Абе я кажете този 5-степенен типтроник как се държи, бавен ли е, чуди ли се какво да прави при раздаване на газ? Тръгва ли както един познат казва "с грЪди" или му трябва малко време да изпълзи от черупката си? В ръчен режим аз забавяния не съм видял кой знае колко, при автоматичен не е супер-добре, но поносимо. Няма база за сравнение с ръчката, ама там проблема е друг... Честно казано при мен разлика преди и след смяна на маслото не съм видял, но пък и не съм я карал чак толкова много моята преди конверсията, че да имам реално наблюдение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npower Публикувано 7 юни 2015 Сподели Публикувано 7 юни 2015 В ръчен режим аз забавяния не съм видял кой знае колко, при автоматичен не е супер-добре, но поносимо. Да не забравяме и поколението на скоростната кутия... моята е по-стар модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 юни 2015 Сподели Публикувано 8 юни 2015 Някой знае ли оборотомерът в таблото откъде взема сигнал, защото не е от ЕКУ-то.http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/57846/1246380486.jpgСхеми на електрическата инсталация на ВР 4 няма, освен на японски, което не ми върши работа. Оборотомерът работеше едно време със сток ЕКУ, но със стендалоун не ще. Допускам, че взема сигнал от някой от датчиците на валовете или от запалването, ама не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 8 юни 2015 Сподели Публикувано 8 юни 2015 Вариантите са 2- от сензора на скоростната кутия.- от ABS-а.Ако на скоростната кутия имаш нещо пластмасово и цилиндрично с 3 жици виж дали не е изключен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 юни 2015 Сподели Публикувано 8 юни 2015 Вариантите са 2- от сензора на скоростната кутия.- от ABS-а.Ако на скоростната кутия имаш нещо пластмасово и цилиндрично с 3 жици виж дали не е изключен.Минава през ЕКУ-то все пак, но някаква доста странна хава. 8 пин на 3-тата букса минава през един датчик и през диагностичната букса и отива синьо-бял в таблото. Шантава работа. Би трябвало да тръгне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 8 юни 2015 Сподели Публикувано 8 юни 2015 Някой знае ли оборотомерът в таблото откъде взема сигнал, защото не е от ЕКУ-то.http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/57846/1246380486.jpgСхеми на електрическата инсталация на ВР 4 няма, освен на японски, което не ми върши работа. Оборотомерът работеше едно време със сток ЕКУ, но със стендалоун не ще. Допускам, че взема сигнал от някой от датчиците на валовете или от запалването, ама не знам. Би ли споделил тази която е на японски ако я имаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юни 2015 Сподели Публикувано 9 юни 2015 Би ли споделил тази която е на японски ако я имаш? Не, нямам я, платените членове на УК форума мисля, че могат да я теглят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 9 юни 2015 Сподели Публикувано 9 юни 2015 (редакция) ЦЪК ЦЪК2 ЦЪК3(а) ЦЪК3(б) ЦЪК4 Редактирано 9 юни 2015 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 9 юни 2015 Сподели Публикувано 9 юни 2015 Колега, прегледах набързо линковете - това са за 1во поколение VR-4, на мен ми трябва ел схема за последното - EC5A/W 6A13TT. Мерси все пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юни 2015 Сподели Публикувано 9 юни 2015 Колега, прегледах набързо линковете - това са за 1во поколение VR-4, на мен ми трябва ел схема за последното - EC5A/W 6A13TT. Мерси все пак Няма да я намериш в горните линкове. Пиши, ако нещо конкретно ти трябва, някаква експертиза понатрупах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.