Премини към съдържание

Mitsubishi Space Star - небесната звезда


Препоръчано мнение

Ей колега, безкрайно благодарство.

Какви ли не комбинации и системи пробвах и все не ставаше.

Не знам дали при всички е така, но с копчето на CD-то /DSPL/ всичко се нулира веднага и работи перфектно.

 

Успешен ден на всички.

Редактирано от strike
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте от 2008 година съм спобственик на Мицубиши Спейс стар 2004 1,3 бензин и сега чак срещам проблем, не точно с колата, но с избора на гуми.

В началото на месеца ми сложиха летни гуми Корморан 185/65 като малко се обърках, защото мислех, че са ми 14 джантите и си избрах този размер първоначално, но от сервиза ми казах, че са ми 15 и така решиха да сложат 185/65 R15. От седмица усещам като мина на по-голяма неравност (което е много голяма рядкост в Б-я)някъде удря на желязо и то зловещо. Ходих да гледат амортисорите, тамони и т.н, но се оказа всичко в норма. Остана ми гоорчивата истина, че гумите ми опират някъде и това ще е проблем. Дори видях, че ми е изкочила капачката на амортисьора в багажника, незнам дали е свързано.

Предишните ми летни гуми бяха 195/55 R15 и исках да ги сменя с малко по-тесни и по-високи. Голям спор имахем в сервиза и те с обида ми казаха, че що смятам че са в грешка щяли да ми купят същите като старите и да ми ги сложат.

Аз не искам да се караме, чак толкова защото са ми подземния паркинг на работата и доста пъти съм опирала до тях.

Слагал ли е някой такива гуми на колата си и мислите ли че от там е проблема? И ако сменя замо задните с 185/60 R15 ще се реши ли проблема.

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гумите ако е възможно с такива на 55.Аз съм с 14-ки и нямам такъв проблем,но мой познат си взе чисто нова 2004, и имаше същия проблем с 15-цолови гуми и съответно на 60 или 65.Понеже беше познат на някой,докато беше в гаранция му смениха цялото задно окачване, и пак си опираше.Сложи 195/55/15 и така реши проблема.Ако искаш по тесни гуми мини на 14 цола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си гумите ако е възможно с такива на 55.Аз съм с 14-ки и нямам такъв проблем,но мой познат си взе чисто нова 2004, и имаше същия проблем с 15-цолови гуми и съответно на 60 или 65.Понеже беше познат на някой,докато беше в гаранция му смениха цялото задно окачване, и пак си опираше.Сложи 195/55/15 и така реши проблема.Ако искаш по тесни гуми мини на 14 цола.

[/quot

 

Благодаря, така мислех и да направя. Утре гумаджийте искат да им занесат една гума от старите и ръководството, за да се сигурни на 100 % и казаха, че юе ми ги сменят, но ще си проключим взаимоотношенията както излиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По повод на тази драма с моя познат,от завода в Холандия пратиха становище, където също прилагат публикуваното по горе от колегата Peter G. Така че вината си е изцяло тяхна, и вие нямате вина.Все пак те са ви ги препоръчали и монтирали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте! От март тази година /2013/ карам Mitsubishi Space Star 1.9 DID. Колата беше нов внос от Холандия. Сравнително запазена и на добра цена. След направеното първоначално обслужване установих, че парното не духа топло. Оказа се, че радиатора на парното в купето е изолиран и най-вероятно е протекъл. Сега се чудя какво да правя - да си потърся нов радиатор ли, да си купя втора употреба ли. Не знам точно защо е в това положение, а да разглобя цялото табло и после да мисля какво да правя, не върви. Защото ще я спра от движение като е разглоБена, а и самото установяване на проблема е сложно от неспециалист. Вие какво ще ме посъветвате да направя. Не се съмнявам, че форумците тук разбират доста от тези неща. Предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От март тази година /2013/ карам Mitsubishi Space Star 1.9 DID. Колата беше нов внос от Холандия. Сравнително запазена и на добра цена. След направеното първоначално обслужване установих, че парното не духа топло. Оказа се, че радиатора на парното в купето е изолиран и най-вероятно е протекъл. Сега се чудя какво да правя - да си потърся нов радиатор ли, да си купя втора употреба ли. Не знам точно защо е в това положение, а да разглобя цялото табло и после да мисля какво да правя, не върви. Защото ще я спра от движение като е разглоБена, а и самото установяване на проблема е сложно от неспециалист. Вие какво ще ме посъветвате да направя. Не се съмнявам, че форумците тук разбират доста от тези неща. Предварително благодаря!

За два дни си с ново радиаторче и парно, лошото е че е височка цената ,както на радиаторчето, така и за работата.......вземи си точното радиаторче ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За два дни си с ново радиаторче и парно, лошото е че е височка цената ,както на радиаторчето, така и за работата.......вземи си точното радиаторче ........

 

 

Благодаря за бързия отговор. Вече може би седмица се ровя из нета, за да установя кой е точния радиатор, но вече се обърках. Доколкото разбрах е по ВИН кода да колата. Моя е XMCLNDG4A3F013535. Ако можете да помогнете да разбера точния радиатор, защото се обърках и се оказа трудно намирането му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Вече може би седмица се ровя из нета, за да установя кой е точния радиатор, но вече се обърках. Доколкото разбрах е по ВИН кода да колата. Моя е XMCLNDG4A3F013535. Ако можете да помогнете да разбера точния радиатор, защото се обърках и се оказа трудно намирането му.

 

Попаднах на този радиатор: http://www.avto.bim.bg/Radiator-za-parno-BN9361MI-razmer-180-180-36-za-MITSUBISHI-L200-ot-1997-do-2006_p33167m360.html

 

Притеснява ме дали наистинае за моята кола, въпреки че по документи пише че е това. Просто не съм убеден и моля ако някои се е сблъскал с подобен проблем да сподели мнение.

 

Друго което ме притеснява, че цената е два пъти по ниска и дори това да е точният радиатор, дали качеството на продуктите на тази фирма е добро.

 

Благодаря предварително за вашите препоръки и мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друго което ме притеснява, че цената е два пъти по ниска и дори това да е точният радиатор, дали качеството на продуктите на тази фирма е добро.

Благодаря предварително за вашите препоръки и мнения.

 

Здравей колега. Правя аналог със старата ми кола. И там ми се наложи смяна на радиаторче. Ново (не ОЕМ) бе 120 лв. Разбира се на такъв хал сме и аз си намерих ужким на реномирана фирма за 40. При мен не се сваляше таблото даже. Крайният резултат след покупката на радиатора+антифриза+труда на майстора бе, че пак бях на студено. Единственият плюс на радиаторчето бе че е ново. Старото оригинално бе медно и топлеше дори продънено повече, а новото алуминииева сплав.

Моя съвет е като се дават пари наведнъж, то поне работата да се свърши от А-Я. Инвестирай в ОЕМ радиаторче и знай, че нещата са направени както трябва. Защото ако не си доволен от това което си сложил току що, ще си назад както с една камара пари, така и с време и нерви.

Разбира се има и 2-ри вариант. Довери се на препоръката и гаранцията и опита които твоя майстор ще ти даде.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Правя аналог със старата ми кола. И там ми се наложи смяна на радиаторче. Ново (не ОЕМ) бе 120 лв. Разбира се на такъв хал сме и аз си намерих ужким на реномирана фирма за 40. При мен не се сваляше таблото даже. Крайният резултат след покупката на радиатора+антифриза+труда на майстора бе, че пак бях на студено. Единственият плюс на радиаторчето бе че е ново. Старото оригинално бе медно и топлеше дори продънено повече, а новото алуминииева сплав.

Моя съвет е като се дават пари наведнъж, то поне работата да се свърши от А-Я. Инвестирай в ОЕМ радиаторче и знай, че нещата са направени както трябва. Защото ако не си доволен от това което си сложил току що, ще си назад както с една камара пари, така и с време и нерви.

Разбира се има и 2-ри вариант. Довери се на препоръката и гаранцията и опита които твоя майстор ще ти даде.

Поздрави

 

Благодаря колега,

но какво мислиш за 3-ти вариант - поправка на радиаторчето. Всъщност аз незнам дали е пробито или запушено, само знам, че е има байпас и най-вероятно заради това е продадена колата. Обмислям този вариант защото, не съм убеден, че дори да взема най-скъпия радиоатор ще е по-добър и шанса да не пасне е никакъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам един въпрос, понеже от скоро съм "попечител" върху количката, и не знам точно какво да и слагам.

Та че, вчера реших да я проверя. Скоро и сменях маслото, върви си като стрела, нямам абсолютно никакви оплаквяния. Space Star 1.9 DID 102к.с.

Оказа се обаче, че маслото за волана ми е малко под минимума. Да ме посъветвате какво да взема, че да долея?

И още един въпрос. Реших като ще си я поддържам, да го правя качествено (или поне аз така си мисля). Взех добавка за дизела на Кастрол. Спазвам си дозировката стриктно! Обаче да речем че е имало замърсяване, и сега вече се е изчистило, къде отива тази мръсотия? Някъде трябва ли да отварям да изчиствам, и т.н.

 

П.С.

Знам че са обикновенни неща, но навлизам в тази среда с желание. Така че надявам се скоро и аз да бъда полезен на някой :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,

но какво мислиш за 3-ти вариант - поправка на радиаторчето. Всъщност аз незнам дали е пробито или запушено, само знам, че е има байпас и най-вероятно заради това е продадена колата. Обмислям този вариант защото, не съм убеден, че дори да взема най-скъпия радиоатор ще е по-добър и шанса да не пасне е никакъв.

 

Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...

Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...

Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.

Поздрави

 

Бе вие за един радиатор цели поеми написахте и майастори чак ви трябват.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе вие за един радиатор цели поеми написахте и майастори чак ви трябват.....

 

Човешките възможности и умения не са разпределени по равно, затова са и различните професии. Ако всеки можеше да върши на другия работата, как щяхме да се препитаваме?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Само майстор може да ти каже видимо има ли такъв байпас за който говориш. Поправка на радиатора не ми се вижда удачен вариант. Зная, че на съвременните коли се маха таблото, а това си е галимация за сервиза. После вместо бързо да ти сложат ново радиаторе, трябва колата да им заема място и да се чака ремонта му... Тепърва идва сглобяването...

Най-безболезнен и евтин вариант е следният експеримент. Сложи си промивка за охладителна течност и промий системата. Източи мизерията, изплакни и налей отново с вода. Виж дали топлото ще дойде. Ако топлината те задоволява, налей си нов антифриз и карай така. Ако топло няма, тогава си за ново радиаторче и намесата на майстор е наложителна. Като се има в предвид колко и какво се разглобява за да се стигне до радиатора, последващият му ремонт ми се струва несигурна работа. За да видиш дали работи, нали ще ти го сложат, ще си купиш и нов антифриз и накрая може да не си доволен от резултата. И ще се запиташ защо не си свършил работата докрая. Последвай съвета на майстора ти и вземете правилно решение.

Поздрави

 

Колега,

то с просто око и дете би видяло, че е изолиран радиатора в купето. Един маркуч излиза и пак влиза на едно и също място, а две траби излизащи от купето стоят не подвързани. Лошото е, че не го видях при купуването, защото е скрито под капака на двигателя - щях да посваля още малко от цената. Определено като гледам таблото (няма да се впускам в подробности)е правен опит за поправка. Така че то е ясно, че ще се сменя радиатор. Въпроса е да купя точния като размери.. дали да е алуминиев или меден.. марка.. цена.. все въпроси които остават без неясни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Информативно да се похваля, че съм с ново радиаторче на парното. :icon_rock:

Взех си радиатор който уж бил за моята кола по ВИН и незнам си какво.. майстора отваря колата и ми казва, че не пасва радиаторчето. Казанчето което е с муштуците не е толкова издадено и самите муштуци са на по-малко разтояние един от друг. Тогава поразпитах за направа на ново радиаторче, намерих един майсто в Добрич, вярно е много добър и тои ми направи 1 към 1 ново радиаторче. Моя майстор ми го монтира и филма свърши. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Хидравлична течност за серво - ATF DEXRON ІІ

А колко литра събира Space Star 1,9 DI-D от това масло ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колко литра събира Space Star 1,9 DI-D от това масло ?

 

Производителя не е уточнил. Той предявава притенции само откъм качеството на маслото обвързвайки го с конкретен стандарт Dexron IID. Практиката показва че хидравликите волан обикновенно побират до 1л (не винаги може да се източи цялото от преди).

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

.........малко късно ,ама все пак......

Новия Спейс стар

Уважение към японците но това не може да бъде Спейс Стар или поне в сегмента в който е бил до сега .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здраейте , Звезди!

Както писах и аз от 1 седмица съм собственик на звездичка 1.3 2002 г.

КОлата е супер,смених масла,филтри,но забелязах ,че свети лампата на динамо или нещо такова?казаха ми,че някакъв датчик имам изгърмял и трябва да се закача на диагностика за да се разбере проблема?някой да помогне с нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...