strike Публикувано 16 Май 2013 Сподели Публикувано 16 Май 2013 (редакция) Ей колега, безкрайно благодарство.Какви ли не комбинации и системи пробвах и все не ставаше. Не знам дали при всички е така, но с копчето на CD-то /DSPL/ всичко се нулира веднага и работи перфектно. Успешен ден на всички. Редактирано 16 Май 2013 от strike Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggi Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Здравейте от 2008 година съм спобственик на Мицубиши Спейс стар 2004 1,3 бензин и сега чак срещам проблем, не точно с колата, но с избора на гуми.В началото на месеца ми сложиха летни гуми Корморан 185/65 като малко се обърках, защото мислех, че са ми 14 джантите и си избрах този размер първоначално, но от сервиза ми казах, че са ми 15 и така решиха да сложат 185/65 R15. От седмица усещам като мина на по-голяма неравност (което е много голяма рядкост в Б-я)някъде удря на желязо и то зловещо. Ходих да гледат амортисорите, тамони и т.н, но се оказа всичко в норма. Остана ми гоорчивата истина, че гумите ми опират някъде и това ще е проблем. Дори видях, че ми е изкочила капачката на амортисьора в багажника, незнам дали е свързано. Предишните ми летни гуми бяха 195/55 R15 и исках да ги сменя с малко по-тесни и по-високи. Голям спор имахем в сервиза и те с обида ми казаха, че що смятам че са в грешка щяли да ми купят същите като старите и да ми ги сложат. Аз не искам да се караме, чак толкова защото са ми подземния паркинг на работата и доста пъти съм опирала до тях. Слагал ли е някой такива гуми на колата си и мислите ли че от там е проблема? И ако сменя замо задните с 185/60 R15 ще се реши ли проблема. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Смени си гумите ако е възможно с такива на 55.Аз съм с 14-ки и нямам такъв проблем,но мой познат си взе чисто нова 2004, и имаше същия проблем с 15-цолови гуми и съответно на 60 или 65.Понеже беше познат на някой,докато беше в гаранция му смениха цялото задно окачване, и пак си опираше.Сложи 195/55/15 и така реши проблема.Ако искаш по тесни гуми мини на 14 цола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Ми то в ръководството си пише:175/65 R14 82T 185/65 R14 86H 195/55 R15 85H195/55 R15 85V Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggi Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Смени си гумите ако е възможно с такива на 55.Аз съм с 14-ки и нямам такъв проблем,но мой познат си взе чисто нова 2004, и имаше същия проблем с 15-цолови гуми и съответно на 60 или 65.Понеже беше познат на някой,докато беше в гаранция му смениха цялото задно окачване, и пак си опираше.Сложи 195/55/15 и така реши проблема.Ако искаш по тесни гуми мини на 14 цола.[/quot Благодаря, така мислех и да направя. Утре гумаджийте искат да им занесат една гума от старите и ръководството, за да се сигурни на 100 % и казаха, че юе ми ги сменят, но ще си проключим взаимоотношенията както излиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 По повод на тази драма с моя познат,от завода в Холандия пратиха становище, където също прилагат публикуваното по горе от колегата Peter G. Така че вината си е изцяло тяхна, и вие нямате вина.Все пак те са ви ги препоръчали и монтирали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Здравейте! От март тази година /2013/ карам Mitsubishi Space Star 1.9 DID. Колата беше нов внос от Холандия. Сравнително запазена и на добра цена. След направеното първоначално обслужване установих, че парното не духа топло. Оказа се, че радиатора на парното в купето е изолиран и най-вероятно е протекъл. Сега се чудя какво да правя - да си потърся нов радиатор ли, да си купя втора употреба ли. Не знам точно защо е в това положение, а да разглобя цялото табло и после да мисля какво да правя, не върви. Защото ще я спра от движение като е разглоБена, а и самото установяване на проблема е сложно от неспециалист. Вие какво ще ме посъветвате да направя. Не се съмнявам, че форумците тук разбират доста от тези неща. Предварително благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Здравейте! От март тази година /2013/ карам Mitsubishi Space Star 1.9 DID. Колата беше нов внос от Холандия. Сравнително запазена и на добра цена. След направеното първоначално обслужване установих, че парното не духа топло. Оказа се, че радиатора на парното в купето е изолиран и най-вероятно е протекъл. Сега се чудя какво да правя - да си потърся нов радиатор ли, да си купя втора употреба ли. Не знам точно защо е в това положение, а да разглобя цялото табло и после да мисля какво да правя, не върви. Защото ще я спра от движение като е разглоБена, а и самото установяване на проблема е сложно от неспециалист. Вие какво ще ме посъветвате да направя. Не се съмнявам, че форумците тук разбират доста от тези неща. Предварително благодаря!За два дни си с ново радиаторче и парно, лошото е че е височка цената ,както на радиаторчето, така и за работата.......вземи си точното радиаторче ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 За два дни си с ново радиаторче и парно, лошото е че е височка цената ,както на радиаторчето, така и за работата.......вземи си точното радиаторче ........ Благодаря за бързия отговор. Вече може би седмица се ровя из нета, за да установя кой е точния радиатор, но вече се обърках. Доколкото разбрах е по ВИН кода да колата. Моя е XMCLNDG4A3F013535. Ако можете да помогнете да разбера точния радиатор, защото се обърках и се оказа трудно намирането му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 Благодаря за бързия отговор. Вече може би седмица се ровя из нета, за да установя кой е точния радиатор, но вече се обърках. Доколкото разбрах е по ВИН кода да колата. Моя е XMCLNDG4A3F013535. Ако можете да помогнете да разбера точния радиатор, защото се обърках и се оказа трудно намирането му. Попаднах на този радиатор: http://www.avto.bim.bg/Radiator-za-parno-BN9361MI-razmer-180-180-36-za-MITSUBISHI-L200-ot-1997-do-2006_p33167m360.html Притеснява ме дали наистинае за моята кола, въпреки че по документи пише че е това. Просто не съм убеден и моля ако някои се е сблъскал с подобен проблем да сподели мнение. Друго което ме притеснява, че цената е два пъти по ниска и дори това да е точният радиатор, дали качеството на продуктите на тази фирма е добро. Благодаря предварително за вашите препоръки и мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) Друго което ме притеснява, че цената е два пъти по ниска и дори това да е точният радиатор, дали качеството на продуктите на тази фирма е добро.Благодаря предварително за вашите препоръки и мнения. Здравей колега. Правя аналог със старата ми кола. И там ми се наложи смяна на радиаторче. Ново (не ОЕМ) бе 120 лв. Разбира се на такъв хал сме и аз си намерих ужким на реномирана фирма за 40. При мен не се сваляше таблото даже. Крайният резултат след покупката на радиатора+антифриза+труда на майстора бе, че пак бях на студено. Единственият плюс на радиаторчето бе че е ново. Старото оригинално бе медно и топлеше дори продънено повече, а новото алуминииева сплав. Моя съвет е като се дават пари наведнъж, то поне работата да се свърши от А-Я. Инвестирай в ОЕМ радиаторче и знай, че нещата са направени както трябва. Защото ако не си доволен от това което си сложил току що, ще си назад както с една камара пари, така и с време и нерви.Разбира се има и 2-ри вариант. Довери се на препоръката и гаранцията и опита които твоя майстор ще ти даде. Поздрави Редактирано 11 август 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Здравей колега. Правя аналог със старата ми кола. И там ми се наложи смяна на радиаторче. Ново (не ОЕМ) бе 120 лв. Разбира се на такъв хал сме и аз си намерих ужким на реномирана фирма за 40. При мен не се сваляше таблото даже. Крайният резултат след покупката на радиатора+антифриза+труда на майстора бе, че пак бях на студено. Единственият плюс на радиаторчето бе че е ново. Старото оригинално бе медно и топлеше дори продънено повече, а новото алуминииева сплав. Моя съвет е като се дават пари наведнъж, то поне работата да се свърши от А-Я. Инвестирай в ОЕМ радиаторче и знай, че нещата са направени както трябва. Защото ако не си доволен от това което си сложил току що, ще си назад както с една камара пари, така и с време и нерви.Разбира се има и 2-ри вариант. Довери се на препоръката и гаранцията и опита които твоя майстор ще ти даде. Поздрави Благодаря колега,но какво мислиш за 3-ти вариант - поправка на радиаторчето. Всъщност аз незнам дали е пробито или запушено, само знам, че е има байпас и най-вероятно заради това е продадена колата. Обмислям този вариант защото, не съм убеден, че дори да взема най-скъпия радиоатор ще е по-добър и шанса да не пасне е никакъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeX Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Здравейте!Имам един въпрос, понеже от скоро съм "попечител" върху количката, и не знам точно какво да и слагам.Та че, вчера реших да я проверя. Скоро и сменях маслото, върви си като стрела, нямам абсолютно никакви оплаквяния. Space Star 1.9 DID 102к.с.Оказа се обаче, че маслото за волана ми е малко под минимума. Да ме посъветвате какво да взема, че да долея?И още един въпрос. Реших като ще си я поддържам, да го правя качествено (или поне аз така си мисля). Взех добавка за дизела на Кастрол. Спазвам си дозировката стриктно! Обаче да речем че е имало замърсяване, и сега вече се е изчистило, къде отива тази мръсотия? Някъде трябва ли да отварям да изчиствам, и т.н. П.С.Знам че са обикновенни неща, но навлизам в тази среда с желание. Така че надявам се скоро и аз да бъда полезен на някой Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 (редакция) Хидравлична течност за серво - ATF DEXRON ІІ Редактирано 12 август 2013 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 (редакция) Благодаря колега,но какво мислиш за 3-ти вариант - поправка на радиаторчето. Всъщност аз незнам дали е пробито или запушено, само знам, че е има байпас и най-вероятно заради това е продадена колата. Обмислям този вариант защото, не съм убеден, че дори да взема най-скъпия радиоатор ще е по-добър и шанса да не пасне е никакъв. Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.Поздрави Редактирано 12 август 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.Поздрави Бе вие за един радиатор цели поеми написахте и майастори чак ви трябват..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Бе вие за един радиатор цели поеми написахте и майастори чак ви трябват..... Човешките възможности и умения не са разпределени по равно, затова са и различните професии. Ако всеки можеше да върши на другия работата, как щяхме да се препитаваме?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.Поздрави Колега,то с просто око и дете би видяло, че е изолиран радиатора в купето. Един маркуч излиза и пак влиза на едно и също място, а две траби излизащи от купето стоят не подвързани. Лошото е, че не го видях при купуването, защото е скрито под капака на двигателя - щях да посваля още малко от цената. Определено като гледам таблото (няма да се впускам в подробности)е правен опит за поправка. Така че то е ясно, че ще се сменя радиатор. Въпроса е да купя точния като размери.. дали да е алуминиев или меден.. марка.. цена.. все въпроси които остават без неясни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1der80 Публикувано 21 август 2013 Сподели Публикувано 21 август 2013 Информативно да се похваля, че съм с ново радиаторче на парното. :icon_rock: Взех си радиатор който уж бил за моята кола по ВИН и незнам си какво.. майстора отваря колата и ми казва, че не пасва радиаторчето. Казанчето което е с муштуците не е толкова издадено и самите муштуци са на по-малко разтояние един от друг. Тогава поразпитах за направа на ново радиаторче, намерих един майсто в Добрич, вярно е много добър и тои ми направи 1 към 1 ново радиаторче. Моя майстор ми го монтира и филма свърши. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_vidolov Публикувано 28 октомври 2013 Сподели Публикувано 28 октомври 2013 Съвет: щракнете тук за да заредите редактора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nbt Публикувано 28 октомври 2013 Сподели Публикувано 28 октомври 2013 Хидравлична течност за серво - ATF DEXRON ІІА колко литра събира Space Star 1,9 DI-D от това масло ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 28 октомври 2013 Сподели Публикувано 28 октомври 2013 А колко литра събира Space Star 1,9 DI-D от това масло ? Производителя не е уточнил. Той предявава притенции само откъм качеството на маслото обвързвайки го с конкретен стандарт Dexron IID. Практиката показва че хидравликите волан обикновенно побират до 1л (не винаги може да се източи цялото от преди).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 .........малко късно ,ама все пак......Новия Спейс стар Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 .........малко късно ,ама все пак......Новия Спейс старУважение към японците но това не може да бъде Спейс Стар или поне в сегмента в който е бил до сега . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinkacha Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 Здраейте , Звезди!Както писах и аз от 1 седмица съм собственик на звездичка 1.3 2002 г.КОлата е супер,смених масла,филтри,но забелязах ,че свети лампата на динамо или нещо такова?казаха ми,че някакъв датчик имам изгърмял и трябва да се закача на диагностика за да се разбере проблема?някой да помогне с нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.