Премини към съдържание

Остатъчно налягане в горивната система


Препоръчано мнение

Здравейте,

Mitsubichi Outlander II XL 2.4 2008g  170000км.

От няколко дни започна да пали по-трудно от преди-иска по-дълго въртене на стартер.След запалване си работи добре-с добра динамика и стабилни тихи обороти.

Отдавна не е сменян горивен филтър и тези дни ще го сменя,но впечатлението ми е ,че по-скоро пада остатъчното налягане в системата.Няма как да го меря,затова разглеждам горивния модул.До колкото разрибам,трябва да има възвратен клапан в самата помпа.Освен това виждам регулатор на налягането.Не откривам някакъв ОЕМ номер за този регулатор,а мисля че той може да е причината и неговата смяна да реши проблема.още повече,че е лесна.Не ми се иска да си играя на вадене и слагане на модула,а да реша въпроса радикално.От друга страна,дай боже! да нямам проблем с помпата,щото със сигурност е оригиналната,а такива на ДЕНСО не откривам.Заместващите май са пършиви?.Някой дали може да даде насока за търсене?Благодарствия предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...