Николай Николов Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Иде време за смяна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Иде време за смяна! Айде като минеш през сервиза пиши, колко ти струваше. Моята първа смята е септември и трябва да се настройвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Айде като минеш през сервиза пиши, колко ти струваше. Моята първа смята е септември и трябва да се настройвам Първата смяна ми излезе под 300 лв. Сега ще съм за втори път в "бокса" и се надявам да не е повече от 400 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Аз вече го смених. На 60 000км в Дарс Ауто Бургас. 137лв ми струваше маслото и филтъра.Говорих с Дарс Ауто за смяна на маслото след 20 000км и ми казаха, че няма проблем.Аз мисля, че ако си караш с хубави масла и на 25 000км да го смениш, няма да е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 След седмица сменям маслото и аз(първа смяна). Казаха че ще е около 250. Това е в БС Пловдив. Като е готово ще пиша. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 След седмица сменям маслото и аз(първа смяна). Казаха че ще е около 250. Това е в БС Пловдив. Като е готово ще пиша. ПоздравиАма по-добре се разходи до Бургас. Там в Дарс Ауто е 137лв тая гимнастика и я правят без предварително записване и за максимум 30-40мин. БСП да се Е..т в г..ъ!!! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 И при мен дойде време за 1-во обслужване на новия лансер 2.0DI-D. Обадих се в БСС - там ми казаха, че ще ми излезе между 350 - 500лв. :icon_doh: (и споделиха че те са единствения оторизиран сервиз за извършване на такива действия и за гаранционни ремонти) Луда работа... Неможели да ми кажат колко струва маслото и за това е такъв голям интервала в цената. Реших, че това са твърде много пари за масло (все пак неискам да ми сменят двигателя). Обадих се в БСП - отговора беше 250лв. +-10лв. :good: Това звучеше доста приемливо (сравнение със София). Реших обаче и да се обадя в Благоевград, че ми е по-близо от Пловдив - цената там беше 470лв. Вече беше решено: Отивам до Пловдив да си сменя маслото на нормална цена! Но се сетих, че във форума съм чел, че Ратола са гаранционен сервиз също. Минах направо през сервиза в София - направиха ми оферта за смяната - 254лв. (масло, маслен филтер, въздушен филтер и филтер на купето). Вчера го смених! Много доволен останах!!! :icon_clap: Браво на момчетата! Повече в БС няма да ходя! Мойта кола ще се гледа само в Ратола вече! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 И при мен дойде време за 1-во обслужване на новия лансер 2.0DI-D. Обадих се в БСС - там ми казаха, че ще ми излезе между 350 - 500лв. :icon_doh: (и споделиха че те са единствения оторизиран сервиз за извършване на такива действия и за гаранционни ремонти) Луда работа... Неможели да ми кажат колко струва маслото и за това е такъв голям интервала в цената. Реших, че това са твърде много пари за масло (все пак неискам да ми сменят двигателя). Обадих се в БСП - отговора беше 250лв. +-10лв. :good: Това звучеше доста приемливо (сравнение със София). Реших обаче и да се обадя в Благоевград, че ми е по-близо от Пловдив - цената там беше 470лв. Вече беше решено: Отивам до Пловдив да си сменя маслото на нормална цена! Но се сетих, че във форума съм чел, че Ратола са гаранционен сервиз също. Минах направо през сервиза в София - направиха ми оферта за смяната - 254лв. (масло, маслен филтер, въздушен филтер и филтер на купето). Вчера го смених! Много доволен останах!!! :icon_clap: Браво на момчетата! Повече в БС няма да ходя! Мойта кола ще се гледа само в Ратола вече! :icon_thumbup:Какво масло сложихте?В БС са ти казали толкова пари, защото зависи дали ще сменят горивния филтър, който си е сума... Моето обслужване също варираше в такива гранци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Какво масло сложихте?В БС са ти казали толкова пари, защото зависи дали ще сменят горивния филтър, който си е сума... Моето обслужване също варираше в такива гранци.Маслото е "оргинално на Митцубиши" 5W30 - 22,50лв/л. (без ДДС).Горивния филтер е 65,00лв (без ДДС).Аз моя не го смених - мисля да го направя в края на лятото или на другата смяна на масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Маслото е "оргинално на Митцубиши" 5W30 - 22,50лв/л. (без ДДС).Горивния филтер е 65,00лв (без ДДС).Аз моя не го смених - мисля да го направя в края на лятото или на другата смяна на масло.5W30 е редичко за нашия мотор (вискозитета при висока темп.) Аз не бих сложил такова, че ще го гори много.... Съвсем друг въпрос е, че при нас маслото трябва да е по-скоро "оригинално на VW" :icon_blush: Аз слагам Castrol Magnatec 5W40...по-скъпо е, но за мен е по-добро и не го гори....Скоро ще излезе Castrol Edge 5W40 и ще мина на него следващия път....но не и 5W30!Спазихте ли този индекс 505.01??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 5W30 е редичко за нашия мотор (вискозитета при висока темп.) Аз не бих сложил такова, че ще го гори много.... Съвсем друг въпрос е, че при нас маслото трябва да е по-скоро "оригинално на VW" :icon_blush: Аз слагам Castrol Magnatec 5W40...по-скъпо е, но за мен е по-добро и не го гори....Скоро ще излезе Castrol Edge 5W40 и ще мина на него следващия път....но не и 5W30!Спазихте ли този индекс 505.01???Това масло ми беше препоръчано от приемчика в Ратола. Този индекс трябва да е спазен (все пак не е 1вия Лансер който правят). Доверих се на тяхната преценка. В момента немога да видя какво пише на тубичката от маслото, но утре ще проверя и ще пиша! Ако харчи масло... няма да е добре, но поне ще знам следващия път какво да сипя (ако не остана доволен) С маслото, което взех колата никакви проблеми не съм имал! Взех я с масло малко под мах-а и на 15к беше почти на мин. За мен това е добре. (нали сега уж се разработва двигателя - нормално да изгори нещо малко) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 (редакция) Аз също дълго се чудих какво масло да сипя на моя лансер.Препоръките за 5W40 бяха в пъти повече отколкото за 5W30,въпреки че на капачката е написано за моята кола 5W20!Доколкото успях да разбера,най-подходящото е 5W40 поради климатичните условия у нас(температурите).Вече три пъти го смених на 10К. километра,сипвам една идея под максимума и след 10К. си е на същото ниво!Само не разбирам,защо при теб го харчи толкова???На 15К.от допустимият максимум до допустимият минимум .Служебната ми кола е с двигател също на VAG групата дизел ,също се обслужва на 15К. и въпреки,че събира в картера 7.8 литра,и въпреки че е служебна(КАРА СЕ В ПОВЕЧЕТО ПЪТИ ДУШМАНСКИ) разликата по пръчката на маслото от смяна до смяна е не повече от 5мм. Редактирано 21 Май 2010 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Аз си слагам 0W40 на Mobil-1. От смяна до смяна разликата е невидима за окото, но според мене не е повече от 100-200 грама.Аз карах 3г Polo 1.9 tdi, на което му мавъртях 130 000 за това време. Слагах му 0w40 пак на Mobil-1, правих смените на 12-15 000км и не ми е харчило повече от 500 грама, при положение че от това масло се смазва и турбината. В момента колата е на 340 000км и продължават да я карат с такова масло, а показателите не са се променили.Това ме навежда ма мисълта, че немците са продали на японците най-скапаният си дизел. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Аз си слагам 0W40 на Mobil-1. От смяна до смяна разликата е невидима за окото, но според мене не е повече от 100-200 грама.Аз карах 3г Polo 1.9 tdi, на което му мавъртях 130 000 за това време. Слагах му 0w40 пак на Mobil-1, правих смените на 12-15 000км и не ми е харчило повече от 500 грама, при положение че от това масло се смазва и турбината. В момента колата е на 340 000км и продължават да я карат с такова масло, а показателите не са се променили.Това ме навежда ма мисълта, че немците са продали на японците най-скапаният си дизел. :icon_rock: Ми май не е баш така.Имам доста приятели и познати с този двигател и направо го боготворят!Динамиката,икономичността и големият ресурс са били винаги изстъквани от тях.А това са огромнни плюсове! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Ми май не е баш така.Имам доста приятели и познати с този двигател и направо го боготворят!Динамиката,икономичността и големият ресурс са били винаги изстъквани от тях.А това са огромнни плюсове!За ПД мотора на ваг е нормално да си хапва около 1 литър масло на смяна , скапан дизел няма има скапана подръжка , но ваг се отказаха от ПД моторите , и минават на комън рейл , Помпа Дюза (ПД) ........ но новото си е ново , имам ваг голф но със стария тди 110 коня ахф мотор 99 година , доволен съм , не си взех ваг отново заради ПД а комон рейла им беше по скъп от аутлендера на панаира ......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Бях забравил да похваля хорицата от БС Севлиево, но като видях темата, се сетих. Есента ходих на 30000 км да ми сменят маслото и бях очарован от обслужване. Първото, което ме попитаха по телефона, беше дали искам да ми сменят филтър на купето (предния път от БС София хич не се загрижиха дали искам!) и казаха, че е по мое усмотрение. Като отидох в Севлиево, ми погледнаха бележката от предната смяна и какво се оказа... тези п.....сти от София са ми наляли по-евтиното масло, а са ми взели пари за по-скъпото. Пичът в Севлиево ми каза, че е трябвало да ми налеят от 42 лв литъра, но са ми наляли от 27 лв и ме попита кое искам да ми сложи. Естествено, сложих от по-евтиното - някакъв кастрол беше. До тук всичко в рамките на любезното обслужване. Това, което наистина ме впечатли беше друго - по едно време идва шефът и започва да ми се извинява, че имали някакъв вирус в компютъра и затова нямало да могат да ми нулират ремайндъра на бордовия... и за причиненото "неудобство" не ми начислиха пари за труд. Да не говорим, че в София ми отиде цялата сутрин, а в Севлиево за 30 мин бях готов. На следващото минаване се отбих да ми нулират еку-то и това беше. Цялата сума беше 210 лв., което е доста приемливо, като се има предвид, че това са 4 литра масло и маслен и въздушен филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Не мога да разбера какви безумия говориш колега....42лв. литър масло за най-обикновен бензинов мотор 1,5 (съдейки по написаното в профила ти)! Че и на всичко отгоре "е трябвало да ти налеят" такова...глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 (редакция) Що бе колега, ти не си ли сменял маслото до сега. Като си вземеш фактурата и виждаш какви са цените.Не са приятни, но все пак фирмен сервиз. Редактирано 26 Май 2010 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Що бе колега, ти не си ли сменял маслото до сега. Като си вземеш фактурата и виждаш какви са цените.Не са приятни, но все пак фирмен сервиз.Сменял съм тъкмо 2 пъти...Castrol Magnatec 5W40 - доста хубава синтетика за 28лв. литъра!До 42лв. за литър остават доста... А онзи "пич" както се изрази колегата дето твърди, че е трябвало да му налеят от 42 лв... а после му е дал да си избира :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Здравейте Днес смених маслото е БС Пловдив – 250 лв. Castrol Magnatec 5W40 + маслен и въздушен филтър.Имах и десен праг за боядисване(само декоративната пластмаса). Справиха се за ден и половина така че съм доволен :rolleyes: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Хора наддумвате се с празни приказки.........Павката сменил масло за по 28 лв. литъра,някой друг за по 40,трети за по 15.............аз,пак от същото масло.Всеки си прави сам сметката,въпросът е къде ще ви се свърши оптимално работата-цена,качество,бързина!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 На 28.05.2010 смених маслото и останалите подробности за 303.97 лв. в Сливен и дори получих подарък ето това:ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Сменял съм тъкмо 2 пъти...Castrol Magnatec 5W40 - доста хубава синтетика за 28лв. литъра!До 42лв. за литър остават доста... А онзи "пич" както се изрази колегата дето твърди, че е трябвало да му налеят от 42 лв... а после му е дал да си избира http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Колега, май не си разбрал какво съм написал - когато сменях в БС София, ми взеха пари за 42 лв/литъра, а са ми сложили масло за 27!!! "Пича" от Севлиево просто ми каза какво е трябвало да са ми сложили, а какво всъщност имам в двигателя и ми предложи да си избера - по фирмено предписание било онова от 42 лв, за което съм си платил, но не съм получил. Практически, и ти си сложил същото, което и аз съм наливал последните два пъти, но на мен първия път са ми го таксували по 42 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 На 28.05.2010 смених маслото и останалите подробности за 303.97 лв. в Сливен и дори получих подарък ето това:ЦЪК Колега, какво масло ти сложиха? Моята първа смяна наближава, септември месец е. Ще ги пробвам тези в Евро старс Русе, какво масло предлагат и колко ще ми излезе смяната. Та ако не ми хареса може една екскурзийка другаде да си направя и да съчетая работата с удоволствието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) Предупреди ги, че си искаш всички филтри, които ти свалят от колата и си подготви здрави торбички за тях. Софиянци ги прибират, въпреки че ги предупредих миналата година да ми ги оставят в багажника, а от Дарс Ауто специално те питат искаш ли си ги или да ги изхвърлят, като при това ти ги носят чинно опаковани в торбичка и подредени в една обща. Като се видим ще ти ги покажа. Както са ми ги дали така съм ги сложил в мазето. Много са точни, чак педантични. Редактирано 4 юни 2010 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.