Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 април 2005 Admin Сподели Публикувано 14 април 2005 Mitsubishi Eclipse e от автомобилите които мигновенно привличат вашия поглед. Мускулестият спортист е едно от най-добрите дизайнерски постижения не само на Mitsubishi но и на цялото автомобилостроене. Eclipse напълно заслужено е носител на множество международни награди, а перфектните шестцилиндрови двигатели отлично хармонизират на красивото купе на японеца. http://images07.snimka.bg/000749982.jpg Екстериор Екстриора на Eclipse e хармония от агресивен спортен вид съчетан с овални аеродинамични линии. Задното фабрично антикрило дава не само перфектен завършек на автомобила а и помага при по-висока скорост на колата да "зелепне" на пътя. За перфекното пътно поведение е подбрано най-доброто окачване на фирмата-колата има изключителна стабилност а 17-цоловите колела напълнодопълват общото положително впечатление. http://images07.snimka.bg/000772384.jpg Интериор Интериора ви потапя в лукс и спортна визия. Уредите са в типичния за Mitsubishi стил-всичко е пригледно и лесно за управление. Седалките и воланът се регулират с електрически бутони с памет. Скоростният лост на е изключително удобен а самият ход на скоростите на автоматчината кутия са истинска наслада за всички шофьори. Климатичната система работи тихо а самата вентилационна състема на автомобила е безупречна. http://images07.snimka.bg/000749899.jpg Лукс и спортен дух (Spyder) Двигател Двгателите които се вграждат са няколко. Най-рапространената версия и най-добре прилягаща на Eclipse e трилитровият мотор.Той е с 24-вентила и достига мощност от 208 к.с. Топ версията е моторът GTS-214 к.с. Той лесно катапултира колата до 100км/ч за около 6 сек. http://images07.snimka.bg/000749959.jpg 2.4 L Технически характеристики Купе Количество места 2+2 Дължина/Широчина/Височина-4455/1750/1310мм Маса-1480кг. Двигател-шестцилиндров-V образен-24 вентила 2972см2 Мощност-208к.с при 5500об/мин Максимална скорост-225км/ч Разход-градско-11.8лИзвънградско-8.4л Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Яяя........моята бивша любима............... :icon_thumbup: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Този двигател който е на снимката е на 100% като моя :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Колеги нямям намерение да обиждам някого, а смо изразявам собствено мнение и като голям фен на еклипс, притежавал съответно 1г,2г,4г мисля че имам право на такова, а именно... еклипс 3г трябва да бъде изтрит от историята защото само мерзае марката и модела!!!! Не мога да повярвам че този меко казано лош дизайн е дело на мицубиши..... все пак това си остава мое мнение което съм сигурен че много хора ще подкрепят и много ще отрекът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Определено грешиш и то жестоко, но това си е твое виждане. Редактирано 27 август 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Определено грешиш и то жестоко, но това си е твое виждане.Oт позиция на времето , много неща могат да се кажат. В момента и интериора не може да се нарече еквивалент за лукс и спорт, но все пак за времето си ,вижданията са били такива. А трябва да се вземе предвид, че създаването на този автомобил е ориентирано отново към пазара в САЩ, а там този тип автомобили и визия високо се ценят. Няма да изпадам в подробности, но спортните купета зад океана са доста по -скъпи и цената им във времето е доста стабилна, за разлика от тази на луксозните седани и лимузини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Не съм съгласен. Еклипс 4G като излезе беше по 18-20 000 долара. Иначе и 3G и 4G са провал тъй като вече не следват спортния характер на модела, а гонят само някаква визия, която дори не може да се доближи до тази на 2G. Откъм двигатели пък е пълна трагедия. А ако сложат и дизелов мотор в 5G, каквито слухове се прокрадват, тотално ще ми сринат уважението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 2Г си остава емблема за еклипс. 1Г ме радва с дървения си вид. 2Г си е красавец. 3Г Не ми харесва в муцуната, отзад е добре. 4Г е голям красавец. За двигателите - много жалко, че на това 4Г купе, няма някой 3000 туин-турбо мотор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Не съм съгласен. Еклипс 4G като излезе беше по 18-20 000 долара. Иначе и 3G и 4G са провал тъй като вече не следват спортния характер на модела, а гонят само някаква визия, която дори не може да се доближи до тази на 2G. Откъм двигатели пък е пълна трагедия. А ако сложат и дизелов мотор в 5G, каквито слухове се прокрадват, тотално ще ми сринат уважението. Относно спортния характер на еклипс: фенове сме на модела но нека бъдем реалисти и да признаем че що се отнася до сток изпълнението, във всички генерации той е присъсътвал и присъства САМО и единствено в дизайна на автомобила, който наистина много харесвам, като изклчим 3г.По отношение на двигателите (отново говорим за сток) единствено двулитровия турбо двг със своите 190кс може да има някакви претенции за спортен дух, но и там основния недостатък на еклипс високата маса на автомобила около 1500кг го оставя на зад в класирането за подчертано спортни автомобили. Истината е че красивият спортен дизайн на модела, комбиниран с разумната цена (сравнително ниска) кара много от по-младите фенове на високи скорости и екстремни преживявания да се впускат в един безкраен (всеки му до колкото му позволяват възможностите) филм наречен тунинг. В това отношение наистина 2г е емблематичен и то главно заради хитовото заглавие по големите екрани БЪРЗИ И ЯРОСТНИ 1. Аз самия бях силно повлиян от него, в следствие на което си взех първо 1г, после 2г и сега 4г. Интересното е че втория епизод на филма не ме "зариби" за 3г :rolleyes: Честно казано и аз съм си задавал въпроса "защо аджеба от мицубиши не пипнат малко еклипсчето и да го пуснат в WRC вместо този лансер с 4 врати"За дизеловия двигател на еклипс просто няма да коментирам. Първо че еклипс се произвежда в Америка, където делът на ЛЕКИ автомобили с монтиран дизелов агрегат е около 2% представляван от WV и от част мерцедес, и второ че "малолитражните" бензинови двигатели под 3.0л със комбиниран разход около 10/100 при цена на бензина $2 за барел са си направо "зелени" хибриди :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Истината е, че еклипс няма ясно определено място под слънцето на моторните спортове. Единствено в Драг рейсинга се представя на ниво. Причината да не става за повечето спортове е задвижването, което е предно или 4х4, но с не дотам добри диференцияли. Някои хора го пускат и на писти, но там трябват доста доработки, за да се избегнат проблеми като недозавиването. За WRC няма смисъл да се говори, тъй като не е кола за черни пътища. Това за теглото наистина е така. Колата може да се олекоти доста, но за това трябват средства за карбонови и алуминиеви елементи. Повечето еклипси се карат от хора, които си ги карат за кеф по пътищата, но има и такива, които се тунинговат до над 700 коня, като и доста, които са над 1000 коня. Най-бързото мицубиши на 400 метра е имено еклипс с над 1300 коня на 2.0 литра 4G63 мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Това беше и моята идея, че сток моделите (заводските) не са "бегачки" и са идеални да си ги караш за удоволствие но не и за гонки. Те прекрасно комбинират красивия спортен дизайн с удобството при шофиране дори и на по-дълги разстояния. Конкретен пример: моят 4г вози в пъти по-меко от мегана на жена ми (със заводско ниско окачване) Та мисалта ми беше, че WRC колите и без това нямат нищо обшо с техните заводски братя, така че спокойно биха могли да качат еклипса на ново окачване с нов двигател, което между другото RALLI ART вече направиха още на SEMA 2005 SHOW http://www.autoblog.com/2005/11/04/mitsubi...lliart-concept/ с 4x4 и 400кс :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Относно двигателите, не забравяйте че в края на 80-те и началото на 90-те е била т.нар. "турбо ера". Именно там е била компетицията между доста марки. Именно и тогава са се произвеждали 1Г и 2Г. 3Г се прозвежда извън ерата, просто явно тогава целите са били други, та и затова са решили да предложат точно тези мотори. Аз лично не съм карал 3Г, но ми харесва. За 4Г да не говорим, наистина когато излезе беше на много конкурентна цена в Америка. Просто се продаваше като топъл хляб. А вие "защо нямала нещо туин турбо...".Ами за тези пари няма как да има!!!! Хората това целят - да им се продава колата добре, на най-мощния автомобилен пазар в света- Американския, да е конкурентноспособна. Уникална ли беше колата когато излезе- уникална беше. Продаваше ли се - продаваше се, и все още се продава. Когато ти се кара турбо, купуваш си "Иво" и това е. А колега относно гонките, така и не разбрах за кои гонки не става според теб. Определено за рали няма как да става, просто купето му е далеч далеч непригодно според мен. Но баш за "гонки" си става. Чичо Шепърд го доказа още преди няколко години, със абсолютно оригинално купе 1Г, единствено с подменени преден и заден капак (леки). Зверски 7-ци с четирицилиндров мотор и абсолютно запазено шаси. Не като "гумените" голфове от нашия драг рейсинг Да те е страх да ги гледаш даже... За дизеловия двигател - ами да сложат, защо да не сложат. Натам се ориентираха времената. Някой 200 коня дизел лошо ли ще е?? И ето пак - хората искат колата им да бъде ПРОДАВАНА, особено в сегашните времена на криза. Както са се нахъсали сега американците да купуват икономични коли, нищо чудно и някой хибрид да изскочи. Лошо ли ще е, като на новия Лексус например (400+160) к.с. Да им имам хибрида.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gagliandar Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Колега, за турбо ерата мога да се съглася имайки в предвид и пътят който формула едно измина, а че в момента сме в ерата на дизела, също няма съмнение! По отнояение на продажбите на еклипс обаче искам да ти кажа ,че ако прототипа на ralliart от шоуто на SEMA през 2005г беше пуснат в серийно производство, то специално на американския пазар той определено щеше да се продава по-добре от лансера... все пак говорим за спортно купе и седан с 4 врати..... :icon_hmm: Обратното, според мен с лансер ево, мицубищи се прицелиха в глобалния а пазар зе феновете по цял свят вкл. и северна америка, а не само там (където се произвежда и продава еклипс за наше голямо съжаление :icon_crying: :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Ами да прав си, но този "ралиарт" нямаше да е на цена 20К например, и малко хора щяха да си го купят, най-вероятно и за това са решили да не го пускат серийно.За "Иво"-то наистина е така, прицелиха се в световен мащаб, просто американския пазар се задъхва вече и затова. А и там конкуренцията вече е жестока....Направи ми впечатление, че в момента новото Камаро държи рекорда за най-ниска цена на "масъл кар" - 35К. Докъде я докараха....Като си представя само че тука хората за тези пари си купуват... Голфове и Шкоди да речем. Истината е една, всички притежатели на Еклипс според мен държим едни уникални коли. Коли, на които след 15 години някой ще се обръща и ще се кефи както сега на Мустанг-Шелби'69 или Камаро'69. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 За дизела не съм съгласен. Не отива на такова купе да сложат дизелов мотор. Просто все едно Бен Джонсън да тича по джапанки. Дизелът е слабо гориво и каквото и да си говорим - не може да се мери с бензина. Хората карат с нитро-метан, керосин и т.н. спортните коли, а те дизел ще слагат. Да го слагат на Галантите и лансерите. Ако ще и 10 скорости да направят никога няма да си взема дизел в тяло на бегачка. Говориш за Лексус - виж новият IS-F... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 не е така.. дизелчето може да бъде много палаво не случайно ауди ги удари на лю ман Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokoboko Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.T.A.L.K.E.R. Публикувано 12 февруари 2015 Сподели Публикувано 12 февруари 2015 Истината е една, всички притежатели на Еклипс според мен държим едни уникални коли. Коли, на които след 15 години някой ще се обръща и ще се кефи както сега на Мустанг-Шелби'69 или Камаро'69. :icon_dance: Да възродя темата...Карай градско забелязвам, че доста хора се обръщат да гледат колата. И малки, и големи. Най-ми стана кеф, когато паркирах и след 10тина секунди минава групичка от 4-ма азитци ... Ми и 4-мата обърнаха глави.. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wiko Публикувано 23 февруари 2017 Сподели Публикувано 23 февруари 2017 Здравеите знам че не е по темата но ще се радвам ако помогнете търся купе или по скоро част от купето на еклипс 3г може и блъсната важно ми е само десния панел където ляга фара да е здрав ще съм ви безкраино благодарен ако помогнете по какъвто и да е начин може да ми пишете и на viko911003@abv.bg благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.