Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Eclipse (d30) 3.0i V6-24v


Препоръчано мнение

  • Admin

Mitsubishi Eclipse e от автомобилите които мигновенно привличат вашия поглед. Мускулестият спортист е едно от най-добрите дизайнерски постижения не само на Mitsubishi но и на цялото автомобилостроене. Eclipse напълно заслужено е носител на множество международни награди, а перфектните шестцилиндрови двигатели отлично хармонизират на красивото купе на японеца.

 

http://images07.snimka.bg/000749982.jpg

 

Екстериор

 

Екстриора на Eclipse e хармония от агресивен спортен вид съчетан с овални аеродинамични линии. Задното фабрично антикрило дава не само перфектен завършек на автомобила а и помага при по-висока скорост на колата да "зелепне" на пътя. За перфекното пътно поведение е подбрано най-доброто окачване на фирмата-колата има изключителна стабилност а 17-цоловите колела напълнодопълват общото положително впечатление.

 

http://images07.snimka.bg/000772384.jpg

 

Интериор

 

Интериора ви потапя в лукс и спортна визия. Уредите са в типичния за Mitsubishi стил-всичко е пригледно и лесно за управление. Седалките и воланът се регулират с електрически бутони с памет. Скоростният лост на е изключително удобен а самият ход на скоростите на автоматчината кутия са истинска наслада за всички шофьори. Климатичната система работи тихо а самата вентилационна състема на автомобила е безупречна.

 

http://images07.snimka.bg/000749899.jpg Лукс и спортен дух (Spyder)

 

Двигател

 

Двгателите които се вграждат са няколко. Най-рапространената версия и най-добре прилягаща на Eclipse e трилитровият мотор.Той е с 24-вентила и достига мощност от 208 к.с. Топ версията е моторът GTS-214 к.с. Той лесно катапултира колата до 100км/ч за около 6 сек.

 

http://images07.snimka.bg/000749959.jpg 2.4 L

 

 

Технически характеристики

 

Купе

Количество места 2+2

Дължина/Широчина/Височина-4455/1750/1310мм

Маса-1480кг.

Двигател-шестцилиндров-V образен-24 вентила

2972см2

Мощност-208к.с при 5500об/мин

Максимална скорост-225км/ч

Разход-градско-11.8л

Извънградско-8.4л

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...
  • преди 1 месец ...
  • преди 9 месеца ...

Колеги нямям намерение да обиждам някого, а смо изразявам собствено мнение и като голям фен на еклипс, притежавал съответно 1г,2г,4г мисля че имам право на такова, а именно... еклипс 3г трябва да бъде изтрит от историята защото само мерзае марката и модела!!!! Не мога да повярвам че този меко казано лош дизайн е дело на мицубиши..... все пак това си остава мое мнение което съм сигурен че много хора ще подкрепят и много ще отрекът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено грешиш и то жестоко, но това си е твое виждане.

Oт позиция на времето , много неща могат да се кажат. В момента и интериора не може да се нарече еквивалент за лукс и спорт, но все пак за времето си ,вижданията са били такива. А трябва да се вземе предвид, че създаването на този автомобил е ориентирано отново към пазара в САЩ, а там този тип автомобили и визия високо се ценят. Няма да изпадам в подробности, но спортните купета зад океана са доста по -скъпи и цената им във времето е доста стабилна, за разлика от тази на луксозните седани и лимузини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен. Еклипс 4G като излезе беше по 18-20 000 долара. Иначе и 3G и 4G са провал тъй като вече не следват спортния характер на модела, а гонят само някаква визия, която дори не може да се доближи до тази на 2G. Откъм двигатели пък е пълна трагедия. А ако сложат и дизелов мотор в 5G, каквито слухове се прокрадват, тотално ще ми сринат уважението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2Г си остава емблема за еклипс. 1Г ме радва с дървения си вид. 2Г си е красавец. 3Г Не ми харесва в муцуната, отзад е добре. 4Г е голям красавец. За двигателите - много жалко, че на това 4Г купе, няма някой 3000 туин-турбо мотор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен. Еклипс 4G като излезе беше по 18-20 000 долара. Иначе и 3G и 4G са провал тъй като вече не следват спортния характер на модела, а гонят само някаква визия, която дори не може да се доближи до тази на 2G. Откъм двигатели пък е пълна трагедия. А ако сложат и дизелов мотор в 5G, каквито слухове се прокрадват, тотално ще ми сринат уважението.

 

Относно спортния характер на еклипс: фенове сме на модела но нека бъдем реалисти и да признаем че що се отнася до сток изпълнението, във всички генерации той е присъсътвал и присъства САМО и единствено в дизайна на автомобила, който наистина много харесвам, като изклчим 3г.

По отношение на двигателите (отново говорим за сток) единствено двулитровия турбо двг със своите 190кс може да има някакви претенции за спортен дух, но и там основния недостатък на еклипс високата маса на автомобила около 1500кг го оставя на зад в класирането за подчертано спортни автомобили. Истината е че красивият спортен дизайн на модела, комбиниран с разумната цена (сравнително ниска) кара много от по-младите фенове на високи скорости и екстремни преживявания да се впускат в един безкраен (всеки му до колкото му позволяват възможностите) филм наречен тунинг. В това отношение наистина 2г е емблематичен и то главно заради хитовото заглавие по големите екрани БЪРЗИ И ЯРОСТНИ 1. Аз самия бях силно повлиян от него, в следствие на което си взех първо 1г, после 2г и сега 4г. Интересното е че втория епизод на филма не ме "зариби" за 3г :rolleyes:

Честно казано и аз съм си задавал въпроса "защо аджеба от мицубиши не пипнат малко еклипсчето и да го пуснат в WRC вместо този лансер с 4 врати"

За дизеловия двигател на еклипс просто няма да коментирам. Първо че еклипс се произвежда в Америка, където делът на ЛЕКИ автомобили с монтиран дизелов агрегат е около 2% представляван от WV и от част мерцедес, и второ че "малолитражните" бензинови двигатели под 3.0л със комбиниран разход около 10/100 при цена на бензина $2 за барел са си направо "зелени" хибриди

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че еклипс няма ясно определено място под слънцето на моторните спортове. Единствено в Драг рейсинга се представя на ниво. Причината да не става за повечето спортове е задвижването, което е предно или 4х4, но с не дотам добри диференцияли. Някои хора го пускат и на писти, но там трябват доста доработки, за да се избегнат проблеми като недозавиването. За WRC няма смисъл да се говори, тъй като не е кола за черни пътища. Това за теглото наистина е така. Колата може да се олекоти доста, но за това трябват средства за карбонови и алуминиеви елементи. Повечето еклипси се карат от хора, които си ги карат за кеф по пътищата, но има и такива, които се тунинговат до над 700 коня, като и доста, които са над 1000 коня. Най-бързото мицубиши на 400 метра е имено еклипс с над 1300 коня на 2.0 литра 4G63 мотор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това беше и моята идея, че сток моделите (заводските) не са "бегачки" и са идеални да си ги караш за удоволствие но не и за гонки. Те прекрасно комбинират красивия спортен дизайн с удобството при шофиране дори и на по-дълги разстояния. Конкретен пример: моят 4г вози в пъти по-меко от мегана на жена ми (със заводско ниско окачване)

Та мисалта ми беше, че WRC колите и без това нямат нищо обшо с техните заводски братя, така че спокойно биха могли да качат еклипса на ново окачване с нов двигател, което между другото RALLI ART вече направиха още на SEMA 2005 SHOW http://www.autoblog.com/2005/11/04/mitsubi...lliart-concept/ с 4x4 и 400кс :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно двигателите, не забравяйте че в края на 80-те и началото на 90-те е била т.нар. "турбо ера". Именно там е била компетицията между доста марки. Именно и тогава са се произвеждали 1Г и 2Г.

3Г се прозвежда извън ерата, просто явно тогава целите са били други, та и затова са решили да предложат точно тези мотори. Аз лично не съм карал 3Г, но ми харесва. За 4Г да не говорим, наистина когато излезе беше на много конкурентна цена в Америка. Просто се продаваше като топъл хляб. А вие "защо нямала нещо туин турбо...".

Ами за тези пари няма как да има!!!! Хората това целят - да им се продава колата добре, на най-мощния автомобилен пазар в света- Американския, да е конкурентноспособна. Уникална ли беше колата когато излезе- уникална беше. Продаваше ли се - продаваше се, и все още се продава. Когато ти се кара турбо, купуваш си "Иво" и това е.

 

А колега относно гонките, така и не разбрах за кои гонки не става според теб. Определено за рали няма как да става, просто купето му е далеч далеч непригодно според мен.

Но баш за "гонки" си става. Чичо Шепърд го доказа още преди няколко години, със абсолютно оригинално купе 1Г, единствено с подменени преден и заден капак (леки). Зверски 7-ци с четирицилиндров мотор и абсолютно запазено шаси. Не като "гумените" голфове от нашия драг рейсинг :) Да те е страх да ги гледаш даже...

 

За дизеловия двигател - ами да сложат, защо да не сложат. Натам се ориентираха времената. Някой 200 коня дизел лошо ли ще е?? И ето пак - хората искат колата им да бъде ПРОДАВАНА, особено в сегашните времена на криза. Както са се нахъсали сега американците да купуват икономични коли, нищо чудно и някой хибрид да изскочи. Лошо ли ще е, като на новия Лексус например (400+160) к.с. :) Да им имам хибрида....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за турбо ерата мога да се съглася имайки в предвид и пътят който формула едно измина, а че в момента сме в ерата на дизела, също няма съмнение! По отнояение на продажбите на еклипс обаче искам да ти кажа ,че ако прототипа на ralliart от шоуто на SEMA през 2005г беше пуснат в серийно производство, то специално на американския пазар той определено щеше да се продава по-добре от лансера... все пак говорим за спортно купе и седан с 4 врати..... :icon_hmm:

Обратното, според мен с лансер ево, мицубищи се прицелиха в глобалния а пазар зе феновете по цял свят вкл. и северна америка, а не само там (където се произвежда и продава еклипс за наше голямо съжаление :icon_crying: :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да прав си, но този "ралиарт" нямаше да е на цена 20К например, и малко хора щяха да си го купят, най-вероятно и за това са решили да не го пускат серийно.

За "Иво"-то наистина е така, прицелиха се в световен мащаб, просто американския пазар се задъхва вече и затова. А и там конкуренцията вече е жестока....

Направи ми впечатление, че в момента новото Камаро държи рекорда за най-ниска цена на "масъл кар" - 35К. Докъде я докараха....

Като си представя само че тука хората за тези пари си купуват... Голфове и Шкоди да речем.

 

Истината е една, всички притежатели на Еклипс според мен държим едни уникални коли. Коли, на които след 15 години някой ще се обръща и ще се кефи както сега на Мустанг-Шелби'69 или Камаро'69. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

За дизела не съм съгласен. Не отива на такова купе да сложат дизелов мотор. Просто все едно Бен Джонсън да тича по джапанки. Дизелът е слабо гориво и каквото и да си говорим - не може да се мери с бензина. Хората карат с нитро-метан, керосин и т.н. спортните коли, а те дизел ще слагат. Да го слагат на Галантите и лансерите. Ако ще и 10 скорости да направят никога няма да си взема дизел в тяло на бегачка. Говориш за Лексус - виж новият IS-F...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...
  • преди 1 година ...
  • преди 2 години ...

Истината е една, всички притежатели на Еклипс според мен държим едни уникални коли. Коли, на които след 15 години някой ще се обръща и ще се кефи както сега на Мустанг-Шелби'69 или Камаро'69. :icon_dance:

 

Да възродя темата...Карай градско забелязвам, че доста хора се обръщат да гледат колата. И малки, и големи. Най-ми стана кеф, когато паркирах и след 10тина секунди минава групичка от 4-ма азитци ... Ми и 4-мата обърнаха глави.. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравеите знам че не е по темата но ще се радвам ако помогнете търся купе или по скоро част от купето на еклипс 3г може и блъсната важно ми е само десния панел където ляга фара да е здрав ще съм ви безкраино благодарен ако помогнете по какъвто и да е начин може да ми пишете и на viko911003@abv.bg благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...