Премини към съдържание

Евро категория


biskata

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Моля собствениците на лансер 10 1.8 МИВЕК ,или запознатите да споделите каква евро категория им пише в талона!  Моят е 2010г.и е евро 4.Така ли трябва да бъде или при мен има някаква грешка.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕВРО 4, гледа се датата на производство. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евро 4 е най-балансираната еко категория, след което започват технически нововъведения, които са тотално несъвместими с експлоатация на къси градски разстояния, особено зимата и изискват скъпа замяна на компоненти, които в този експлоатационен режим са с малък ресурс. Или се стига до скъпо елиминиране на тези дивайси и програми, за да може автомобила да се върне към Евро 4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Stanislav Konstantinov написа:

Евро 4 е най-балансираната еко категория, след което започват технически нововъведения, които са тотално несъвместими с експлоатация на къси градски разстояния, особено зимата и изискват скъпа замяна на компоненти, които в този експлоатационен режим са с малък ресурс. Или се стига до скъпо елиминиране на тези дивайси и програми, за да може автомобила да се върне към Евро 4.

Говориш от позицията на собственик на дизелов автомобил. При бензина такива драми няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 10/24/2022 at 10:29 PM , LiX написа:

Говориш от позицията на собственик на дизелов автомобил. При бензина такива драми няма.

Абе чувам че Цвагените имат някакви OPF филтри вече.... не e ясно дали няма да има драми в бъдеще и за бензина :D 

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес с моя дизел (на VW) бях на ГТП. Преди да си тръгна след прегледа питах да ми кажат подробно за газовете. При норма за димност макс. 0,007 за група 3 и макс. 0,004 за група 4, аз съм с показание 0,001. Но не могат да ми дадат група 4, защото съм с първа рег. 12.2008 и съм евро 4. Ниската димност отдавам на реглажа на дюзите, презацепването на ремъка, скорошната смяна на повредения дебитомер и горивото Shell V Power, с което се движа неизменно вече повече от 2000 км.

Днес на пункта на СБА в Овча купел имах абсурден случай. След прегледа през миналата година веднага си запазих час за тази година през тяхната ел. резервационна система - за днес, за т.нар. линия 2, за нея даваха часове тогава. Вчера ми изпратиха напомняне, че имам запазен час в събота. И когато отидох днес се оказа, че въпросната линия 2 не работи в събота. Отидох на линия 1, но ми казаха, че няма как да имам резервация на линия 2, която не работела. Опитите ми да им обясня, че имам резервация естествено бяха посрещнати с насмешка. Нямаха възможност да ме вземат на линия 1, графикът бил запълнен. И тъй като днес трябваш да мина ГТП, отидох другаде, не се възползвах от талона за отстъпка в СБА, който имам от застрахователя и в резултат на другив пункт платих 60 лв., което ми се видя доста скъпо.

В резултат на днешната разправия, за след една година имам резервации в пункта на СБА в Овча купел за линия 1 и за линия 2. А в понеделник ще им пиша имейл да ги питам защо не са ме уведомили, че спират линия 2 и да си потърся друга възможност - нали имат система и следва да видят какви резервации има направени. Вместо това, те ми изпращат напомняне да отида. Абс. тъпанари!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, СтоянБ написа:

Днес с моя дизел (на VW) бях на ГТП. Преди да си тръгна след прегледа питах да ми кажат подробно за газовете. При норма за димност макс. 0,007 за група 3 и макс. 0,004 за група 4, аз съм с показание 0,001. Но не могат да ми дадат група 4, защото съм с първа рег. 12.2008 и съм евро 4. Ниската димност отдавам на реглажа на дюзите, презацепването на ремъка, скорошната смяна на повредения дебитомер и горивото Shell V Power, с което се движа неизменно вече повече от 2000 км.

Днес на пункта на СБА в Овча купел имах абсурден случай. След прегледа през миналата година веднага си запазих час за тази година през тяхната ел. резервационна система - за днес, за т.нар. линия 2, за нея даваха часове тогава. Вчера ми изпратиха напомняне, че имам запазен час в събота. И когато отидох днес се оказа, че въпросната линия 2 не работи в събота. Отидох на линия 1, но ми казаха, че няма как да имам резервация на линия 2, която не работела. Опитите ми да им обясня, че имам резервация естествено бяха посрещнати с насмешка. Нямаха възможност да ме вземат на линия 1, графикът бил запълнен. И тъй като днес трябваш да мина ГТП, отидох другаде, не се възползвах от талона за отстъпка в СБА, който имам от застрахователя и в резултат на другив пункт платих 60 лв., което ми се видя доста скъпо.

В резултат на днешната разправия, за след една година имам резервации в пункта на СБА в Овча купел за линия 1 и за линия 2. А в понеделник ще им пиша имейл да ги питам защо не са ме уведомили, че спират линия 2 и да си потърся друга възможност - нали имат система и следва да видят какви резервации има направени. Вместо това, те ми изпращат напомняне да отида. Абс. тъпанари!

Когато попадна някъде на некоректно отношение, повече не стъпвам там. Според мен това е начина и ако повече хора го практикуват, все някога хората ще се научат на отношение, ако искат да имат клиенти. Защото сега са се научили "Абе мани го тоя глупак, клиенти има много". По тая причина от години вече не взимам нищо от АутоКели, както и не си правя застраховки в ЛевИнс.. има и други, но списъка е дълъг :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

Системата (софтуерът) за запазване на часове за Периодични технически прегледи, който използваме не е наша разработка и предлага ограничени функции. Запазването на час за Годишен технически преглед, 12 месеца по – рано не може да Ви гарантира, че същият ще бъде изпълнен, тъй като периодът е твърде дълъг и е възможно през него да настъпят различни промени. Вашият случай е и първият, в който преглед се записва толкова рано.

Съжаляваме за получилото се недоразумение.

Това получих като отговор на моето запитване. Поне някой в СБА събра кураж да ми отговори. Самият отговор не заслужава особен коментар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за да покажа, че не всички са такива, ето днес отговорът от Козелът за една малко сбъркана доставка.

Цитат

Здравейте,

Моля да приемете нашите извинения за създаденото неудобство. Наложи се да подготвим товарителница по поръчката ви ръчно и погрешно сме въвели наложен платеж, въпреки, че поръчката е платена и плащането с карта е получено. Изпратихме известие към Спиди да премахнат наложения платеж по пратката и ще ви уведомим веднага когато това стане факт.

 Поздрави,

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
На 10/29/2022 at 7:00 PM , СтоянБ написа:

Днес с моя дизел (на VW) бях на ГТП. Преди да си тръгна след прегледа питах да ми кажат подробно за газовете. При норма за димност макс. 0,007 за група 3 и макс. 0,004 за група 4, аз съм с показание 0,001. Но не могат да ми дадат група 4, защото съм с първа рег. 12.2008 и съм евро 4. Ниската димност отдавам на реглажа на дюзите, презацепването на ремъка, скорошната смяна на повредения дебитомер и горивото Shell V Power, с което се движа неизменно вече повече от 2000 км.

Днес на пункта на СБА в Овча купел имах абсурден случай. След прегледа през миналата година веднага си запазих час за тази година през тяхната ел. резервационна система - за днес, за т.нар. линия 2, за нея даваха часове тогава. Вчера ми изпратиха напомняне, че имам запазен час в събота. И когато отидох днес се оказа, че въпросната линия 2 не работи в събота. Отидох на линия 1, но ми казаха, че няма как да имам резервация на линия 2, която не работела. Опитите ми да им обясня, че имам резервация естествено бяха посрещнати с насмешка. Нямаха възможност да ме вземат на линия 1, графикът бил запълнен. И тъй като днес трябваш да мина ГТП, отидох другаде, не се възползвах от талона за отстъпка в СБА, който имам от застрахователя и в резултат на другив пункт платих 60 лв., което ми се видя доста скъпо.

В резултат на днешната разправия, за след една година имам резервации в пункта на СБА в Овча купел за линия 1 и за линия 2. А в понеделник ще им пиша имейл да ги питам защо не са ме уведомили, че спират линия 2 и да си потърся друга възможност - нали имат система и следва да видят какви резервации има направени. Вместо това, те ми изпращат напомняне да отида. Абс. тъпанари!

Имам карта на СБА, но с нея минавам ГТП в партньорските им сервизи на Ауто Тест Груп. Друг въпрос е, че нямат канал. Всичко гледат доста обстойно, но без канал със сигурност не контролират луфтовете по окачването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...