tpenkovski Публикувано 4 август 2017 Сподели Публикувано 4 август 2017 Пак пиша след доста време.До сега карах с тези проблеми,питах тук там из моя "гоооляяям" град но всички дигат рамене.Отлагам аз ходенето до Пловдив ама май няма да се размине но,какво се случи до сега:Значи проблемите се задълбочиха.Обортомера го оправих и сега показва вярно.Оборотите обаче играят доста.При запалване на студен двигател се форсира до 1500,като загрее се нормализирват до около 700-800 оборота.Спра ли на място понякога си работи перфектно а по някога почват да варират от 1500 оборота до 400-500 и угасва някой път.Колата стана супер тромава при тръгване и при изпреварване на дълъг път.На няколко пъти при тръгване от място се едно се мъча да тръгна на трета или на четвърта скорост и угасва.Паля на ново и се едно не е било.Днес ходих да я закачат на диагностика при един познат в един сервиз където имат нужната оригинална техника и момчето ми каза,че единствената грешка,която е записала е грешка-неизправност на датчика за атмосферното налягане демек дебитомера.Правел си каквото иска ми каза.Посъветва ме да обиколя по моргите и да пробвам друг дебитомер и да видя дали ще се държи пак така колата.Въпроса ми е: Възможно ли е наистина да прави всички тези номера от този датчик/дебитомер,заслужава ли си да ходя да си губя времето и да си тровя нервите или направо да си записвам час в Пловдив? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 август 2017 Сподели Публикувано 4 август 2017 Каквото и да правиш, ходенето до Пловдив може да ти е само плюс... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 5 август 2017 Сподели Публикувано 5 август 2017 Каквото и да правиш, ходенето до Пловдив може да ти е само плюс... Това е така спор няма,но е свързано и с повечко пари а точно в момента съм малко зле финансово.Четох из разни форуми че се чистят тези дебитомери и шанса да се върнат към живот бил доста голям.Мисля да опитам да го почистя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 6 август 2017 Сподели Публикувано 6 август 2017 Свалих и почистих дебитомера и го монтирах обратно.Разликата сега е че оборотите не играят,но ги държи високи 1000 оборота при топъл двигател.от време на време ги спада до към 700-800 когато спра на светофар или другаде.Всеки път е различно но не играят стоят си на колкото са се спрели при спирането.Иначе колата си върви уж добре,не съм я пробвал на дълго още но и не смея,защото като запаля и тръгна почти веднага светва лампата на двигателя.Като угася и запаля на ново не свети угасва си но ако форсирам на място или тръгна светва.Вторник ще сменям спирачната течност и ще я закачат пак да видят каква е грешката,дали пак е от дебитомера.Нямам познат с такава кола да пробвам с друг дебитомер дали ще се държи така.Иначе мога да си намеря втора употреба от някоя морга из нета,но трябва да го платя и ако се окаже че не е от него ще съм се набутал с едни 70-100 лева безсмислено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Никъде не видях да е писано за двигателите 2.0 GDI ?Нещата същите ли са като за 1.8 и 2.4, или има нещо по-различно?От кога започват да ги монтират?Някой ползвател да напише нещо с което се е сблъсквал, съответно, ако има решение и него?Заглеждам Pajero Pinin 2.0 GDI, а за него никъде нищо!?!?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Илийката от Габрово си взе такава джипка, питай директно него.Тук няма инфо, щото Каризмите са само 1.8 ГДИ, двойки няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 октомври 2018 Сподели Публикувано 24 октомври 2018 Илийката от Габрово си взе такава джипка, питай директно него.Тук няма инфо, щото Каризмите са само 1.8 ГДИ, двойки няма.Как му е ника? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 октомври 2018 Сподели Публикувано 25 октомври 2018 Ето - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=8499 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Masterdfx Публикувано 30 ноември 2018 Сподели Публикувано 30 ноември 2018 Някой знае ли, има ли разлика в двигателите 1.8 GDI 125 к.с. на каризмите преди 1999г и след фейслифта? И по-точно-дали главите са взаимозаменяеми? Клапани, кобилици и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo44 Публикувано 16 декември 2018 Сподели Публикувано 16 декември 2018 По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление.Здравей. Може ли да се свържем по телефона? Моя номер е 0034600224593Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 декември 2018 Сподели Публикувано 17 декември 2018 Здравей. Може ли да се свържем по телефона? Моя номер е 0034600224593Благодаря Номера който търсиш, се намира в профила на потребителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo44 Публикувано 27 декември 2018 Сподели Публикувано 27 декември 2018 Основната цел не беше диагностиката, а да изчистим дроселовата клапа и да видим дали от това ще се оправят оборотите. Но следващия път ще отида при Емил и ще си запиша данните.А има ли начин да разбера дали кабелите, които стигат до бобините са добре, че за тях четох тук, че се налага често да се сменят, тях не съм ги сменял? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Т. Публикувано 24 Май 2022 Сподели Публикувано 24 Май 2022 https://www.cars.bg/offer/62856d0fe37ba304a40e3942 Добър ден нов съм във форума и съм решил да си купя колата от линка.Да ми дадете съвет какво трябва да гледам по колата това ми е първата такава кола не съм имал досега Мицубиши.Аз ходих на един оглед покарах я но нещо много мудна ми се стори като вървеж.Вярно че бяхме по нагорнище и бяхме 4 човека в колата но не трябвали малко да се изтрелва за да ускори хубаво трябваше да натисна педала на газта докрай и кикдауна никъв го няма поне според мен.Общо взето направо се мъчеше колата пък си има коне.Иначе автоматика си е добре добре превключва без тряскане и окачването е добре не върти обороти като е загряла.Така че давайте съвети и мнения всичко ще ми е от полза защото нищо не разбирам от тази марка пък и аз общо взето от коли много не разбирам.Благодаря предварително на всички отзовали се.Не знам дали тук е мястот за поста но ако има нещо да го трие админа ще го постна където трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.