Pyrhel Публикувано 25 Май 2022 Сподели Публикувано 25 Май 2022 (редакция) Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г. От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ. Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н. 1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт. 2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco). 3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш? 4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне? 5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява. 6) Не намерих информация за разликата между JF016Е в Nissan и Mitsu - според руски Jatco сервиз такава има? 7) Субективно мнение колко е гадно да се кара Outlander с 2.0? Гледам в Мобилето един от БГ купен и му се чудя - по-добре базов от тук, вместо ударен от Швейцария/Канада според мен. И редакция, че се сетих по-късно: 8) На каква скорост или при какви ситуации се активира локъпа? Например като се пъпли в задръстване до каква скорост е ОК да се държи, за да се движи само през маслото, а не да заключва непрекъснато? Поздрави и безаварийно! Редактирано 25 Май 2022 от Pyrhel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alekzander Публикувано 25 Май 2022 Сподели Публикувано 25 Май 2022 Eто ти среден вариант! Мога да предложа https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21645618103141775&slink=od9pnj Перфектен, след няколко ТОЙОТИ определено се радвам, че избрах Еклипса въпреки мнението на жена ми. Но вече не ми трябват два автомобила и този ми става излишен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 26 Май 2022 Сподели Публикувано 26 Май 2022 20 hours ago, Pyrhel said: Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г. От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ. Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н. 1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт. В София има добър сервиз за обслужване и ремонт на CVT-та. 2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco). Общо взето всеки се оправя както може и както прецени. Yacco e супер вариант. 3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш? Ако кутията е карана без да бъде "газена и натискана" и обслужвана на 55/60К километра пробега трябва да надмине 200/250К че и повече. Проблема е намирането на такъв екзсемпляр. 4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне? Би трябвало да имитират? 5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява. НЕ мога да споделя. Според мен ако си харесал платформата ASX и Outlander на Mitsubishi аз бих се ориентирал в няколко варианта: ASX 2016 + с 2.0/2.4 мотора на малко километри и CVT. Outlander 3.0 V6 автомат е може би най-добрия вариант за платформата. Стар изпитан ДВГ, устойчив на газ и хубав и здрав автомат.Трудно се намира тук, но все пак има вариант за import. Outlander 2.0/2.4 с ръчна кутия, колкото и да са редки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icovucov9110 Публикувано 13 октомври 2022 Сподели Публикувано 13 октомври 2022 Привет колеги, от скоро съм собственик на Outlander III 2019 2.4 mivec със CVT8 JF017E(мисля, не съм сигурен), колата е внос от щатите, така я купих и като последен глупак се доверих на човека, който ми я продава, че е “перфектна” е не е… Имам проблем със скоростната кутия и не успявам да открия човек, който да се навие да я поправи. Звънях в сервиза във Варна, София и къде ли не за момента отказват от всякъде. Та много бих е се радвал ако ми помогнете с насока за сервиз, който ще поеме ремонта. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 28 октомври 2022 Сподели Публикувано 28 октомври 2022 (редакция) Добре дошъл @Pyrhel Радвам се че те срещам и тука…..още ме тресе лека носталгия по Мк3-ката. По твоя въпрос аз лично бих предпочел Outlender. Аз в момента карам един старец 1-ва генерация Outlander и габаритите му са сходни с ASX - и да малък е особено багажното отделение - 2 ма възрастни + 1 юноша + бебе на 6 месеца. Ходенето на почивка си е приключение с багажника. Но пък АСХ със късото междуосие си е по проходим по пресечен терен. Поздрави Редактирано 28 октомври 2022 от Иван Вълков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.