Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 :mitsu-smiley: Има ли някой, който да знае защо Lancer X 1.8 CVT 143 коня (бензин) двигателя неможе да развива повече от 6100 об/мин и то на ''D''. При преминаване на спортен режим (от волана или от лоста е без значение) колата спира да ускорява още на 5800-5900 и трудно достига 6000 даже. Защо е така при положение, че максималната мощност на двигателя се достига на 6200 об/мин, а сектора маркиран за критичен с червено започва от 6500 об/мин. Как и възможно ли е да се промени това вобще. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 :mitsu-smiley: Има ли някой, който да знае защо Lancer X 1.8 CVT 143 коня (бензин) двигателя неможе да развива повече от 6100 об/мин и то на ''D''. При преминаване на спортен режим (от волана или от лоста е без значение) колата спира да ускорява още на 5800-5900 и трудно достига 6000 даже. Защо е така при положение, че максималната мощност на двигателя се достига на 6200 об/мин, а сектора маркиран за критичен с червено започва от 6500 об/мин. Как и възможно ли е да се промени това вобще. :mitsu-smiley:Колата си пази мотора така ми отговори дилъра на ДАРС АУТО когато го попитах за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 20 август 2008 Сподели Публикувано 20 август 2008 Най вероятно това е защита или настройка на компютъра, до минаване на определен пробег да се ограничават оборотите - за разработване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 август 2008 Автор Сподели Публикувано 20 август 2008 Добре де, защита защита. Ама на колко пробег отпада или как може да се махне. Тва ми е питането? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 Добре де, защита защита. Ама на колко пробег отпада или как може да се махне. Тва ми е питането?Нямаш ли си в гаранционната книжка оторизирани сервизи, които да питаш.......Ако има някакво ограничение, би трябвало да се обърнеш към тях....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 :mitsu-smiley: Има ли някой, който да знае защо Lancer X 1.8 CVT 143 коня (бензин) двигателя неможе да развива повече от 6100 об/мин и то на ''D''. При преминаване на спортен режим (от волана или от лоста е без значение) колата спира да ускорява още на 5800-5900 и трудно достига 6000 даже. Защо е така при положение, че максималната мощност на двигателя се достига на 6200 об/мин, а сектора маркиран за критичен с червено започва от 6500 об/мин. Как и възможно ли е да се промени това вобще. :mitsu-smiley: Максималната мощност ти е точно на 6000об/мин, ако си беше взел с механична трансмисия няма да имаш този проблем и щеше да можеш да си "ръчкаш" до +6000об/мин. Ама в крайна сметка целта на кола с тази трансмисия е друга Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 21 август 2008 Автор Сподели Публикувано 21 август 2008 Няма как да отпадне, ограничена е от софтуера на ЕКУ-то, по този начин пази двигателя. Премахването на това ограничение ще доведе до по-малък ресурс на двигателя, а това няма да го направят от Митсубищи защото не е в техните интереси. Автомобила набира бавно след определени обороти (мисля че беше писал 5800об/мин) защото характеристиката на въртящият момент на двигателя е падаща (обикновенно след 3600об/мин - зависи от двигателя), което означава, че колкото повишаваш оборотите на двигателя (увеличаваш и съпротивлението което трябва да преудолява) постоянно ти намалява въртящият момент и от там пада ускорението. Експлоатирайте си автомобила разумно, няма смисъл от екстремни изпълнения които скъсяват ресурса му, а и след време започват да "удрят в джоба", освен това не са безопасни, все пак сме на пътя а не на писта.Ами колега не мисля, че за 300-400 оборота повече ще се прецака двигателя по-бързо от колкото същия с механична трансмисия. Според мене това е някаква гаранционна глупост на производителя. Интересува ме каде и кой може да промени това? На снимката се вижда че колата има още потенциал, но е ограничена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 Напълно съм съгласен това са си още обороти... който си вършат работа... ако не трябваше да се достигат сигурно изобщо нямаше да ги има... Щом технически е възможно значи и физически става, просто някой трябва да разкара тъпия ограничител. Брато мога само да ти кажа да идеш някаде кадето правят чип тунинг... и без да ти пипат сместа, което реално прави чип тунинг-а... просто да ти вдигнат ограничителя на оборотите, едва ли ще ти вземат много пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Fan Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 Интересен проблем колега. Преди време бях писал и в друга тема по същия въпрос, че при мен това го няма, но аз карам американския модел с двулитров двигател и същата CVT. Когато съм на ръчен режим спокойно мога да форсирам до 6000 оборота без никакви проблеми (мисля бях стигнал до 6200 като двигателя спокойно имаше аванс за още, но аз не исках повече да го тормозя). Очевидно настройките на компютъра в европейските модели са други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 21 август 2008 Автор Сподели Публикувано 21 август 2008 Напълно съм съгласен това са си още обороти... който си вършат работа... ако не трябваше да се достигат сигурно изобщо нямаше да ги има... Щом технически е възможно значи и физически става, просто някой трябва да разкара тъпия ограничител. Брато мога само да ти кажа да идеш някаде кадето правят чип тунинг... и без да ти пипат сместа, което реално прави чип тунинг-а... просто да ти вдигнат ограничителя на оборотите, едва ли ще ти вземат много пари.Въпроса е каде и кой може да го направи ''чип тунинга''? Някой читав сервиз да е а не да се учат на колата. Защото Аз имам и Поло 1.9 TDI и на него ми вдигнаха мощноста с лаптоп (софтуерно) без да пипат нищо за 250 EURO преди 3 години. Това искам и на тази кола да направя, но да са хора които разбират и знаят как става. Проблема е, че незнам каде. До 6500 ми са достатъчни. Повече неискам, защото няма смисъл. От там нагоре е гърч за двигателя и скоростите. Някой беше писал да съм си бил взел механични скорости за да си ги ръчкам колкото си искам. Има ли някой колега с този двигател и с механични скорости, за да каже до колко оборота го вкарва двидателя (на колко се включва прекъсвача на помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 Правил съм си експеримент при изпреварване да натисна педала до край. Много интересна ситуация. :plane: Оборотомера замръзва на 6200 оборота и колата като че ли излита. Докото се усетя и 150 съм ги подминал. :D Ще се опитам да го филмирам, за да го видите и вие . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 август 2008 Сподели Публикувано 21 август 2008 Ето тук има обяснено и нагледно показано как действа CVT. . Пак тam има и много филмчета, които нагледно показват как работи CVT! А ето това е може би което Ники иска да ни покаже, вече го има заснето... оборотомера не мърда и е на мах обороти, а колата продължава да ускорява ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 22 август 2008 Сподели Публикувано 22 август 2008 Напълно съм съгласен, но в повечето случай оборотите са ограничени електронно, това имах аз в предвид, просто да му го променят това. Но когато спомена за гаранцията бъди сугурен, че те ще разберат, до колкото знам всяко едно действие извършено от колата се log-ва в ECU-то и ако после имаш проблем на тях ще им е ясно кое е довело до него а именно промяната на границата на оборотите. Но според мен ако искаш да ти върви колата и да теглиш майната на гаранцията... има turbo kit за тази цел ;) Парите са повече но удоволствието си заслужава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 август 2008 Автор Сподели Публикувано 28 август 2008 Напълно съм съгласен, но в повечето случай оборотите са ограничени електронно, това имах аз в предвид, просто да му го променят това. Но когато спомена за гаранцията бъди сугурен, че те ще разберат, до колкото знам всяко едно действие извършено от колата се log-ва в ECU-то и ако после имаш проблем на тях ще им е ясно кое е довело до него а именно промяната на границата на оборотите. Но според мен ако искаш да ти върви колата и да теглиш майната на гаранцията... има turbo kit за тази цел ;) Парите са повече но удоволствието си заслужава!7500Euro ще ми струва да го направя от атмосферен на турбо двигателя. Питах Poli и той ми каза така. Понеже с оригинални японски части искам за това е скъпо. Ако го направя това колата отива на 70 000лв. По-добре да я продам и да си купя RalliArt. Вече я обявих в форума за продаване. Моята кола си търси спешно нов собственик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.