Премини към съдържание

Премахване на грешка за TPMS - Mitsubishi ASX 2014, 117hp


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Смених си джантите, но се оказа, че ASX от декември 2014 имат сензори за налягането на гумите. Отидох в J Auto днес в София, за да се опитам да премахна грешката перманентно (изобщо да не ги търси тези сензори), но човека не можа да ги открие в диагностиката като опция. Каза, че за outlander си има определена настройка, докато за ASX е било ъпдейт на софтуера,  в който не фигурира изключването на сензорите като опция. 

Снимка: https://postimg.cc/BjnsGNP6

Искам да потвърдя дали това наистина е така и трябва да се примиря да си търся сензори или все пак има някакъв начин за изключването на настройката?

Ако познавате човек за София, който може да ми помогне, ще съм ви много благодарен.

Поздрави!

Редактирано от idobrev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте!

Имам същия проблем. Купих си Спейс Стар 1.2 , 2019г. преди почти година. Още се уча на тази кола. При всяка смяна на гумите и промяна на налягането им светва същата лампа. Придържам се към налягането, което е написано на шофоьорската врата. Постоянно гледаме с приятеля ми налягането, за да го напаснем. Явно проблема е в някой датчик. Знаете ли някой добър майстор в Плевен?

Отделно при диагностика се оказа, че има проблем и с ламбда сондата. Оказаха се, че са 2 сонди. Какво може да се направи?

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако налягането е в определените граници лампата няма да свети, прави го защото налягане е ниско или много високо, това не е грешка. Ако сложите други джанти без датчици на налягане или с такива, но необучени за колата, то датчика ще свети постоянно. При смяна на гумите (зимни/летни), ако налягането е в границите, на колата и трябва определено време и изминато разстояние за да освести така да се каже. Най – чисто е два комплекта гуми (зимни/летни), с датчици, които са програмирани в колата и само се сменя кой комплект да се ползва при смяната им от комп. на колата.

Първо си прегледайте дали гумите са наред, и дали не спада много често налягането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте idobrev,

На старите джанти няма ли данчици?

Ако ги преместите на новите джанти, трябва да се калибрират. В сервизната мрежа на "Мото експерт" в страната имат диагностични уреди, с които обучават датчиците на вентилите.

Когато купих колата (ASX 2015 г.)  TPMS постоянно светеше, без значение от това, че гумите бяха напомпани съгласно предписанието на производителя, както и сменях режимите от борд компютъра. Опитаха в няколко сервиза да прекъснат връзката на датчиците с компа (мислех, че датчици няма), но не успяха.

Във въпросния сервиз в Русе установиха, че датчиците са налични (без демотаж на гумите) и за около 20 мин. обучиха и четирите датчика. Цената беше общо 40 лв. с ДДС. След калибриране на вентилите е необходимо да покарате 20-30 м. на 1-ва предавка и, ако са направили всичко както трябва лампата TPMS ще изгасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...