Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Цени на технически профилактики


JsP

Препоръчано мнение

на 30 000 км. стигнах и трябва да ходя за смяна на масло. Миналият път смених филтър купе, въздушен филтър, филтър маслен и Масло Кастол ГТХ - 5 литра и ми обявиха 275 лв в Ратола София. Да попитам сега дали ще трябва да се сменя още нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Отговори 146
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Днеска в 9'30ч имам запазен час в Дарс Ауто Бургас. Станах на 90 000 без 200км и ще сменям маслото на двигателя със филтъра, маслото на CVTто филтъра и гарнитурата на картера на скоростите.

Ще видим дали ще са верни цените, които ми казаха по-рано!

Приготвил съм си 1000лв, да видим колко ще е рестото! :icon_angel:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

полезно инфо :)

 

аз незнаех, че се сменя маслото на CVTто, макар че е близко до акъла.. просто не го асоциирам с нормален автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Смених маслата и маслените филтри на колата.

1.двигател Mobil-1 0W40 - 4л

2.маслен филтър

3.CVTто - :mitsu-smiley: Dia Queen CVT Fluid-J1 - 6л +1л в понеделник.

4.гарнитура картер CVT

5.маслен филтър CVT

6.четене ECU и почистване на грешки

7.труд

 

Всичко това ми струваще 632,90лв.

 

Маслото в CVT, нестига че се сменя, ами е и хубаво да се смяня по-раничко, примерно на 60 или 75 000км, при 4та или 5та смяна маслото на двигателя.

Това което изкараха момчетата от кутията, беше направо черно, а новото което наляхме е прозрачно зелено, такова каквото е било сипано първоначално.

Така да се каже, беше си направо препържено старото масло. Казаха, че проблема с "препържването", идва от прекалено малкия радиатор за охлаждане на маслото от кутията, който е сложен.

Ето още една тема за доработване на колата. :icon_rock:

Вече виждам моята не с един, а с 2 радиатора за охлаждане на маслото от скоростите и то двойно по-големи от сегашния.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

представям си на моя аутлендър колко е препържено :) :)

 

за големия двигател абсолютно същата кутия ли е или по-голяма?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Преди два дни правих второ техническо обслужване отново в Евро Старс Русе.

Смениха стандартните неща: масло (на мицубиши 5W40), маслен филтър, въздушен филтър, прахов филтър. Проверка ходова част, спирачна система, вентилаторни ремъци и ролки.

Всичко 285 лв.

 

Направиха ми и две кампании.

Смяна възвратен клапан на спирачният усилвател и смяна предни SRS сензори.

 

Писмо за кампаниите не бях получавал. Нито по електронната поща, нито по нормалната. Или не са ми пратили или се е изгубило, някъде по пътя.

 

Следващата година сигурно ще ми звънят да ме изкушават с удължаване на гаранцията с 2 години, че видях такива брошури из офиса им.

 

Питах ги за системата "изпрати до вкъщи", че нещо не работи като хората. Мъчиха се, ама нищо не успяха да направят (както и очаквах :)). Казаха, че ще се обадят другата седмица, ако са успели да разберат нещо повече, но и за това се съмнявам.

За обновяването на картита на навигацията казаха 420 лв. Не мисля да ги спонсорирам с тези пари, така че ще си карам на мобилната навигация :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Смених преден лагер на главината в Ратола Пловдив.

Лагера SNR и скобката са си от мене и струват 100лв.

За труд там ми взеха 45лв.

Всичко направиха за по-малко от час.

Филтъра на купето го копувам за 28-30, в зависимост от производителя и си го сменям сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мале , много скъпа тая поддръвка !!! Досега неми се е налагало да сменям маслото на скоростната кутия, ама ще гледам да я продам преди да го сменая :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мале , много скъпа тая поддръвка !!! Досега неми се е налагало да сменям маслото на скоростната кутия, ама ще гледам да я продам преди да го сменая :icon_censored:

На CVT го дават на 90 000км, но е желателно на 70-75 000км най-късно. Аз следващата ще я правя на 160 000км. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В някакава документация за скоростни кутии четох, че "маслото на ск.кутия не се сменя за целия живот на агрегата". Дали за автомотична или ръчна пишеше нямам спомен, както и за коя марка автомобил го пишеше. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Пичове, на колко време се сменя спирачната течност ?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 години или 40 000км.

 

Здрасти Миро,

 

това препоръка ли е ? Гледам сервизната книжка пише на 60к/3 години.

А и тук никой не е споменавал да я е сменял. Преди 2 седмици бях в Ратола за обслужване на 2 години и не ми предложиха смяна. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Както писах преди 2 седмици, общо 440 лв. за годишно техническо обслужване на Mitsubishi Lancer DI-D в Балкан Стар Варна.

 

Така, още една година по-късно - 466 лв. с ДДС за ГТО. Тия хорица от БС тотално ме разочароваха:

 

Първо, във фактурата има заложен 2.4 часа труд, вместо 1.4 часа, както беше миналата година. Когато попитах защо, ми беше отговорено, че понеже автомобилът бил на повече километри, едва ли не имало нужда да се извърши повече работа. Аз не можах да разбера какво значение има за смяната на въздушен, маслен, горивен и поленов филтър плюс масло това, дали автомобилът е на 20К или на 40К километра. Според вас има ли?

 

Второ - вместо Castrol Magnatec 5w-40, тази година са сложили някакво безмоделно масло на Mitsubishi Motors. Казвам "безмоделно", защото на бутилката пише просто 5w40. На всичкото отгоре миналата година бяха таксували 4л, а тази - 5л. И познайте какво - въобще не ми споменаха даже, че има останало масло от 5-ия литър (двигателят събирал 4.2л).

 

Аз на баровец не приличам, мисля, та да пропускат да ми казват такива неща. Нейсе! Това обаче е поредното ми разочарование от "голяма" фирма. Догодина по-скоро бих си направил труда да отида до Пловдив, Бургас или Русе за ГТО, въпреки пътя, който ще трябва да бия. Fu!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен на Колта всеки път ми "сипват" по 5 литра, никога не са ми давали бутилките, камо ли останало масло. Затова след гаранцията вече стъпвам при тях само ако има нещо да се прави по каското с възлагателно писмо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен на Колта всеки път ми "сипват" по 5 литра, никога не са ми давали бутилките, камо ли останало масло. Затова след гаранцията вече стъпвам при тях само ако има нещо да се прави по каското с възлагателно писмо.

Ех, вие ако знаетъе какви случаи има............ама да не говоря ,че ще ви падне ченето ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото в общите условия за продажба на нови Мицубишита пише:

 

"VI. Гаранция

1. Продавачът предоставя на купувача 3 годишна гаранция за доставеното ново превозно средство, съгласно гаранционните условия на производителя, а именно, първите 24 месеца автомобилът има гаранция без ограничение на пробега, а през останалите 12 месеца, до навършването на общ пробег от 100 000км. Условие за предоставяне на гаранцията през третата година е сервизното обслужване на автомобила през целия период от началото на неговата експлоатация да е извършвано в оторизиран сервиз Мицубиши."

 

Доколкото аз го разбирам излиза, че мога да си обслужвам колата където пожелая с цената на 1 година по-малка гаранция (2 вместо 3 години).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Castrol Magnatec 5W40 не е за този двигател, вискозитета който се препоръчва е 5W30. Та в този ред на мисли, ако са ти сложили Mitsubishi Diamond Evolution 5W30 е по-добре. Иначе цената, която обявяваш е доста висока, но трябва да се погледне какво са сменили - би трябвало да за горивен, въздушен, маслен и филтър купе плюс маслото на двигателя. Този двигател няма как да събере 5л, събира точно 4л.

 

5W40 не е за кой двигател? Аз съм с VW 2.0 R4 16v TDI-PD, ако това има значение. Когато последно гледах в книгата с инструкции за поддръжка, пишеше че могат да се слагат масла, отговарящи на спецификации VW 505.00/VW 507.00. А относно това какво са сменяли, можеш да видиш предишното ми мнение от 2011 - сега смениха същите неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Миналата седмица обслужих Лансерчето 3г./45к км. Специално питах за смяна на антифриз и спирачна течност - отговора беше: "Ние ги проверяваме и ако се налага доливаме, не е нужно да се сменя." Питах за климатика дали се налага някаква профилактика, все пак са минали 3г. и само поленовия филтър е сменян - Бях уверен че няма смисъл да правя каквото и да е при положение че си духа сдудено и нямало никакви миризми. Вие на какво мнение сте?!

 

Крайния резултат беше: час и половина чакане, като колата беше готова за 30 - 40мин., но си седя на крика още близо час (явно за да мине времето, за което се води че е правено нещо по нея) и 340лв. (от които 90лв труд).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Някой може ли да каже какви пари излиза профилактиката на 4г./45000км. И къде е за предпочитане - Балкан Стар Пловдив или Ратола.

Мерси предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Някой може ли да каже какви пари излиза профилактиката на 4г./45000км. И къде е за предпочитане - Балкан Стар Пловдив или Ратола.

Мерси предварително.

Колеги да ви споделя че на мен както и на вас предполагам ми писна да ме правят на маймуна във великите оторизирани сервизи и поради тази причина им показах среден пръст.Обслужвам си колата сам при един познат сипвам си каквото масло си избера сменям си филтрите и то за 40лв а не за 140 сложих си газ и изобщо не ща да чувам за мизерната им гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Обслужване 3-та година (40700км) в Ратола:

 

Масло 5W30 Mitsibishi Evolution 5 литра 78.75лв без ДДС.

Въздушен филтър 38.75лв без ДДС.

Маслен филтър 9.65лв без ДДС.

Фитър купе 27.99 лв без ДДС.

Спирачна течност 9.92лв без ДДС.

Труд 21.60 без ДДС.

-----------------------------------------------------------------------------

Тотал с ДДС 223.99 лв

 

Цените са с 30% намаление заради ваучер от Грабо!

 

В багажника имам останали 0.8 литра масло.

 

Доволен съм от Ратола, ще ме видят и догодина.

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Обслужване 4-та година (50150км) в Ратола:

 

Масло 5W30 Mitsibishi Evolution 4 литра 96.68лв без ДДС.

Въздушен филтър 55.35лв без ДДС.

Маслен филтър 13.78лв без ДДС.

Фитър купе 39.98 лв без ДДС.

Дифтунг 1.26лв без ДДС.

Труд 51.00 без ДДС.

-----------------------------------------------------------------------------

Тотал с ДДС 309.66 лв

 

Вдигнали са си цената на труда.. но пък направиха доста обстойна проверка на колата.

 

Свещите са за смяна, ама догодина , че sa ~46лв. бройката, иридиеви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...