dit Публикувано 31 Май 2023 Сподели Публикувано 31 Май 2023 Здравейте, Mitsubichi Outlander II XL 2.4 2008g 170000км. От няколко дни започна да пали по-трудно от преди-иска по-дълго въртене на стартер.След запалване си работи добре-с добра динамика и стабилни тихи обороти. Отдавна не е сменян горивен филтър и тези дни ще го сменя,но впечатлението ми е ,че по-скоро пада остатъчното налягане в системата.Няма как да го меря,затова разглеждам горивния модул.До колкото разрибам,трябва да има възвратен клапан в самата помпа.Освен това виждам регулатор на налягането.Не откривам някакъв ОЕМ номер за този регулатор,а мисля че той може да е причината и неговата смяна да реши проблема.още повече,че е лесна.Не ми се иска да си играя на вадене и слагане на модула,а да реша въпроса радикално.От друга страна,дай боже! да нямам проблем с помпата,щото със сигурност е оригиналната,а такива на ДЕНСО не откривам.Заместващите май са пършиви?.Някой дали може да даде насока за търсене?Благодарствия предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.