КрД Публикувано 12 август 2022 Сподели Публикувано 12 август 2022 Здравейте, попаднах в странна ситуация. Закупих Пежо 4008 на което дизайна на ламарините и емблемата са на Пежо, а всичко останало е на Мицубиши ASX. След като купих колата / по километраж 115 000 км./ смених консумативитите. вкл. масло /5W30/ + маслен филтър + дихтунга. След ~ 3 000 км. нивото на маслото в картера достигна марката Х, излезе съобщение да проверя нивото на маслото и бе регистрирана грешка Р252F. Дотук, добре. Оказва се че попаднах в омагьосан кръг. Обаждам се в сервиз на Мицубиши и след като чуят думата Пежо приключват разговора и ме съветват да се обърна към сервиз на Пежо. Когато се обърна към сервиз на Пежо ми отговарят, че нямат тестер на Мицубиши MUTIII. Мога отново да сменя маслото и да изтрия грешката, проблемът е че не мога да обуча /инициализирам/ компа, че е сменено маслото. Това разбира се е малък проблем. Въпросът е, че няма на кого да разчитам за диагностика на DPF, ако се наложи регулировка на клапани, смяна на верига ГРМ и т.н. Ще бъда благодарен за полезни съвети за сервизи, майстори и любители, които работят с MUTIII. И по възможност по-близо до Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tron Публикувано 6 септември 2022 Сподели Публикувано 6 септември 2022 Колега намери ли сервиз в гр.Варна? И аз съм в ситуация да се чудя дали да махам DPF. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 27 септември 2022 Сподели Публикувано 27 септември 2022 Аз имам същият двигател 4N13150 конв на Лансер. Свържи се с DJ Tymbi (Пламен) , негов е авто сервиз J Auto в София. Потърси и във форума темите за 4N13. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.