Премини към съдържание

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Благодаря!

Той в действителност ще е на баща ми ,но няма как да не му се яхвам редовно:))))

Аз карам Митсубиши Каризма 1.8 GDI Exe 1999г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте колеги!

 

Вчера и аз получих дългоочакваното обаждане от БС Варна, че поръчаният от мен в началото на м.Октомври Outlander 2,2HDI, във вторник "каца" вече във Варна ! :icon_thumbup:

На мен това ще ми е първата нова кола и първото Mitsubishi !

Надявам се, че ще мога да разчитам на вас за съвети при нужда!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Вчера и аз получих дългоочакваното обаждане от БС Варна, че поръчаният от мен в началото на м.Октомври Outlander 2,2HDI, във вторник "каца" вече във Варна ! :icon_thumbup:

На мен това ще ми е първата нова кола и първото Mitsubishi !

Надявам се, че ще мога да разчитам на вас за съвети при нужда!

 

Поздрави!

 

:icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ивайло Нинов, честито за придобивката :icon_thumbup: ! Гледам че сте взели 2,4 MIVEC. Аз се замислям за същия двигател с автоматик. Би ли споделил впечатленията си от този двигател, когато вземете колата. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Pramatarov! И нашата машина е с автоматик! Утре се прибирам в Стара Загора (аз съм от там по принцип) и почвам да трупам впечатления , след което с радост бих споделил! За сравнение ще ползвам това ,че карах същата кола 2.0 Did (помпа-дюза) на Фолксваген!

Но предварително мога да си позволя да кажа,че 2.4 Mivec е най-добрия двигател(предлаган за този SUV)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но предварително мога да си позволя да кажа,че 2.4 Mivec е най-добрия двигател(предлаган за този SUV)!

 

 

Колега тук може да поспорим.

Но нека да оставим спора за през май :rolleyes:

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както има една приказка: "Пилците се борят на есен"! Ако искате най-добре поговере през септември, като и двамата покарате автомобилите малко време. :)

Поздравления за добрия избор и честито на тези, които са се сдобили вече с такъв красавец! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Спора е излишен тъй като за тези коли може да се кажат само хубави неща! А и всеки човек има различни предпочитания-нашето семейство караме само бензинови двигатели! Замисляхме се сериозно над това дали да не е 2.2 HDI , но накрая се спряхме на 2.4 MIVEC!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен от трите двигателя с които се предлага автомобила най-много ми допада как се държи с 2.4, чак след това идват 2.0ТДИ и 2.2 ХДИ.

 

Но всеки си има различни предпочитания така, че споровете бензин дизел са излишни и не водят до нищо добро. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен от трите двигателя с които се предлага автомобила най-много ми допада как се държи с 2.4, чак след това идват 2.0ТДИ и 2.2 ХДИ.

 

Но всеки си има различни предпочитания така, че споровете бензин дизел са излишни и не водят до нищо добро. :good:

 

 

Нико напълно съм съгласен с теб двигателя е въпрос на личен вкус и избор :icon_rock:

И не вярвам от Mitsubishi да сложат неподходящ двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен двата двигателя които си заслужават са 2.4MIVEC (съвременен двигател и вариант за много добър автомат) и 2.2HDI - просто това е по-добрия избор от двата дизелови агрегати. Иначе при сегашните цени на горивата в България все по-малко предимства (основно финансови) остават за дизеловите агрегати, а и като имаме в предвид качеството на дизела в момента и цената на дюзите (дават им живот в рамките на 100-150000км при добри горива) всеки сам трябва да прецени кой от двата варианта да предпочете. Ако на 200 000км се наложи смяна на турбо в комплект с дюзите (не е пресилено и се среща често със сегашните горива) и при положение, че автомобилите с еднакво ниво на оборудване с дизелов и бензинов двигател - цената за закупуване на дизеловия е по-висока. Просто всеки сам трябва да прецени, дали да плаща малко по-висок моментен разход във вид на горива или да го плати накуп за ремонт (съществува и трети вариант, да се продаде автомобила след 100 000км когато вече не е гаранционен), но и купувача също ще стигне до този ремонт, така че принципно в леките автомобили и малките SUV (както ги наричат някои джипове) дизеловия двигател в момента започва да става все по-неприемлив вариант (не знам друга държава в Евросъюза, в която дизела да е по-скъп от бензин A95). Другия сериозен проблем конкретно за Outlander, е че дизеловите нямат автомат, който пък все повече се търси от потребителите.

 

Автоматика наистина е голям недостатък за дизеловите Outlander -и,но като бях в ситроен ми казаха,че има възможност да сложат роботизирана скоростна кутия която я има в С4 Гранд пикасо (но още не беше ясно, другият месец като ходя за масло и филтри ще знам повече).

А относно избора бензин или дизел имам следните наблюдения, че който веднаж се е качил на новите Coman Rail дизели повече не търси бензин.

Лично на мен дизелите ми харесват повече и не мисля скоро да си взимам бензинов двигател.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм фен на дизела и от няколко години карам няколко автомобила Common Rail, но с последните корекции (от около 1година) в цените на горивата и тендецията се запазва (скоро дизела няма да стане по-евтин от A95) просто плюсовете стават все по-малки, виж когато става въпрос за автомобили от рода на микробуси и от размера на Паджеро изборът все още е дизел (макар, че новото Паджеро с 3.8MIVEC двигател се държи доста добре като разход), но за леки автомобили с разход около 7-10л на 100км просто няма смисъл.

 

 

ОК съгласен с твоите доводи относно бензин или дизел. Като първоначална инвестиция, вече и като цена на горивата дизелите отстъпват на бензина.

Но все пак като съпоставим еквивалентни бензинови и дизелови мотори на хартия дизелите бият или отстъпват съвсем малко. Пример Outlander 2,4 бензин и 2,2 дизел съвсем леко предимство за бензина при ускорения с ръчни скорости май беше 0,3s и по всичко друго отстъпва.

 

Но предлагам да спрем спора.Все пак всеки си купува това което му харесва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Вчера и аз получих дългоочакваното обаждане от БС Варна, че поръчаният от мен в началото на м.Октомври Outlander 2,2HDI, във вторник "каца" вече във Варна ! :icon_thumbup:

На мен това ще ми е първата нова кола и първото Mitsubishi !

Надявам се, че ще мога да разчитам на вас за съвети при нужда!

 

Поздрави!

 

Емо здравей,

Би ли споменал кой модел (Invite, Intense, Instyle, +, -, x....... :D ), на Outlander 2,2HDI си поръчал?

 

Предварително благодаря!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За двигател 2.2L Outlander нищо не избираш, това е модел с всички екстри Instyle. Единствено може да поръчаш с навигация или без навигация + камера. Разликата е 3000 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-общо казано представляват числото (k) с което показва какво е отношението на оборотите на коляновия вал (n1)към оборотите на изходящият вал на скоростната кутия (n2), това е чисто теоретично, пренебрегва се приплъзването което би могло да се получи в съединителя.

 

k=n1/n2

 

 

Миро свалям ти шапка.

Ти не си човек,а енциклопедия :icon_n_king: .

:worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека се похвалиха, че имат или много скоро че си вземат :mitsu-smiley: и не казват нищо.

Хайде де колеги не бъде егоисти споделете и с нас впечатленията си :icon_dance:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека се похвалиха, че имат или много скоро че си вземат :mitsu-smiley: и не казват нищо.

Хайде де колеги не бъде егоисти споделете и с нас впечатленията си :icon_dance:.

Какво да кажа , просто нямам думи (и от наслаждаване на колата не ми остана време да погледна във форума)! От две седмици е пристигнал дзвера :)

(2.4 MIVEC) и вече мога да кажа ,че това е колата.Още свиквам на това да карам автоматик , тъй като до сега само с механични съм карал , но не се оплаквам - много е добре!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да кажа , просто нямам думи (и от наслаждаване на колата не ми остана време да погледна във форума)! От две седмици е пристигнал дзвера :)

(2.4 MIVEC) и вече мога да кажа ,че това е колата.Още свиквам на това да карам автоматик , тъй като до сега само с механични съм карал , но не се оплаквам - много е добре!

 

:icon_clap:

 

Иво ако знаеш как благородно ти завиждам :icon_blush: . Броя дните до края на май :icon_crying: .

 

PS. Ако ти е удобно дай малко повече информация за музика, окачването и тн.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Извинявайте, че толкова време не съм влизал във форума. Бях зает с опознаването на новата придобивка.

Дидото, колата е 2,2HDI INSTYLE + - версията с навигация и камера.

 

За впечатленията:

Мисля си, че все още е рано за някакви основни изводи - все пак с колата съм изминал едва 270км. Първите ми впечатления са отлични - пъргав и мощен мотор ( в момента имам още два автомобила с дизелови двигатели на Пежо - 2,0ХДИ съответно 90 и 110 к.с. ), сравнително безшумен. Скоростна кутия с къси предавки. И хиляди глезотии - автоматични фарове и чистачки, безключов достъп, круиз контрол ( вече го изпробвах ), блутута работи перфектно, озвучаването е отлично, кожата е изключително приятна на допир. А камерата за обратно виждане за мен е просто върха! Колата идва със заредени карти на цяла Европа до Унгария включително ( Румъния, България, Сърбия ги няма ).

Регистрираният по компютър разход за изминатите километри е 11,5л./100км. Би следвало постепенно да пада.

За първа смяна на масло ме викат на 15000 км. или 1 година ( което настъпи първо ).

 

Колеги, засега съм много доволен от избора! С трупането на километри ( а аз много шофирам ) ще се трупат и още впечатления!

 

Поздрави

 

Емо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Милене!

 

За съжаление още не ми е останало време да изпробвам 4х4 системата. Засега карам само на предно предаване. Искам още малко да му свикна и тогава ще "изляза от пътя". Надявам се това да е в края на седмицата. Лошото е, че досега не съм карал автомобил 4х4 и не знам, дали отзивите ми биха били коректни!

 

Поздрави

 

Емо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Милене!

 

За съжаление още не ми е останало време да изпробвам 4х4 системата. Засега карам само на предно предаване. Искам още малко да му свикна и тогава ще "изляза от пътя". Надявам се това да е в края на седмицата. Лошото е, че досега не съм карал автомобил 4х4 и не знам, дали отзивите ми биха били коректни!

 

Поздрави

 

Емо

 

Ставам малко нахален ама до май много време има, а аз нямам търпение и още едно въпросче.

Като караш само на предно усещаш ли прословутото не до завиване за което пишат във всички статии?

 

Благдорати предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...