alf Публикувано 9 март 2023 Сподели Публикувано 9 март 2023 Здравейте, мисля, че някъде назад в темите съм чел, че когато колата е в регенерация, освен оборотите които се повишават, някой беше споменал, че се включва отоплението на огледалата. Попаднах на полски форум, в който показват как включват светодиод към буксата на огледалата, по-точно към клемата за подгряването им и така следят да не изключват двигателя по време на регенерация. Не намерих старата темата във форума, за която си мисля че е споменато и за Митсубиши и затова пускам нова тема. Поздрави и предварително благодаря на знаещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 9 март 2023 Сподели Публикувано 9 март 2023 Здравейте, Това е полезна информация. Добре е да се систематизира за да се намира лесно. Ще си позволя да добавя някой допълнителни признаци: 1) Отопление на странични огледала. 2) Отопление на седалки. 3) Обороти на празен ход при изключен климатроник около 900/950. 4) Охлаждащи перки. 5) Завишен моментен разход, поради допълнително впръсвкване на дизел в ДПФ-а. 6) Промяна на звука на двигателя. Времетраенето за нормална и успешна регенерация е около 10мин. Според ръководството за употреба, се препоръчва колата да се движи с над 50/60км. до приключване цикъла на регенерацията. Хубаво е да се обръща внимание на нивото на маслото за възможно смесване на дизел към маслото при незавършена успешно регенерация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 9 март 2023 Сподели Публикувано 9 март 2023 Това е за френския 2.2 мотор + вкл.подгрев задно стъкло. Седалки не съм усещал да се вкл.подгрева им. При този мотор не влиза нафта в маслото,това става при японския дизел. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 10 март 2023 Сподели Публикувано 10 март 2023 Колегата в първия пост визира японския дизел 4N14. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 13 март 2023 Автор Сподели Публикувано 13 март 2023 Да, за 4N14 питам. Да разбирам ли, че втория пост не се отнася за 4N14 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 13 март 2023 Сподели Публикувано 13 март 2023 Моят пост е за 2.2 HDI 156кс-френския мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 14 март 2023 Автор Сподели Публикувано 14 март 2023 Явно за 4N14 няма такава зависимост, но може ли някой да каже какво трябва да се спазва за да не се прекъсва вече започнала регенерация. Ясно е, че не трябва да се гаси мотора, но трябва ли да се подържат минимални километри в час или обороти на двигателя или пък нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 март 2023 Сподели Публикувано 14 март 2023 По принцип трябва да се кара колата на обороти,примерно на 4та скорост с 60-80км/ч докато приключи регенерацията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.