Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Промяна в шума на Gdi


ETR

Препоръчано мнение

Здравейте всички, както бях писал в друга тема скоро си купих Вагонче .За съжаление вече имам и проблем :( .Преди четири дни смених ангренажния ремък и ролките, защото колата е на 99000км и беше със заводските. Частите купих от най-реномирания магазин за японски резервни части в града(Бургас).След смяната, като тръгнах от сервиза ми се стори ,че след 3000 об/мин двигателя е станал по шумен.Реших да изляза от града и да я пробвам ма магистралата.И наистина за мой ужас тихият GDI ,който преди не се чуваше при 180-190км/час ,сега след 3200об/мин започна да ръмжи силно.Върнах се в сервиза,обясних проблема,а майстора каза че най вероятно е от новите части и ще ги прегледа.Обади ми се на другия ден да взема колата,а когато отидох каза че частите са наред и причината за по-шумния двигател не е в смяната на ремъка.И сега не знам какво да правя :unsure:Само въпроси без отговор!Некачествени части?Лош монтаж?Нещо съвсем различно?

 

Някой да има идеи?

 

 

За колата: :mitsu-smiley: Space Wagon GDI ,JMBLNN84W2Z000687, 4G64DY

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си майстора! При мен беше обратно - двигателя беше шумен и вибрираше, след смяна на ремъци и ролки не се чува... Кофти е че си купил от едно място неща, на друго място ти ги слагат и всеки се оправдава с другия. Аз ако съм бягам веднага при Milen_Z в Пловдив ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Най вероятно не са ти зацепили ремъка както трябва.......Не вярвам да е от частите.......А освен шумът, някаква промяна в ускорението не усети ли......И ролките видя ли ги каква марка са........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много странно колега. Ако няма значителна промяна в никой от всичките режими, може да е от маслото. Моят Гди стана доста по-шумен от Валволин 10W-40, взето от сигурен магазин. Препоръчаха ми да си взема другия път или Мотул или Кастрол същия вискозитет.

Колкото до ремъка дали те е зацепен най-добре може да ти каже Милен от Пловдив като те върже за компа. Невъзмжно е да е от кофти ремъци или друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен по-шумния двигател други разлики няма:ускорява както преди,не губи мощност,разходът е същия.. А за ролките едната е Koyo,другата NTN,а третата GMB.Маслото е Shell 5W40,но то е сменено след като шумът вече се беше променил....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами освен по-шумния двигател други разлики няма:ускорява както преди,не губи мощност,разходът е същия.. А за ролките едната е Koyo,другата NTN,а третата GMB.Маслото е Shell 5W40,но то е сменено след като шумът вече се беше променил....
Значи колега, ако има изобщо проблем в агренажният възел, то ще е в този обтегач на малкият ремък GMB........Особено ако е от 20-30лв.цена, значи е корейски........Иначе другите 2-ролки са си най добрите марки......Да не са ти откачали смукателни или изпускателни колектори, и да не са ги затегнали както трябва...... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Пиша ти от Бургас. Отскоро караме CARISMA 1.8 GDI, и се наложи да ходя по сервизи (удариха ме). Относно резервните части от коя фирма ги купи?

Аз се доверих на съвета на колегите от форума, консултирах се с Мирослав и т.н. Сменях и съединител в посочен от друг колега сервиз и вече нямаме проблем.

В кой сервиз ходи?

Ако искаш ми пиши на лични, за да не компрометираме някой. Интерисува ме, т.к. ще сменям ремъци, ролки...т.н. не смея да избера сервиз за това, а до Пловдив ми е далечко (при Милен).

Поздрави на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само гледай да не се натресеш на същия сервиз дето са му сменяли и на него ремъците. :rolleyes:

 

Колега ETR, в раздела Каризма, в темата за "Каризма с двигател GDI" (най-горната) съм описал една процедура как трябва да работи GDI двигател на празен ход, т.е. какви трябва да са му оборотите. Прочети я и си направи този експеримент и с твоя двигател. Отвори капака и наблюдаваи как се държи двигателя при смяната на режимите, по точно дали в някои от режимите двигателя няма да прекъсва и да се появи вибрация. Смяната на режимите ще разбереш по леката промяна на оборотите. Също така подаи газ и се постараи да задържиш двигателя на около 2500 об/мин. Следи също за появата на вибрации и прекъсване. После сподели разултатите тук да видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Пиша ти от Бургас. Отскоро караме CARISMA 1.8 GDI, и се наложи да ходя по сервизи (удариха ме). Относно резервните части от коя фирма ги купи?

Аз се доверих на съвета на колегите от форума, консултирах се с Мирослав и т.н. Сменях и съединител в посочен от друг колега сервиз и вече нямаме проблем.

В кой сервиз ходи?

Ако искаш ми пиши на лични, за да не компрометираме някой. Интерисува ме, т.к. ще сменям ремъци, ролки...т.н. не смея да избера сервиз за това, а до Пловдив ми е далечко (при Милен).

Поздрави на всички!

 

Аз мисля че по отношение на това да се сподели - от кои сервизи и магазини за части сме доволни или не, най добре да се пише напълно спокойно и без скрупули че някой ще е компрометиран. Това че в някой сервиз примерно не са си свършили работата както трябва и това че човек ще сподели тук във форума не трябва да е причина за някакво неудобство от страна на споделилия.

Нали за това обсъждаме тук - дали и другите могат да отидат в даден сервиз защото там има хора дето наистина разбират и с добро отношение или пък изобщо да не наближават нататък по разбираеми причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както Mилен ме посъветва направих опита за оборотите ма място:При напълно загрял двигател спрях ма място, и оборотите се покачиха и задържаха на !!! 750 об/мин(чертичката преди 1)което е проблем според описанието на опита.След 4 мин. при смяната на режима двигателя опита да вдигне оборотите и стрелката се премести съвсем минимално -буквално с милиметър и остана така.При смяната на режимите нямаше вибрации или прекъсване..При подаване на газ и задържане на 2500об/мин също нямаше прекъсване или вибрации...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както Mилен ме посъветва направих опита за оборотите ма място:При напълно загрял двигател спрях ма място, и оборотите се покачиха и задържаха на !!! 750 об/мин(чертичката преди 1)което е проблем според описанието на опита.След 4 мин. при смяната на режима двигателя опита да вдигне оборотите и стрелката се премести съвсем минимално -буквално с милиметър и остана така.При смяната на режимите нямаше вибрации или прекъсване..При подаване на газ и задържане на 2500об/мин също нямаше прекъсване или вибрации...

 

И аз имах подобен проблем след смяна на ремъците и ролките. Само че освен по-шумен Вагона стана и по-ленив, не ускоряваше като хората, и започна да гасне на ниски обороти.

Оказа се че са разкачали акомулатора /не знам защо/.

При ГДИ има задължително програмиране настройка на дроселовата клапа.

Milen_Z много добре я е описал в раздела GDI.

Това пробвал ли си?

 

Макар че най-вероятно е от майстора който ти е сменял ремъците.

 

Свещите сменял ли си? Сменят се на 100 000 км и струват доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Проблема е решен :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

 

 

При мен проблема е бил почти същия като на колегата от Берковица - с разликата, че за мой късмет не беше превъртял ремъка....

Иначе историята е позната: ''майсторът" си нямал и на идея какво е автом.обтегач на ремъка :guns: и като плюс беше монтирал едната ролка погрешно :mad:

Проблемът беше решен по познатия начин - при Милен в Пловдив :first: :icon_thumbup: (Хиляди благодарности Милене да си жив и здрав да помагаш :good:)

И накрая съвет към колегите: "Ако някой ще сменя ангр.ремък, попитайте майстора дали е чувал за автом.обтегач, за да си спестите много нерви или в по лошия случай много средства."

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...