Премини към съдържание

Провиснала задница, нови пружини или подложки


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, задницата на моята джипка провисна доста. Ще сменям амортисьорите и се чудя ако сложи нови усилени пружини дали ще се повдигне както е нова или с някакъв лифт комплект подложки да действам. Предпочитам нови пружини, но само ако се изправи задницата. Моля споделете мнения. Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой с мнение по темата? Изчетох подобните теми и тъй като не я карам по черни пътища, нямам нужда от много вдигане. Просто естетически не ми харесва така. И тъй като ще сменям амортисьорите се чудех дали и с нови пружини ще  се изравни задницата с предния мост. Та тъй де....чудя се с колко ще се повдигне?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 седмици ...

Още не, все още се двоумя какво да правя. А и съединителя взе да се обажда. Придърпва при потегляне и явно е за смяна, та тъй де, задницата засега ще почака:bang:

Редактирано от da bomb
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяш съединителя вземи само оригинален от Франсауто или АМК,разликата от магазинските цени е минимална,но качеството е на ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

   Моят ASX 2012 също е с провиснала задница.  Като решение в близкото бъдеще мисля пружини и амортисьори. Това което ме притеснява  (поне като чета при АСХ и Аутлендър )  че  често са с провиснали задници , няколко години след ново закупени.  Стигам до извода,че дори и оригинални пружини не издържат дълго. 

  Като предложение, (ако админите счетат че е реклама или спам- моля да изтрият поста)  и ако има желаещи  можем да направим опит за поръчка на усилени пружини. Предложението ми е  базирано  от тема в форума на Хонда (усилени пружини +30мм Айбах) Явно и при техния СУВ провисването отзад е често срещан проблем. Та те си поръчват специално усилени пружини (по техен проект)  и от прочетеното към момента  са доста доволни като издръжливост, поведение и возия. 

 Всеки може да влезе и да прочете и си направи изводи. 

   Предложението ми е да се свържем с техния човек(изчел съм почти всички постове. Инженер с много добри познания и опит) и  го помолим на базата на нашите пружини да изработят прототип за поръчка.  Мисля че той изчислява дебелината на витката и височината за безпроблемна работа с останалите компоненти по окачването.  Комплекта за ЦРВ в момента е 460- 480 лв ,мисля че дават и  гаранция.

  Не познавам лично човека,но мога да издиря контакти и да отправя питане, а найдобре ще е да съдействат колеги от Русе- да се договори лично на място. 

  Ако има и в нашия форум човек, който може да уреди всичко директно с производителя - ще е още по добре. 

  Та ако има желаещи  да действаме в тази посока?

  

 

  

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,и при мен задницата беше провиснала. Смених само пружините и ефекта беше ,че се изравни с предницата ,изглежда доста по-добре. Казаха ми, че има знаение дали е 5 или 7 местно. Моето е 7 местно и забодох едни каяби и съм доволен.

mici (1) (2).jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

    В крайна сметка  отказах се от смяна на пружини. Смених амортисьорите и си поръчах подложки 35 мм (Евгени от Русе) за над чашката на амортисьора .Задницата от 170 мм се вдигна на 220 мм.Отпред  беше 200 мм. Минах стенд- имаше нужда от много лека корекция в задния мост.  В стабилноста не усещам разлика. Една идея е по- добра,но го отдават на новите Каяби.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...