Премини към съдържание

Space Wagon преди и след


Препоръчано мнение

Здравейте, решил сим да си взема Space wagon около 2000-2002г. но ми казват, че след '95 се правят в Холандия и не били сполучливи. Моля за някаква информация дали е вярно и дали си заслужава да си го взема. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спейс Уегън се прави единствено в Япония..........

Спейс Стар се прави в Холандия ,но двете коли няма нищо общо............

Спейс Уегън ако си търсиш, желателно е да е с 2.0 MPI 122 коня мотор, но са твърде редки, от този модел повечето са 2.4 GDI с или без 4х4 - хубави са, но мотора им е доста капризен ,можеш да погледнеш темата за GDI моторите..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета DJ Tymbi, но 2.0 MPI наистина ги няма никъде. Днеска гледах 2.4 GDI 2001г, много ми хареса, но незнам какво да гледам по автомобила. Направи ми впечатление, че двигателя беше като часовник, но малко шумен наподобяващ дизел. Това нормално ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От мен това съм чел...

Mitsubishi Space Wagon

 

(АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО: ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ)

 

Два фактора влияят в най-силна степен за успеха на даден производител на автомобили. Първата трудност се състои в спечелването на вниманието и доверието на купувачите в условията на свирепа конкуренция. Вторият и може би по-сложен проблем е да се запази извоюваното реноме. В подължение на 3 десетилетия японските производители градят репутацията си, за да се стигне до там, че народността им да се използва като синоним на безупречно качество. Три години бяха нужни на Mitsubishi Space Wagon да подкопае доверието на европейците в продукцията на марката. Колкото и парадоксално да звучи, виновни за това се оказаха самите жители на Стария контитент и по-точно обитателите на най-ниската му част. За да намалят разходите по производството, през 1998 г. в Mitsubishi взеха мъдрото решение да делегират правата върху сглобяването на Space Wagon на холандското предприятие NedCar. Същата практика използват почти всички фирми от Страната на изгряващото слънце. Само месеци по-късно обаче, в рекламните брошури на "Трите диаманта" взеха да се появяват недотам понятни уточнения, че този или онзи модел "идва директно от Япония", а не от филиалите на компанията. Обясненията всъщност си имаха съвсем конкретен характер. Зачестилите оплаквяния на клиенти от качеството на продукцията на NedCar придаваха допълнителна тежест на всичко "японско и родно". Холандците ги бива в градинарството, опазването на правата на човека и толерирането на меките дроги, но определено издъхват в автомобилостроенето. Ето защо преди покупка всеки що-годе запознат с моделната гама на Mitsubishi пита за първата буква от идентификационния номер на колата. Ако той започва с "P" - добре - произведена е в Корея. За "J" няма какво да се обяснява, но ако VIN-ът започва с "Х", купувачът непременно трябва да има едно на ум. Принципът е простичък, а третото поколение на Space Wagon само доказва правотата му.

 

Проблемът за почитателите на японския ван се състои в това, че почти 90 процента от продадените в Европа екземпляри са слезли от конвейерите на NedCar. Това отговаря на въпроса защо има толкова много оплаквания от качеството на Wagon-а или как е възможно по пода и гофрираните греди на

 

каросерията

 

на едва тригодишен автомобил от най-ново поколение да избие ръжда. В технологично отношение японският ван изпреварва почти всички свои съперници. По експлоатационни параметри Space Wagon се доближава по-скоро до лека кола, макар да е шестместен, а удобствата и ергономията го извеждат на челни места в този клас. Защо тогава след едва три сезона в иначе абсолютно обезшуменият

 

салон

 

започва истински концерт от скърцащи, тракащи и хлопащи дразнения? Очевидно не заради инженерни пропуски, тъй като оценката за екземплярите, произведени в Япония и Корея е много висока. Единственото разумно обяснение е, че някой май е попрекалил с ганджата в обедната почивка...

 

Няма спор, че Space Wagon е един от най-елегантните представители на категорията си. Подобно на друг член на фамилията Mitsubishi от втората половина на 90-те, Galant, японският миниван притежава удивително хармонична външност за габаритите и пропорциите си. Интериорът на модела също е мислен търпеливо и предлага прекрасна ергономия. Детайлният оглед на купето преди покупка обаче е абсолютно задължетелен. Съвет за предотвратяване на серенадата от арматурното табло, седалките и тапицерията на вратите, уви, не може да се даде. Добре е обаче да се знае, че дори да не дава явни заявки за скорошно пенсиониране, ауспухът рядко издържа повече от две години.

 

В механично отношение, слава богу, Space Wagon рядко сюрпризира с тежки дефекти. Всъщност единствената по-сериозна беля са способни да докарат на собственика си някои екземпляри от най-ранните серии на модела, произвдени в първите два месеца от началото на "холандската" му кариера. Тогава са отчетени случаи на строшени клапани, а компанията взема светкавични мерки за отстраняване на дефекта. Случаят не търпи половинчати действия, защото фирмата тъкмо внедрява първия в света сериен бензинов

 

двигател

 

с директно впръс-кване на горивото GDi (Gasoline Direct injection). Mitsubishi Space Wagon се екипира с неговата 2.4-литрова версия, която хармонира отлично със сравнително тежката каросерия. Пък дори и да не беше така, за купувача няма други възможности. Една от най-често спряганите критики към японския еднообемник е липсата на избор и някакво разнообразие в моторната гама. Едва преди две години Mitsubishi започна да монтира и друг мотор на Space Wagon - 2.0-литров, с мощност 133 коня, но за дизелова модификация така и не се заговори. По този параметър японският ван решително отстъпва на конкурентите си, които не са никак малко. Вярно, в Щатите и родината си моделът се екипира също с почти легендарния V-образен трилитров шестак на марката, но какво от това? Който иска Space Wagon, взема го с 2.4-литров GDi, това е положението. Добре поне, че този агрегат напълно оправда високите очаквания на публиката. Работи изключително култивирано и тихо, харчи малко и върви като самолет. Дори с пълно натоварване, с каквото масата на вана надхвърля 2 тона, Space Wagon набира уверено и може да поддържа много висока скорост часове наред по магистралата.

 

За жалост не всички възли понасят така добре огромното тегло на вана. На най-неприятни въздеийствия е подложена

 

ходовата част

 

на Space Wagon. Разбира се, състоянието й зависи в много голяма степен от нрава на водача и способността му да я щади, но като цяло шасито трудно понася натоварванията. След 80-100 хил. км предният и задният мост почти задължително подлежат на капитално обновяване. Повечето собственици предпочитат да се сбогуват с Wagon-а си именно около тази отметка на километража и за ремонтите остават за бъдещия притежател.

 

Критики от подобно естество се чуват и по адрес на

 

спирачната система

 

Тя е достатъчно ефективна за теглото на японския ван, но ако бяха предвидени дискове с по-голям диаметър, животът им и този на накладките със сигурност щеше да трае повече.

 

Mitsubishi Space Wagon онагледява най-ярко поговорката, че никога не е късно да се... изложиш. За зла беда, вината за накърнения имидж на производителя и модела не носят инженерни или конструктивни пропуски, а изработката, която японците са имали неблагоразумието да възложат на друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тази статия трябва да я сложим в темата "Смях, смях, смях..."

От друга страна ми е тъжно, как може да има толкова некадърни хора по тази земя... :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Доста изчерпателно и дост разубеждаващо, и пак остава въпросът какво да си взема.

 

Доста подвеждащо бих казал.

Всъщност този, който е писал статията може да се даде под съд без проблем, защото няма едно вярно нещо.

Според него холандската фабрика бълва некачествена продукция.

Ето статиките извън нашия форум или Мицубиши Мотърс.

 

http://www.autoplanet1.com/index.php?cat=1...t=5&id=2211

 

 

Сред малките автомобили най-малко повреди през 2007 г. е показал моделът Colt на Mitsubishi, пред Mini и вече спреният от производство Audi A2. При ниската средна класа води BMW Серия 1, следва Mercedes Клас B и Audi A3.В средния клас на първо място е Audi A4, на последно Renault Laguna. Сред големите автомобили най-надежден е Audi A6, при спортните автомобили води Mercedes SLK, a при SUV моделите най-малко повреди е показал BMW X3. Най-сполучлив семеен автомобил тип MPV, е Mitsubishi Space Star следван от Citroen Picasso и Mazda5, последен тук е Ford Focus C-Max.

 

http://news.automedia.bg/read/4089.html

 

Сега за Space Wagon за който питаш. Съседа, който живее срещу нас има вече 2 години такъв ван. Неговия е GDI, който няма никакъв проблем (освен нещо по контролното табло) до ден днешен. Той ходи с него къде ли не...

 

http://www.niot.net/niot_570/mitsubishi%20space%20wagon%20(2).jpg

 

За скърцания на табло или на каквото и да било вътре в купето е просто смешно да се говори. Покарай малко вана и ще разбереш. Качеството на изработката в тази кола е от най-висок клас! Трябва обаче да се види двигателя от специалист преди покупката. Във форума има 2-ма човека тесни специалисти по него. Милен (Milen_z) и Пламен (DJ Tymbi).

 

Всъщност от къде е тази статия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-тъпото нещо което можах да прочета тази сутрин заедно с кафето.

По отношение на забележките няма нищо вярно. Вярно че съм пристрастен към колата си Вагон 99 2.4GDI 4x4, но това са абсолютни глупости. Карам я 6 месеца и мога да ви кажа мнението си на не специалист.

- страшно стабилна на пътя,

- никакви шумове в купето,

- удоволствие в завоите,

- при изпреварване продължава да ме учудва - ускорява страхотно за тази голяма маса,

- много добра видимост от страна на всички в купето, най-вече на водача

- цялото ми семейство страхотно се радва на перфектно и сигурно пътуване

- извън пътя е невероятна. Това лято съм я пробвал по планини, пясък, вода и къде ли не и на няколко пъти ни е измъквала от невероятни ситуации

- това не е Паджеро, но перфектна за хора които кривват извън пътя събота и неделя с приятели

- нисък разход на гориво около 8л. на дълъг път, дори и с 6 пасажера на борда

 

Така мога да пиша суперлативи до утре заран.

 

Има си и подробности които разбираш веднага след като си купиш такъв Вагон и трябва да си наясно с тях

- не може да се сложи газова уредба поне за сега /на мен не ми трябва при разхода който показва/

- почти никой майстор не разбира от този двигател и не е чувал за GDI

 

При проблем с колата този форум може да ти помогне повече от всички майстори наоколо.

При всякакви въпроси за обслужване и поддръжка по-добре пусни тема във форума.

Тук хората са добронамерени, и има много специалисти.

 

Каквато и кола да караш уважавай си колата и тя ще те уважава.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

На няколко места чета също и в тази статия, че няма дизелови вагони преди 2000 година, а аз съм си харесал един дизелак 1997 г. та се чудя какъв е тоя двигател, много рядко срещан или не е правен за Европа?

 

всъщност намерих : http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15602

 

Другото което искам да попитам защото още не съм го виждал наживо е дали на третия ред седалки може да се вози комфортно човек висок 1.90, като на втория ред няма да се вози никой и той може да се изтрегли възможно най-напред.

Редактирано от pam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места чета също и в тази статия, че няма дизелови вагони преди 2000 година, а аз съм си харесал един дизелак 1997 г. та се чудя какъв е тоя двигател, много рядко срещан или не е правен за Европа?

 

всъщност намерих : http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15602

 

Другото което искам да попитам защото още не съм го виждал наживо е дали на третия ред седалки може да се вози комфортно човек висок 1.90, като на втория ред няма да се вози никой и той може да се изтрегли възможно най-напред.

Дизели няма след 1998, това е за Wagon. На третия ред не може да се вози комфортно човек 190 см, както не може да се вози и в друг вид подобен автомобил, причината е че разстоянието между седалките и пода е 20-30 см а не 40 както е на втория ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...