Премини към съдържание

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D "Диамантеният властелин


Препоръчано мнение

Аз съм с такова,но е бензин 250 к.с. спрямо дизела мисля,че върви доста,разхода на 100 км. е по-нисък,щото е на газ,консумативите са по-евтини и според мен по-добре бензинов вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Незнам ако си го вземеш нов от магазина и си го къткаш ,колко ще изкара ,но точно автоматика и електрониката наоколо доста често прави проблеми.

Естествено давам си мнението само за машината 3,2 DID автомат.

Скъпи и много консумативи,муден,за градско освен за "вижте ме" не става.Голям комфорт при извънградско.Разхода е поносим(мале каква глупост казах).За 250000 км 2 ремонта на автоматика,един на селектора на раздатката,демпферна шайба,ГНП смяна и един път ремонт на ел.инсталация.Шумен двигател с лоша звукоизолация.Пък звукоизолация има доста.Зимата мачка яко,с правилните гуми е танк.Най-комфортното за зимата сред джипките,които ползвам.За сметка на това двойния климатроник днес ме изостави.От ляво е топло отдясно студ.Ще трябва табло да свалям.Ама това за трети път.Щот съм фен.Та лукса изисква жертви...финикийски знаци и то по много.

 

Добре де, уж тая автоматична скоростна кутия била една от най-добрите пък два ремонта за 250 хил. ми се струват множко. Освен ако не е имало чести сериозни натоварвания в този период.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Карам Паджеро 3.2 did от година вече и мога да кажа, че този джип не спира никъде. Изисква малко поддръжка, консумативите му са евтини, а разходът му е учудващо нисък за този двигател. Ръчната скоростна кутия си е класика за мен незнам защо се замисляте за автоматик изобщо... Звяр на пътя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Защо се очудвате че има два акумулатора.... та това е джип, много нови дизелови и не дизелови коли (най- вече първите) имат втори акумулатори по различни причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо се очудвате че има два акумулатора.... та това е джип, много нови дизелови и не дизелови коли (най- вече първите) имат втори акумулатори по различни причини.

Така е, 2x70Ah са в Р4 3,2DID.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Ами реално и много стари дизелови джипове( включително и Паджеро 2) са с два акумулатора.. идеята е че запалването в вързано към единия, а разни консумативи към другия,... реално джипа пали и на единия акумулатор, но на другия не може :)

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам.. някъде бях чел че това било "зимен пакет", тоест такива били автомобилите, които трябва да се продават там, където е студено :)

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги. Искам да питам двегателч на Pajero 3.2 DID сполучлив ли е защото ми казаха, че не е.А искам да се допитам още до някой защото мисля да взимам такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
  • преди 1 година ...

От април 2010 , паджеро 4 е с подобрен дизелов двигател 200 коня и 441 нютона.f6d92e8cc0a499d6ccca5adb06140b2f.jpg

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Светльо Ангелов промени заглавието на темата Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D "Диамантеният властелин

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...